Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :'(

Anbefalte innlegg

Det er en gutt jeg liker utrolig godt, selvom jeg bare har møtt han et par ganger og ikke kjenner han så godt enda… Han bor flere timer unna meg for tiden pga studier. Planen var at vi skulle treffes igjen nå i høst - MEN…. av uheldige omstendigheter, så må jeg flytte herfra (altså hjembyen hans hvor han er hjemme i ferier o.l.) - så jeg vet ikke når er neste gang jeg får sett han… kanskje om flere år.. :(

Han er den første gutten jeg har falt så fort for, og det er fordi han er drømmetypen...

Jeg kjenner jeg får lyst til å vrenge meg helt om. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. er bare sinnsykt tom, trist og lei. Hadde så inderlig lyst til å se han igjen, og gledet meg veldig til det… :(

Anonymous poster hash: 45b17...c81
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjærlighetssorg? Ja, hvordan går man videre normalt sett?

Eller er det enklere å prøve å lure seg selv og alle andre, men så når alt kommer til alt så er det meste "lettere sagt enn gjort", selvfølgelig, siden 90% består bare av løgner og dritt?

Endret av Vatjusi
Lenke til kommentar

Spør deg selv dette; har han gitt deg opp ? Ønsker han å ha noe særlig med deg å gjøre?

For hva du har lyst til, tror jeg er åpenbart for de aller fleste. Men det virker som du sliter litt med å forstå at hva du (alene) har lyst til ikke betyr noe særlig uansett.

For andre enn deg selv. Seriøst, sliter du generelt med å vite ditt eget beste?

Endret av Vatjusi
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Men jeg har ikke lyst til å gi han opp. Aldri følt det slik som dette før.. :( ! Kanskje jeg heller skal gjenoppta kontakten senere når jeg flytter tilbake for å studere...

Ops… der røyk den anonymiteten. : s

Ikke forsøk å spole filmen tilbake, fordi det er bare du som ser på reprisen - og hvis du bare skal se på repriser, hva da med resten av filmen - den spinner og går hele tiden enten du vil det eller ei - vær heller fornøyd med at du har vært med på en god film, og gjør deg klar til neste :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kloke ord. Lettere sagt enn gjort. Etter at traff han, har jeg ikke klart å tenke eller se på andre gutter… helt merkelig. Er så sinnsykt trist :(

Ja, jeg vet at det er lettere sagt enn gjort, spesielt hvis man allerede har altfor mye å tenke på nå :) Så du må lære deg å slutte å tenke, og det høres sikkert helt umulig ut ;) Men det er ikke det, fordi det betyr at du ganske enkelt ikke bryr deg om at "det tenker" - du ser dine egne tanker på betryggende avstand ved at du snevrer inn fokuset ditt til å gjelde akkurat det du holder på med hele tiden .. Om du ser på tv, gjør du kun det - drikker en cola, så er det bare det du gjør, vasker opp, bare vaske opp (kos deg ved å se at du gjennomfører hver ting, og ser de gode resultatene, og vær trygg på at dette går over)

Konsentrer deg om de små vanlige ting på denne måten, og bevisstheten din blir rolig, og til slutt vil den ikke lengre mase på deg - du må behandle tankene og følelsene som om de var dine egne barn - de skal legges merke til og få aksept for at de er en del av deg, men de skal ikke styre huset dere bor sammen i :)

Du er den blå himmelen, og tankene dine kommer og går som skyer under din himmel blå

over skyene er himmelen bestandig ... :fun:

Du hadde det sikkert greit nok før du traff han, og du får det sikkert like greit når du slutter å la disse tankene og følelsene "klistre" seg til din bevissthet

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Go'FIsh...

Neida - det er garantert flere mennesker der ute som du kommer til å falle pladask for. Og hvorfor ikke bare la han her være den ene som det rett og slett aldri ble noe med ? Du er 19 - mer enn nok av tid til å finne en annen på et annet tidspunkt.

Eller du kan reise opp til han en helg å se hvordan det går.

Lenke til kommentar

Kan ikke du besøke ham? Kan/vil ikke han besøke deg? Hvis svaret på disse to spørsmålene er nei, er han antakelig ikke veldig interessert uansett.

Hvis han er veldig viktig for deg, er det fullstendig umulig å bli boende der du er eller eventuelt flytte nærmere ham?

Lenke til kommentar

Han studerer i en annen by… Helt på den andre kanten av landet. Har jo ikke lyst til å invitere meg selv bort til han akkurat. Vet ikke hva jeg skal gjøre… han har jo hytte dit jeg skal flytte til nå, så kanskje jeg ser han av og til likevel. Han sa bare at vi sikkert ses før eller siden senere. Tiden får vise… jævlig kjipt er det uansett.

Lenke til kommentar

Det er rart det med følelser altså… skulle ønske det var en av- og på-knapp.

Vet bare med meg selv at jeg kommer til å gjenoppta kontakten senere når jeg flytter tilbake for å studere, og han flytter hjem igjen… om noen år.

Får vel prøve å glemme han enn så lenge… men det er jo så vanskelig.

Endret av Angeliqa
Lenke til kommentar

Han studerer i en annen by… Helt på den andre kanten av landet. Har jo ikke lyst til å invitere meg selv bort til han akkurat. Vet ikke hva jeg skal gjøre… han har jo hytte dit jeg skal flytte til nå, så kanskje jeg ser han av og til likevel. Han sa bare at vi sikkert ses før eller siden senere. Tiden får vise… jævlig kjipt er det uansett.

Hvis det er snakk om Oslo og Bergen eller tilsvarende avstand, behøver det ikke å være så vanskelig. Foreldrene mine bor i Akershus og Østfold og jeg studerte i Bergen fra 2012 til i år. Jeg gadd ikke å dra hjem så ofte, men hvis jeg ville, var det ikke et problem å reise bort eller få besøk nesten når som helst. Som student er man ofte fleksibel.

Lenke til kommentar

Hvis det er snakk om Oslo og Bergen eller tilsvarende avstand, behøver det ikke å være så vanskelig. Foreldrene mine bor i Akershus og Østfold og jeg studerte i Bergen fra 2012 til i år. Jeg gadd ikke å dra hjem så ofte, men hvis jeg ville, var det ikke et problem å reise bort eller få besøk nesten når som helst. Som student er man ofte fleksibel.

Det er avstanden mellom oss ja. Får se hva som skjer fremover. Han har ikke invitert meg bort enda… Blir vel bare rart når vi ikke kjenner hverandre så godt. Det beste er vel å glemme han for nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...