Smedsrud Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Fortvilede kunder står i kø.Nvidias kraftige spillnettbrett slår sprekker Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Ifølge Andersson er skadene kun av kosmetisk karakter og går ikke ut over ytelsen eller funksjonene til Shield Tablet på noen måte. Trodde da at bitsene rant ut av sprekker som oppstår i plastikk rundt elektronikk, som vil resultere i lavere ytelse? Meeeeeerkelig. 6 Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Kanskje det er fordi maskinvaren er så kraftig at skallet rundt ikke klarer å holde all kraften innesperret? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Smått ironisk med tanke på navnet Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Men fra spøk til alvor, hvis man er ute etter et nettbrett, burde man kjøpe denne eller vente på Google Nexus 9? 1 Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Men fra spøk til alvor, hvis man er ute etter et nettbrett, burde man kjøpe denne eller vente på Google Nexus 9? Som en eier av Nvidia Shield vil jeg si det avhenger av hva du ser etter i et nettbrett egentlig. En kjapp sammenligning viser forskjellene: Shield: - 8" HD Skjerm (1920x1200) -Stereo høyttalere -K1 prosessor (2.2Ghz). -Wifi, Bluetooth 4.0 -Minnekort -HDMI port -Gamestream/Nvidia apps (Er ikke sikker på om disse appene finner veien over til Nexus padden, jeg elsker dem forøvrig) -Pen. (Denne medfølger på Shield tableten og fungerer utmerket. (Bruker den ofte mer enn fingrene pga presisjon) Nexus 9: - 8,9" Skjerm (1440 x 2048) -Stereo høyttalere -K1 prosessor (2.5Ghz). -Wifi, Bluetooth 4.0 -Mangler tester av denne så jeg kan ikke helt sikker si hva som skiller dem skarpt. (Husk at Shield vil og få Android L (Hvis dette er viktig)) Her er brettene sammenlignet på GSMArena. (Fikk ikke siden til og godta Shield med 4G) EDIT: Link hadde en feil. Endret 29. august 2014 av CastleLord Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nexus 9: - 8,9" Skjerm (1440 x 2048) -Stereo høyttalere -K1 prosessor (2.5Ghz). -Wifi, Bluetooth 4.0 -Mangler tester av denne så jeg kan ikke helt sikker si hva som skiller dem skarpt. (Husk at Shield vil og få Android L (Hvis dette er viktig)) Her er brettene sammenlignet på GSMArena. (Fikk ikke siden til og godta Shield med 4G) EDIT: Link hadde en feil. Husk at alt av specs på Nexus 9 ikke er noe annet enn rykter foreløpig. Det inkluderer også selve navnet. Dvs at du ikke bør ta noen sammenligninger der for god fisk. Selv om lekkasjene skulle stemme så kan det fortsatt ha blitt gjort en del forandringer siden den gang og frem til nå eller til release. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå