alike Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Hei. Er det noen her inne som vet eller kan hjelpe meg med å finne ut hvilke bøker jeg skal bruke til fagene som er listet under? NOR1206 NOR1219 ENG1003 ENG1103 SAF1001 MAT1001 Jeg skal lese dem som privatist hjemme, og trenger da å vite hvilke bøker jeg bør bruke. Hadde også vert greit om noen kunne hjulpet meg med å finne pensum for disse fagene (Trenger ikke pensum for MAT1001) På forhånd takk ) Endret 29. august 2014 av alike Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Spør privatistkontoret. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 MAT1001 er vel 1P-Y? Da sjekker du om Matematikk-serien, SIgma-serien eller Sinus-serien har en bok som matcher dette kurset, skaffer deg nyeste utgave, og setter igang Kan være at noen bøker er bedre enn andre, men dette er kanskje individuelt (selv mener jeg Sigma er den beste serien totalt sett av de tre). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå