Gå til innhold

Kamptråd: Tottenham vs Liverpool

el mindo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gerrard har hatt endel feilpasninger, men har flere gode og viktige defansive involveringer. Jeg synes Lovren har hatt mange "nesten tabber" i dag, veldig skummelt. Eller er Balotelli positiv. Han har ikke vært heldig med avslutningene, men det kommer. Viktigere er det at han jobber og bidrar til lagspillet. Tror heller ikke det er tilfeldig at nettop han har fått alle disse sjangsene.

Lenke til kommentar

Sakho og Lovren ganske shaky sammen. Sakho må lære seg hva man må gjøre som midstopper når partneren går i duell.

Edit: Steven Gerrard has completed just 59% of his passes in the opposition half so far against Spurs. Wayward.

Skjerpings Stevie.

Endret av Schweigaard
Lenke til kommentar

Gerrard kan godt byttes ut med Markovic. Han er jo ikke med i det hele tatt.

Øh. Bytte ut et defensivt anker med en angrepsspiller?

Du vet.. Det går an å rokere på de andre spillerne.

Regner med du ville spilt Sterling og Markovic på hver sin ving med Hendo og Allen som SM, da? Det hadde jo aldri i livet funka.

I tillegg syns jeg vi har vært såpass gode offensive, at vi ikke trenger Markovic per nå. Ville heller byttet han inn for Sterling, Sturridge eller Balotelli hvis en av de er helt ute av det etter 60-70.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Å påsta at Balo har vært forferdelig blir for useriøst spør du meg. Vært mye i bevegelse, god defensiv, er kreativ og prøver i det minste noe. Avslutningene har ikke gått hen enda, men han har vært bedre enn Sturridge imh

Ikke trygg på en 1-0ledelse, må produsere flere mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...