Ovidia2 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Bror og søster Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Utrolig flott Tove. Først trodde jeg at du hadde scannet et gammelt analogt foto, for så å oppdage at du hadde produsert et kunstverk av en retro s/h. Alt stemmer - inkludert klærne. Flott bruk av korn og lys vignettering. mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. august 2014 Forfatter Del Skrevet 29. august 2014 Utrolig flott Tove. Først trodde jeg at du hadde scannet et gammelt analogt foto, for så å oppdage at du hadde produsert et kunstverk av en retro s/h. Alt stemmer - inkludert klærne. Flott bruk av korn og lys vignettering. mvh Jan Hjertelig takk Jan! Ja det var utrolig flott opplevelse med høstfarger ute og deres klær..i det rette miljøet også så det ble masse bilder i går... Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Nå også som barnefotograf. Herlig uttrykk på vesla. Flott plassert i flata med nostalgi. Håper da endelig du tok noen fargeminner også??? Roar 1 Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hvis denne "Retro"-stilen var tilsiktet så har du lykkes totalt, TCL - fordi 1. inntrykket var at bildet her ligner litt på mine egne barndomsminner som ligger i skuffer og skap og blir gule, og jeg er 66 år gammel! :o) Mvh, Walter 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Veldig bra og flott nostalgi følelse i bildet. S/hv gjorde bildet enda bedre. Noen bilder skal bare være s/hv:-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. august 2014 Forfatter Del Skrevet 30. august 2014 Tusen takk alle sammen... jo da Roar alle bildene er i farger men konverterer ettersom jeg syes det passer uttrykket på bildene.. MVH Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Dette har jeg kommentert på" dotten" så da rekker det vel med henvisning. Roar Lenke til kommentar
nutini Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Herlig bilde Tove ! Arvid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg