Gå til innhold

Kamptråd: Tottenham vs Liverpool


el mindo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Maefteda:

Overspilling burde ikke belønnes med straffe, men med gult kort. Det er eneste måten å få bukt med det på!

Dersom dommere hadde dømt når folk holdt seg på beina ville jeg vært enig med deg. Dessverre så slipper forsvarere som Dier unna når motstanderen ikke faller. Dier er jo ikke i nærheten av å gjøre et forsøk på å stoppe Allen lovlig. Da må han bli straffet også.

Lenke til kommentar

Billig, men soleklar straffe. Forskjellen på denne og det Young driver på med, er at Young oppsøker kontakten. Dier brukte armene for å prøve å hindre Allen, og da er det straffe. Dessverre dømmer ikke dommeren når man holder seg på beina der, men det er likevel straffe.

 

Enig. Problemet er att dommerene burde dømme, selv om den felte ikke går i bakken.

Lenke til kommentar

 

Billig, men soleklar straffe. Forskjellen på denne og det Young driver på med, er at Young oppsøker kontakten. Dier brukte armene for å prøve å hindre Allen, og da er det straffe. Dessverre dømmer ikke dommeren når man holder seg på beina der, men det er likevel straffe.

 

QFT. tc47 må finne seg noe annet å gjøre på enn å klage i ALLE Liverpool-tråder som finnes, for et jævlig trist liv du må leve.

Gleder meg til vi skal pisse på United igjen. Husker dere den enorme grininga hans i tråden sist gang og dagen etterpå beklaget seg i kamptråden? Det var tragisk så det sang av han.

Lenke til kommentar

 

@Maefteda:

Overspilling burde ikke belønnes med straffe, men med gult kort. Det er eneste måten å få bukt med det på!

Dersom dommere hadde dømt når folk holdt seg på beina ville jeg vært enig med deg. Dessverre så slipper forsvarere som Dier unna når motstanderen ikke faller. Dier er jo ikke i nærheten av å gjøre et forsøk på å stoppe Allen lovlig. Da må han bli straffet også.

 

Ja, jo, men jeg mener fremdeles at overspilling ikke skal belønnes med straffe. Da skjer det jo bare oftere og oftere. Det finnes ikke noe profesjonelt å forsøke å jukse seg til en straffe, selv om jeg ofte ser folk ofte mener det. Juksing har ikke noe i sport å gjøre.

 

Ja, de må bli flinkere til å dømme på ulovlige taklinger uansett om spiller faller eller ikke - men de må slå hardt ned på filming/overspilling. Det er en ting som har kommet mer og mer inn i den moderne fotballen. Uting, rett og slett.

Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Billig, men soleklar straffe. Forskjellen på denne og det Young driver på med, er at Young oppsøker kontakten. Dier brukte armene for å prøve å hindre Allen, og da er det straffe. Dessverre dømmer ikke dommeren når man holder seg på beina der, men det er likevel straffe.

QFT. tc47 må finne seg noe annet å gjøre på enn å klage i ALLE Liverpool-tråder som finnes, for et jævlig trist liv du må leve.
sjekk alle Liverpool trådene i år? har ikke skrevet noe siden slutten av forrige sesong. så det du sier kan ikke akkurat bli 'QFT'.

 

Maefteda: Lol. 'hei og velkommen til fotball barn! bare å falle, da får du straffe. ikke prøv å gå videre når du blir så lite som RØRT! takk for i dag'.

Endret av tc47
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...