Christian Thork Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Gigabyte G1 ftw!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Eller 980 classy, den kommer jo om 4 dager iflg. komplett ? Huff, det her er jo komplett umulig Lenke til kommentar
c4sh Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Har et EVGA 980 sc med refereranse kjøler. Har fått den over på vann nå, men den ble varm før det. Måtte kjøre vifta så den hørtes godt under load, for å holde den under 78 grader. På vann har den enda ikke gått over 42 grader, selv etter flere timer i bf4. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Gikk til slutt for Asus 980 Strix, støynivå er det desidert vikttigste for meg. Har merket null til coilwhine hittill. Satte kortet rett opp til 1450/7600 med en gang, uten noen issues (og veldig stille). Kommer til å teste mer senere. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Opplevde noe merkelig med boosten på 970 korta mine. Har jo satt +186 Mhz på core. Så sjekka jeg med GPUz her nå og så var boosten plutselig satt ned til stock igjen. Faktisk andre gangen klokken har resatt seg av seg selv. Og nei, temp er ikke et problem da korta holder seg under 70 grader. Hva kan det komme av tror dere? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg skylder på ustabil Oc :=) Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Noen som har gjort den light moden på gtx korta. Altså de referansekorta. Virker jo som grei skurring. Har sånn stormtrooper build, altså hvit og sort, og det grønne ødelegger litt hvis jeg skal gå for sli gtx 980. virker jo ganske lett, så lenge man er forsiktig Endret 22. november 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Noen som har gjort den light moden på gtx korta. Altså de referansekorta. Virker jo som grei skurring. Har sånn stormtrooper build, altså hvit og sort, og det grønne ødelegger litt hvis jeg skal gå for sli gtx 980. virker jo ganske lett, så lenge man er forsiktig Alt bra, unntatt garanti som ryker mest sannsynlig, Har lyst å gjøre dette på mitt 980 G1, men vil ikke miste garantien heller om noe skulle gå galt, med mindre Di lar meg^^ EDIT: Har et 780Ti som brukes til Folding, kanskje modde, men igjen garantien som stopper meg, lite gøy når kortet skal til Rma :/ Endret 22. november 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Noen som har gjort den light moden på gtx korta. Altså de referansekorta. Virker jo som grei skurring. Har sånn stormtrooper build, altså hvit og sort, og det grønne ødelegger litt hvis jeg skal gå for sli gtx 980. virker jo ganske lett, så lenge man er forsiktig Alt bra, unntatt garanti som ryker mest sannsynlig, Har lyst å gjøre dette på mitt 980 G1, men vil ikke miste garantien heller om noe skulle gå galt, med mindre Di lar meg^^ EDIT: Har et 780Ti som brukes til Folding, kanskje modde, men igjen garantien som stopper meg, lite gøy når kortet skal til Rma :/ Er det ikkeallerede hvit leds på g1, eller er det blå? Hadde jeg hatt valget så ville jeg gjerne gått for g1 selv, men det blir for langt i air 240. Samt hvis jeg går for sli med det kortet blir det krise i den lille casen.Da må jeg ha radialvifte. Men ja, kanskje det ikke er verdt det. Går ann å se hvordan det blir med grønt først og. Kanskje det går ann å "male" på utsiden. Dunno Endret 22. november 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Noen som har gjort den light moden på gtx korta. Altså de referansekorta. Virker jo som grei skurring. Har sånn stormtrooper build, altså hvit og sort, og det grønne ødelegger litt hvis jeg skal gå for sli gtx 980. virker jo ganske lett, så lenge man er forsiktig Alt bra, unntatt garanti som ryker mest sannsynlig, Har lyst å gjøre dette på mitt 980 G1, men vil ikke miste garantien heller om noe skulle gå galt, med mindre Di lar meg^^ EDIT: Har et 780Ti som brukes til Folding, kanskje modde, men igjen garantien som stopper meg, lite gøy når kortet skal til Rma :/ Er det ikkeallerede hvit leds på g1, eller er det blå? Hadde jeg hatt valget så ville jeg gjerne gått for g1 selv, men det blir for langt i air 240. Samt hvis jeg går for sli med det kortet blir det krise i den lille casen.Da må jeg ha radialvifte. Men ja, kanskje det ikke er verdt det. Går ann å se hvordan det blir med grønt først og. Kanskje det går ann å "male" på utsiden. Dunno En utrolig fin blåfarge på G1 kortet, sterk farge Men nå skal HK til Rma (Prøve å få fullpris^^) enten rødt theme eller blått, men Psu er rød såå^^ Jeg har aldri prøvd mini-atx/itx pga plassmangel, sjeldent jeg flytter på pc`en så er ikke noe problem Tror den modden er den eneste måten^^ EDIT: Sitat pyramider.. Endret 22. november 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Hallais Har tenkt at det er på tide at 680'en min byttes ut, da jeg kjører 1440p, og merket at på mange nye spill så har den begynt å slite litt. Lurte da på om 980-kortene kan være et godt valg, og lurer egentlig da eventuelt på hvilket av disse som er "best"? Ser mange går for G1 kortene, men ser også at det kommer en classified versjon, er dette noe som er verdt å vente noe på? Kan tenke meg også det blir noe SLI-opplegg etterhvert, holder det da med 4GB vram ved 1440p? Edit: Vil 3570k'en være noe bottleneck her, eller holder det med en mild OC av CPU'en for å holde tritt? Endret 24. november 2014 av Konkulf Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Gigabyte G1 ville jeg valgt, og har valgt det selv Classified er bare vits å ha om man kjøre vannkjøling, og det koster 12-1500kr mere. Altså det er ikkje verdt prisen om man ikkje har vannblokk på det og overklokker det til h%&¤# 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Trenger ikke classy om man ikke vet om man burde kjøpe det. Er man av den sorten som klokker fra 0 til +50 så ville jeg kjøpt etter pris eller lagt inn parametere på støy osv. Lydnivået burde halvere seg uansett, iskalde kort 1 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Da kjører jeg på med et G1 kort da, kanskje litt lurt å vente til black friday før jeg bestiller, tenkte en ny strømforsyning også ville være litt lurt å ha med i samme slengen Lenke til kommentar
War Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Der bruker vel mindre strøm, men ny psu må man ha et par ganger i året uansett spør du meg Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Der bruker vel mindre strøm, men ny psu må man ha et par ganger i året uansett spør du meg Lolz Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Bare lurer... Har en H100I som ikke ga noe merkbart dårligere ytelse enn H110, Så tenkte på H110 + G10 sammen med G1 980 kortet. Er det i hele tatt vits? 980 kortet er stille og kaldt selv med maks oc jeg får på luft.. Dog dette er om jeg ikke får solgt H100I`en Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Bare lurer... Har en H100I som ikke ga noe merkbart dårligere ytelse enn H110, Så tenkte på H110 + G10 sammen med G1 980 kortet. Er det i hele tatt vits? 980 kortet er stille og kaldt selv med maks oc jeg får på luft.. Dog dette er om jeg ikke får solgt H100I`en Er ikke noe vits, slutt å knot med disse kiosk-kjølerne fra Corsair. Kjøp deg skikkelig vannkjøling Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Bare lurer... Har en H100I som ikke ga noe merkbart dårligere ytelse enn H110, Så tenkte på H110 + G10 sammen med G1 980 kortet. Er det i hele tatt vits? 980 kortet er stille og kaldt selv med maks oc jeg får på luft.. Dog dette er om jeg ikke får solgt H100I`en Tenk å mye energi du legger i det å hente bittesmå forberedelser som ikke blir merket uansett =) Skal du først ta deg bryet å gjøre noe slikt, sørg for at forbedringen faktisk er merkbar Dog, om du hadde tatt deg bryet til å lese imellom det du spør om før du poster, hadde du sett at du har faktisk svart på ditt eget spørsmål allerede "Er det i hele tatt vits? 980 kortet er stille og kaldt selv med maks oc jeg får på luft" Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Er det bare her på forumet hvor disse AIO-systemene klikker/fucker opp ofte, eller får dere inn en del av disse Duran? De er svinbillige, men det er også kvaliteten. Finnes vel knapt noe med så lav holdbarhet som en slik AIO-kjøler. Spesielt da med tanke på pumpa, som er en vesentlig slitedel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå