Starblade Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Et MMORPG i Warcraft serien. Det har vært i utvikling i to år allerede. Tusenvis av spillere vil kunne spille sammen i Warcraft verdenen, og tidsmessig blir den plassert 4 år etter hendelsene som vil ta sted i Warcraft III: Reign of Chaos. Les mer på http://www.gamespy.com/previews/february02/wow/ -Starblade Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Dette er da år og dag gammelt nytt... WoW ble jo lansert i forbindelse med ECTS-messa i fjor høst... :wink: Lenke til kommentar
Newman Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Spillet ser helt "konge" ut! Må kjøpes! Lenke til kommentar
Mr-ISO Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Jeg har prøvd demoen til Warcraft III og jeg kan bare si at den var absoultt genial! Det er en blanding av Diablo II og gamle Warcraft lixom. Gleder meg til spillet blir gitt ut (",) Lenke til kommentar
Driver Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 mR-Iso: hva mener du egentlig med at du har spillt demoen til WC3?? D har ikke kommet ut noen demo ennå, spillet er bare i beta stadiet. noen heldige betatestere er de eneste som har fått prøvd spillet. så hvis du ikke er en av dem, må da ha spillt et spill som ligner og tatt feil av d. men det kan ikke være SÅ lett å ta feil! Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Det er sikkert Betaen han har spilt, den florerer jo rundt på nettet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Quote: Ronnyb skrev (2002-02-27 11:59):Det er sikkert Betaen han har spilt, den florerer jo rundt på nettet. Er jo låv og drømme Lenke til kommentar
bizarre Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Battle net emulator er en fin ting. Jeg hat også spilt det. Det er morro! Hilsen biZaRRe Lenke til kommentar
Gorduz Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 WAR3 Betaen florerer som f*** på nettet, har den selv det er konge, selv om jeg for tiden spiller mer SH2 for de som vet hva det er :smile: Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Kommer det til å kåste noe å spille World of Warcraft på nettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå