Spillredaksjonen Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Norges fremste lag skal kjempe om 15 000 kroner de neste månedene.E-SPORT: Slik følger du vår League of Legends-serie Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hvorfor sette opp en match midt i TSM vs LMQ. Er jo snakk om kvalifisering til worlds. Ikke veldig vanskelig å velge hvilke matches jeg skal se på, og det tror jeg ikke jeg er alene om... 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Når vi skal arrangere en liga over flere måneder er det viktig å gjøre den så publikumsvennlig som mulig. Det innebærer forutsigbare kamptidspunkter på faste dager, hver uke. Da er det uunngåelig at noen få av de nesten 30 kampene kolliderer med en kamp på et internasjonalt arrangement. Sånn er det i fotball og annen sport også. Lenke til kommentar
carebear3 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Når vi skal arrangere en liga over flere måneder er det viktig å gjøre den så publikumsvennlig som mulig. Det innebærer forutsigbare kamptidspunkter på faste dager, hver uke. Da er det uunngåelig at noen få av de nesten 30 kampene kolliderer med en kamp på et internasjonalt arrangement. Sånn er det i fotball og annen sport også. Riote klarte nå å utsette LCS helt greit mens Dota kjørte internationals ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå