Pastor Lorentzen Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Bli med på en reise gjennom fire tiår med innovasjon.FEATURE: Fra skruknotter til bevegelsessensorer (Ekstra) Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Det er en feil i artikkelen. I bildet av Super Famicom og Super Nintendo-kontrollerene er Super Famicom øverst, Super Nintendo nederst, men underteksten sier "Den japanske modellen (nederst) hadde andre farger enn den vestlige modellen." Saken er at det var den nordamerikanske kontrolleren som var anderledes, med lilla knapper (den nordamerikanske konsollen var også anderledes). Den europeiske kontrolleren (og konsollen), selv om den sa "Super Nintendo" var ellers identisk med Super Famicom-kontrolleren. 3 Lenke til kommentar
tberg72 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 NegCon var kul. Fungerte ganske bra. Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Det er en feil i artikkelen. I bildet av Super Famicom og Super Nintendo-kontrollerene er Super Famicom øverst, Super Nintendo nederst, men underteksten sier "Den japanske modellen (nederst) hadde andre farger enn den vestlige modellen." Saken er at det var den nordamerikanske kontrolleren som var anderledes, med lilla knapper (den nordamerikanske konsollen var også anderledes). Den europeiske kontrolleren (og konsollen), selv om den sa "Super Nintendo" var ellers identisk med Super Famicom-kontrolleren. Reagerte også på det. Ingen av kontrollerene passer med hva jeg husker fra "gamledager" Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 NegCon var kul. Fungerte ganske bra. Oh... den var helt konge! Husker at vi satt i spillrommet på Funcom og spilte Wipeout med denne på kvelden etter jobb. Helt fantastisk. Fikk desverre aldri tak i et eksemplar til eget privat bruk - hadde vel gått ut av produksjon når jeg endelig fikk somlet meg til å kjøpe en PS1 hjemme. :-) Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Skal si PlayStation kontrollerne har hatt en dramatisk utvikling. :-P Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Xbox-gamepadene har jo en ganske direkte arvelinje fra 18-år game 3D Pad til Sega Saturn, via Sega Dreamcast. Synd Xbox ikke ble bakoverkompatibel med Dreamcast slik de vurderte. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Er fortsatt mest glad i NES-kontrolleren. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Mange gode minner her. Flere slike knallartikler! Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ingen som husker Competition Pro til C64 og Amiga? Det var jo "THE" joystick! Den tålte absolutt alt, ja t.o.m å bli slengt rundt i rommet i sinne etter å ha tapt en kamp i Sensible Soccer på Amiga.. Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg hadde både competition pro, og en speedking joystick til amiga 500. Begge var gode, men speedking var favoritten min! Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 (endret) Det er en feil i artikkelen. I bildet av Super Famicom og Super Nintendo-kontrollerene er Super Famicom øverst, Super Nintendo nederst, men underteksten sier "Den japanske modellen (nederst) hadde andre farger enn den vestlige modellen." Saken er at det var den nordamerikanske kontrolleren som var anderledes, med lilla knapper (den nordamerikanske konsollen var også anderledes). Den europeiske kontrolleren (og konsollen), selv om den sa "Super Nintendo" var ellers identisk med Super Famicom-kontrolleren. Ja, du har helt rett og jeg stussa på det samme. Eneste forskjellen på europeisk og japansk er navnet. Den heter Super Famicom i Japan. Endret 28. april 2019 av Milarwen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå