Gå til innhold

Kamptråd: Tottenham vs Liverpool


el mindo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

 

Billig, men soleklar straffe. Forskjellen på denne og det Young driver på med, er at Young oppsøker kontakten. Dier brukte armene for å prøve å hindre Allen, og da er det straffe. Dessverre dømmer ikke dommeren når man holder seg på beina der, men det er likevel straffe.

QFT. tc47 må finne seg noe annet å gjøre på enn å klage i ALLE Liverpool-tråder som finnes, for et jævlig trist liv du må leve.
takk for i dag'.

 

I'll hold you to that.

Lenke til kommentar

 

 

sjekk alle Liverpool trådene i år? har ikke skrevet noe siden slutten av forrige sesong. så det du sier ikke 'QFT'.

 

I år er såvidt jeg vet fra 01.01.2014.

ok unnskyld. denne sesongen.

 

 

Der får ikke vi straffe nei?

Burde ha slengt seg.

Jepp.

så du vil folk skal gjøre det altså? ok.

Lenke til kommentar

 

 

Billig, men soleklar straffe. Forskjellen på denne og det Young driver på med, er at Young oppsøker kontakten. Dier brukte armene for å prøve å hindre Allen, og da er det straffe. Dessverre dømmer ikke dommeren når man holder seg på beina der, men det er likevel straffe.

QFT. tc47 må finne seg noe annet å gjøre på enn å klage i ALLE Liverpool-tråder som finnes, for et jævlig trist liv du må leve.
Maefteda: Lol. 'hei og velkommen til fotball barn! bare å falle, da får du straffe. ikke prøv å gå videre når du blir så lite som RØRT! takk for i dag'.

 

Det er jo ikke lov å strekke ut en arm for å hindre motspiller. Det er jo et man kaller professionnal foul ute på banen, så hvorfor skal det vært lov inne i 16-meteren. Hvorfor tror du Dier tok ut armen og tok tak i Allen?

 

Riktig som Snurreleif sier, det er riktig, men det dømmes alt for sjelden og alt for inkonsistent på det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

kjenner det varme litt hjerte at vi ikke slapp inn mål idag, ikke så ofte det skjer i det siste

 

Jepp. Og Mario spilte fotball første omgang. Fikk heller ikke gult kort. Burde dog ha laget mål. 2 av 3. Enrique fikk ikke vist noe særlig, tabbet seg. Vil gjerne ha han tilbake i ordentlig form. Har stengt venstresiden vår endel ganger.

Lenke til kommentar

Billig, men soleklar straffe. Forskjellen på denne og det Young driver på med, er at Young oppsøker kontakten. Dier brukte armene for å prøve å hindre Allen, og da er det straffe. Dessverre dømmer ikke dommeren når man holder seg på beina der, men det er likevel straffe.

Korrekt! + + +

Deilig å se en slik post her inne.

 

Angående kampen,

Moreno den neste Riise, fy faen for et digg mål! Som om det skulle vært Riise!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg sett tv-bildene men fra min posisjon på rad 4 ca 20 m unna så det der ut som filming og hånda til Dier var så vidt borti. Er ikke enig i det Maefteda sier om kontakt og hindring, det er jo nettopp slikt som skjer overalt på banen uten at det blir dømt for det. Det skal heller ikke dømmes for det. Dette er ikke basket, det er fotball.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Joe Allen datt veeeeeeeldig lett. At Dier var borti han kan nok stemme. Syns fortsatt ikke det er verd å blåse på slikt.

 

Synes du Adebayor skulle hatt straffe i sluttminuttene? Så lenge dommere ikke blåser/gir straffe på lett holding, så er desverre eneste utvei for spillerne å legge seg.

 

Jo da, jeg synes Allen faller alt for lett og overspiller. Men når Dier holder, så er det den eneste måten man kan få straffe på. Jeg vill så gjerne slippe å se slikt i fremtiden, men da må dommerne endre måten de dømmer på.

 

Og ja, dette forsvarer jeg med et Spurs hjerte.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg sett tv-bildene men fra min posisjon på rad 4 ca 20 m unna så det der ut som filming og hånda til Dier var så vidt borti. Er ikke enig i det Maefteda sier om kontakt og hindring, det er jo nettopp slikt som skjer overalt på banen uten at det blir dømt for det. Det skal heller ikke dømmes for det. Dette er ikke basket, det er fotball.

http://gfycat.com/DizzySlipperyHamadryad

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...