Håvard123 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hei. Jeg er en 16 år gammel gutt som har nå ligget hjemme i 2 dager med feber på over 40 grader celsius. Idag merket jeg en vond følelse på tunga når jeg skulle "samle" slim i munnen. Etter en kjapp observasjon har jeg et hvitt belegg på tunga, noe som ser ut som kutt i midten av tunga og noen røde prikker bak på tunga. Jeg har et svakt immunforsvar som førte til 150 fraværsdager på ungdomsskolen. Hjelp settes veldig pris på Mvh håvard Lenke til kommentar
War Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hm har samme. Antibiotika jeg hadde liggende fiksa biffen, men hadde bare 3 piller og en kur er lett 20 så det kom tilbake etter 2 uker. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Med ditt utgangspunkt, kan man vurdere om du har fått Trøske. Under andre omstendigheter kunne du nok ha klart deg hjemme noen dager med paracet og soppdrepende, men med ditt i utgangspunkt nedsatte immunforsvar, sier den sunne fornuften at du bør henvende deg til en lege. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Tok en haug av blodprøver idag. Siden alle nivåne uten om 2 er normale ( de to med avvik er 1 fra) så betyr det bare en ting. Tunge-opplegget er lokalt og ikke pga noe annet galt. Kjekt å vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå