GLN Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Enrique? Dytter han opp Moreno da? Eller Enrique? Enrique spillte vel flere ganger som ving før han ble skadet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Billig, men soleklar straffe. Forskjellen på denne og det Young driver på med, er at Young oppsøker kontakten. Dier brukte armene for å prøve å hindre Allen, og da er det straffe. Dessverre dømmer ikke dommeren når man holder seg på beina der, men det er likevel straffe.QFT. tc47 må finne seg noe annet å gjøre på enn å klage i ALLE Liverpool-tråder som finnes, for et jævlig trist liv du må leve. takk for i dag'. I'll hold you to that. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 sjekk alle Liverpool trådene i år? har ikke skrevet noe siden slutten av forrige sesong. så det du sier ikke 'QFT'. I år er såvidt jeg vet fra 01.01.2014. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Der får ikke vi straffe nei? Burde ha slengt seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Der får ikke vi straffe nei? Burde ha slengt seg. Jepp. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 sjekk alle Liverpool trådene i år? har ikke skrevet noe siden slutten av forrige sesong. så det du sier ikke 'QFT'. I år er såvidt jeg vet fra 01.01.2014. ok unnskyld. denne sesongen. Der får ikke vi straffe nei? Burde ha slengt seg. Jepp. så du vil folk skal gjøre det altså? ok. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Billig, men soleklar straffe. Forskjellen på denne og det Young driver på med, er at Young oppsøker kontakten. Dier brukte armene for å prøve å hindre Allen, og da er det straffe. Dessverre dømmer ikke dommeren når man holder seg på beina der, men det er likevel straffe.QFT. tc47 må finne seg noe annet å gjøre på enn å klage i ALLE Liverpool-tråder som finnes, for et jævlig trist liv du må leve.Maefteda: Lol. 'hei og velkommen til fotball barn! bare å falle, da får du straffe. ikke prøv å gå videre når du blir så lite som RØRT! takk for i dag'. Det er jo ikke lov å strekke ut en arm for å hindre motspiller. Det er jo et man kaller professionnal foul ute på banen, så hvorfor skal det vært lov inne i 16-meteren. Hvorfor tror du Dier tok ut armen og tok tak i Allen? Riktig som Snurreleif sier, det er riktig, men det dømmes alt for sjelden og alt for inkonsistent på det. 3 Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 kjenner det varme litt hjerte at vi ikke slapp inn mål idag, ikke så ofte det skjer i det siste Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 One of a kind performance fra Liverpool i dag. Ekstremt imponerende! Tviler på at særlig mange andre lag putter 3 på WHL. Kanskje bare Chelsea i ligaen som er i stand til det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Var ikke helt QPR dette nei, Tottenham. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 kjenner det varme litt hjerte at vi ikke slapp inn mål idag, ikke så ofte det skjer i det siste Jepp. Og Mario spilte fotball første omgang. Fikk heller ikke gult kort. Burde dog ha laget mål. 2 av 3. Enrique fikk ikke vist noe særlig, tabbet seg. Vil gjerne ha han tilbake i ordentlig form. Har stengt venstresiden vår endel ganger. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Billig, men soleklar straffe. Forskjellen på denne og det Young driver på med, er at Young oppsøker kontakten. Dier brukte armene for å prøve å hindre Allen, og da er det straffe. Dessverre dømmer ikke dommeren når man holder seg på beina der, men det er likevel straffe. Korrekt! + + + Deilig å se en slik post her inne. Angående kampen, Moreno den neste Riise, fy faen for et digg mål! Som om det skulle vært Riise! 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Solid men ikke særlig underholdene. Litt synd JA faller så lett. Ja, det er nok straffe, men det der var ikke noe jeg liker å se. Alt i alt fortjent seier Endret 31. august 2014 av AllFather Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Deilig seier idag! Balotelli med en frisk debut, Sturridge, Sterling og Henderson som herjer og Moreno som spilte helt fantastisk! Sykt fint mål av han. Min MOTM. Også deilig med en clean sheet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Det er nok straffe ja. Om det burde være slik er en annen sak. Kanskje videodømming kunne gjort det mer rettferdig. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Nå har ikke jeg sett tv-bildene men fra min posisjon på rad 4 ca 20 m unna så det der ut som filming og hånda til Dier var så vidt borti. Er ikke enig i det Maefteda sier om kontakt og hindring, det er jo nettopp slikt som skjer overalt på banen uten at det blir dømt for det. Det skal heller ikke dømmes for det. Dette er ikke basket, det er fotball. Endret 31. august 2014 av Solaar Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Joe Allen datt veeeeeeeldig lett. At Dier var borti han kan nok stemme. Syns fortsatt ikke det er verd å blåse på slikt. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 Joe Allen datt veeeeeeeldig lett. At Dier var borti han kan nok stemme. Syns fortsatt ikke det er verd å blåse på slikt. Synes du Adebayor skulle hatt straffe i sluttminuttene? Så lenge dommere ikke blåser/gir straffe på lett holding, så er desverre eneste utvei for spillerne å legge seg. Jo da, jeg synes Allen faller alt for lett og overspiller. Men når Dier holder, så er det den eneste måten man kan få straffe på. Jeg vill så gjerne slippe å se slikt i fremtiden, men da må dommerne endre måten de dømmer på. Og ja, dette forsvarer jeg med et Spurs hjerte. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Dier bruker hånda. Ikke mye, men det synes. Idiotisk av han. Straffe. Ferdig. Kaboul suger. Skjønner ikke hvorfor dere syntes Ade var god og skjønner enda mindre av hvorfor Townsend kommer inn for Eriksen. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nå har ikke jeg sett tv-bildene men fra min posisjon på rad 4 ca 20 m unna så det der ut som filming og hånda til Dier var så vidt borti. Er ikke enig i det Maefteda sier om kontakt og hindring, det er jo nettopp slikt som skjer overalt på banen uten at det blir dømt for det. Det skal heller ikke dømmes for det. Dette er ikke basket, det er fotball. http://gfycat.com/DizzySlipperyHamadryad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå