Arodem Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Ventetiden blir likevel ikke alt for lang.Assassin's Creed Unity utsettes Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Var det for krevende å implementere bonuser som dette kanskje ? 5 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Var det for krevende å implementere bonuser som dette kanskje ? Du vet industrien går fremover når "bonus pants" er ett sellingpoint Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Haha ja det er jo helt vanvittig Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Burde det ikke vært sko som ga den effekten? Bukser, hva fanden. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Er vel dressbukse som er standard. Bonusen er et par tights for bedre bevelighet og mer hastighet 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Assassinc Creed: Men in tights. Endelig en oppfølger til denne. [Video] 2 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Vel i det minste så blir det utsatt til alle konsoller, ikke bare windows. Lenke til kommentar
Valkyrie_InnleggNO Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 hvilken idiot i ubisoft toppen var det som tenkte "Ja, vi slipper ut Assassin's creed på samme dato som WoW expansion"? :-/ sikkert mange som spiller wow og AC. Jaja, for vel kose meg med AC I juleferien da Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 hvilken idiot i ubisoft toppen var det som tenkte "Ja, vi slipper ut Assassin's creed på samme dato som WoW expansion"? :-/ sikkert mange som spiller wow og AC. Jaja, for vel kose meg med AC I juleferien da Hvorfor er det så idiotisk? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Er WOW så relevant om dagen ? Vet ikke hvordan de siste pakkene har solgt jeg, men føler ikke folk går helt over styr lenger ? Men driter jo jeg i den sjangeren da, så har jo i grunn ikke peiling Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Kan ikke forestille meg at overlappet mellom de som ser fram til AC4 og WoD er så enormt. Kommer ikke over hele "bonus pants"-greien. Virkelig? Bonus Pants Edition. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Var det for krevende å implementere bonuser som dette kanskje ? Fantastisk bra. :-D Men når jeg uansett vil ha det spillet så MÅ jeg jo igrunn ha de bonus buksene. Haha :-P Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Burde det ikke vært sko som ga den effekten? Bukser, hva fanden. http://www.uesp.net/wiki/Morrowind:Pemenie_and_the_Boots_of_Blinding_Speedforetrekker disse, For pants så fikk jeg impenetrable leather pants av ei dame i ESO. Jeg tror det var et hint Lenke til kommentar
Gother-Bit Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Var det for krevende å implementere bonuser som dette kanskje ? Fantastisk bra. :-D Men når jeg uansett vil ha det spillet så MÅ jeg jo igrunn ha de bonus buksene. Haha :-P Hvorfor det egentlig? Er det ikke morsommere å spille spillet med den vanskelighetsgraden spillet er lagd for enn med en jukse-bukse for å gjøre det lettere? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Var det for krevende å implementere bonuser som dette kanskje ? Fantastisk bra. :-D Men når jeg uansett vil ha det spillet så MÅ jeg jo igrunn ha de bonus buksene. Haha :-P Hvorfor det egentlig? Er det ikke morsommere å spille spillet med den vanskelighetsgraden spillet er lagd for enn med en jukse-bukse for å gjøre det lettere? Jukse-bukse faktisk, hehe. Det var kanskje ikke så lett å skjønne, men jeg var ikke seriøs med det jeg sa. Styrer langt unna sånt tull. Lenke til kommentar
Gother-Bit Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Var det for krevende å implementere bonuser som dette kanskje ? Fantastisk bra. :-D Men når jeg uansett vil ha det spillet så MÅ jeg jo igrunn ha de bonus buksene. Haha :-PHvorfor det egentlig? Er det ikke morsommere å spille spillet med den vanskelighetsgraden spillet er lagd for enn med en jukse-bukse for å gjøre det lettere?Jukse-bukse faktisk, hehe. Det var kanskje ikke så lett å skjønne, men jeg var ikke seriøs med det jeg sa. Styrer langt unna sånt tull. Jeg pleier å skjønne ironi, også via tekst, men den gikk meg over hodet :-) Jeg trodde du var den typen fans som bare må ha alt. Men, det må jo faktisk være en del folk som er villige for å betale for slikt :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå