nutini Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Økologisk. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Nostalgisk og koselig dette nutini!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Rene retro bølgen her på forumet de siste timene Dette var både flott s/h samtidig som det forteller en historie. mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Spenningen sitter fint i bildet der også luftledningene er brukt til å skape linjer i bildet. Nostalgien er nevnt. Jeg er litt inne på at det kanskje ville vært bedre å la venstrekuttet gå i åpningen framfor å ha en halv kjepp i bildekant. Men det må jo prøves først for jeg kan jo bomme. Roar Lenke til kommentar
nutini Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Nostalgisk og koselig dette nutini!! Hilsen Tove Tusen takk Tove Lenke til kommentar
nutini Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Spenningen sitter fint i bildet der også luftledningene er brukt til å skape linjer i bildet. Nostalgien er nevnt. Jeg er litt inne på at det kanskje ville vært bedre å la venstrekuttet gå i åpningen framfor å ha en halv kjepp i bildekant. Men det må jo prøves først for jeg kan jo bomme. Roar Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding Roar Rene retro bølgen her på forumet de siste timene Dette var både flott s/h samtidig som det forteller en historie. mvh Jan Tusen takk Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg