Aleks Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Mye mangel på kommunikasjon i Liverpool sitt forsvar. Lovren ser veldig god ut da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Er ikke vanskelig å være keeper når noen skyter rett på seg vel? 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Gerrard har hatt for mange enkle balltap så langt. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Kaboul har faen ikke dagen Kaboul hadde ikke dagen hele forrige sesong heller. 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Enig, dårlig skudd. Burde prøvd å få ballen ned. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hmmm. Ingen av lagene imponerer. Av de lagene som konkurerer om 4. plassen i år virker Liverpool sterkest. Men de spiller på pur selvtillit. Får de et par dårlige resulatater så kan det fort bli dårlig. Mye som kan endre seg, men jeg tror Liverpool trekker det lengste strået av Everton, United, Tottenham og Liverpool. Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Elendig forsvarspill idag, heldig at vi ennå leder 1-0 men må bli bedre til 2.omgang 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Tror nok ikke United tar den, og av de resterende tar nok Liverpool den plassen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hmmm. Ingen av lagene imponerer. Av de lagene som konkurerer om 4. plassen i år virker Liverpool sterkest. Men de spiller på pur selvtillit. Får de et par dårlige resulatater så kan det fort bli dårlig. Mye som kan endre seg, men jeg tror Liverpool trekker det lengste strået av Everton, United, Tottenham og Liverpool.Så Arsenal er ikke med i det hele tatt? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Dier var definitivt en god signering for Spurs. Liverpool sliter fortsatt defensivt.. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Gerrard har vært utrolig dårlig i dag. Rart at han får spille når han spiller sånn 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Elendig forsvarspill idag, heldig at vi ennå leder 1-0 men må bli bedre til 2.omgang Uflaks at dere ikke leder med 2-3 mål i grunn Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Gerrard kan godt byttes ut med Markovic. Han er jo ikke med i det hele tatt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hmmm. Ingen av lagene imponerer. Av de lagene som konkurerer om 4. plassen i år virker Liverpool sterkest. Men de spiller på pur selvtillit. Får de et par dårlige resulatater så kan det fort bli dårlig. Mye som kan endre seg, men jeg tror Liverpool trekker det lengste strået av Everton, United, Tottenham og Liverpool.Så Arsenal er ikke med i det hele tatt? Don't feed the troll.... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hmmm. Ingen av lagene imponerer. Av de lagene som konkurerer om 4. plassen i år virker Liverpool sterkest. Men de spiller på pur selvtillit. Får de et par dårlige resulatater så kan det fort bli dårlig. Mye som kan endre seg, men jeg tror Liverpool trekker det lengste strået av Everton, United, Tottenham og Liverpool.Så Arsenal er ikke med i det hele tatt? Ikke i kampen om 4. plassen. De kjemper om tittelen. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Hmmm. Ingen av lagene imponerer. Av de lagene som konkurerer om 4. plassen i år virker Liverpool sterkest. Men de spiller på pur selvtillit. Får de et par dårlige resulatater så kan det fort bli dårlig. Mye som kan endre seg, men jeg tror Liverpool trekker det lengste strået av Everton, United, Tottenham og Liverpool.Så Arsenal er ikke med i det hele tatt? Sjølvsagt er dei det, dei vant ligaen den 16.08. Endret 31. august 2014 av Karbutar 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hmmm. Ingen av lagene imponerer. Av de lagene som konkurerer om 4. plassen i år virker Liverpool sterkest. Men de spiller på pur selvtillit. Får de et par dårlige resulatater så kan det fort bli dårlig. Mye som kan endre seg, men jeg tror Liverpool trekker det lengste strået av Everton, United, Tottenham og Liverpool.Så Arsenal er ikke med i det hele tatt? Han tror vi vinner PL utrolig nok. Av alle lagene så er det vel oss som har sett dårligst ut i kampen om topp 4. Minus United da såklart. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hmmm. Ingen av lagene imponerer. Av de lagene som konkurerer om 4. plassen i år virker Liverpool sterkest. Men de spiller på pur selvtillit. Får de et par dårlige resulatater så kan det fort bli dårlig. Mye som kan endre seg, men jeg tror Liverpool trekker det lengste strået av Everton, United, Tottenham og Liverpool.Så Arsenal er ikke med i det hele tatt? Don't feed the troll.... Troller jeg fordi jeg sier at Liverpool ikke imponerer? Dere gjør ikke det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Gerrard kan godt byttes ut med Markovic. Han er jo ikke med i det hele tatt. Øh. Bytte ut et defensivt anker med en angrepsspiller? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Dårlig omgangang av Pool. Mange altfor enkle feil/balltap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå