Gå til innhold

Følelse av tre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I og med at hun ser ut til å være mer eller mindre på vei mot fotografen og ville jeg nok derfor hatt henne lenger innover mot venstre for å skape et inntrykk av at hun er på vei i retning hvor fotografen står.

Slik det er nå får vi inntrykk av at hun er på full fart ut av bildet.

Nå vet jo ikke jeg om dette er et tilfeldig skudd tatt der og da i full fart eller om det er mer planlagt. Derfor må jo min kommentar skrives med forbehold.

Men retro og nostalgi er jo så absolutt til stede.

Roar

Lenke til kommentar

Takker for gode og konstruktive kommentarer Tove, Svein og Roar.

Det der med korn eller ikke, er jo en helt klart en smakssak. I dette tilfellet så var jeg i tvil, men det er i tillegg med på å skjule en ikke altfor god teknisk kvalitet :)

Svein; Hyggelig med en som er bevandret på lokasjonene :) Tenkte faktisk på Orre, men det ble for langt for en barnehagesliten modell etter arbeidstid - så det ble Vigdelstranden. Liker S formen på stien der.

Roar; Brukte batteripakke blits på stativ som ikke lar seg synke til særlig korte lukkertider. Hadde en ide om å bruke medium stor blender og kombinere dette med gråfilter for å simulere litt skumring. Siden ikke modellen var særlig dirigerbar, så ble det mye trim på fotografen - og bildet ble som det ble. Var egentlig glad bare å få henne inn i søkeren - ler godt av det i etterhånd :) Men tok det med siden jeg liker at hun er så leken og fri på bildet.

mvh

Jan

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Synes dette var flott. Fin stil og flott lys på riktig plass. Synes ikke det gjør noe at jenta er på vei ut av bildet, hun skaper liv i det uansett. Likte retrostilen, korningen og uskarpheten. Godt jobba.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...