Lapette Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Vossen dille skal jeg låse opp 1800'ern min? Begynner å irritere meg at jeg ikke får det til!! Hvor langt burde jeg forresten klokke?? Er ganske nuuub for å si d sånn! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 ikke sikkert det må låses opp i det hele tatt... trenger ikke det på min xp1700+ tbred A. Jeg bruker abit nf7-s v2 Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Joa, jeg tror den må låses opp, for jeg kunne ikke endre FSB'en i BIOS.. Det gikk ikke an å trykke på den i det hele tatt. Må man gjøre det med en blyant, eller trenger man enda mere avanserte saker??? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 At du ikke får justert FSB i bios har vel strengt tatt ingen ting med om prosessoren din er låst å gjøre. Det som låses på prosessoren er multiplier, og for å låse den opp bør du bruke enten elektrisk ledende lakk eller ledningsstumper. Gjør et Google-søk på "Athlon XP unlocking" eller noe sånt . Lenke til kommentar
Orak Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Joa, jeg tror den må låses opp, for jeg kunne ikke endre FSB'en i BIOS..Det gikk ikke an å trykke på den i det hele tatt. Må man gjøre det med en blyant, eller trenger man enda mere avanserte saker??? FSB er ikke låst uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå