Christian Thork Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Vannblokk med vifte på. Helt ubrukelig spør du meg. Hehe, ville også tatt Ek vannblokk, men for mannen i gata som hadde turt å gå med vannkjøling men vil ikke bytte blokk (Tror ikke man finner 1!) så er vel dette ideelt? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Vannblokk med vifte på. Helt ubrukelig spør du meg. Hehe, ville også tatt Ek vannblokk, men for mannen i gata som hadde turt å gå med vannkjøling men vil ikke bytte blokk (Tror ikke man finner 1!) så er vel dette ideelt? Nei, kunne hatt en skikkelig vannblokk ferdigmontert uten vifta såklart. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 970 med referanse kjøler!!! Ikke i norge Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Vannblokk med vifte på. Helt ubrukelig spør du meg. Hehe, ville også tatt Ek vannblokk, men for mannen i gata som hadde turt å gå med vannkjøling men vil ikke bytte blokk (Tror ikke man finner 1!) så er vel dette ideelt? EVGA pleier jo etter hvert å slenge på vannblokk på sine kort (Hydro Copper). Dog, vanligvis ikke på classy, muligens fordi de går ut fra at folka med classy klarer å bytte dette selv. Ellers må de Asus hybridgreiene sannsynlig suge skikkelig. Aldri sett så dårlig konstruksjon i mitt liv, og er nok designet for å bare ta av noen ekstra watt fra luftkjøleren. Er ikke en vannblokk der en gang, men kun et tynt rør som går i en U-form på utsiden av kjernen... Hovedfunksjonen er nok at det høres bra ut, og at det "dirt cheap", og koster dem ikke en krone å implementere, da det bare erstatter noe av kobberet i plata med et hult kobberrør. En vannblokk på kjernen, med en luftkjøler i serie med blokka, DET kunne funka og gitt ekstra kjøleeffekt. Endret 12. november 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det hørtes nesten for fælt ut til å være sant, men jammen ta Gimmicken koster vel såpass mye ekstra at du liksågodt kunne satt på vannblokk også... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Civilization ser ut til å være alle GTX 980-eiere sin "drøm". Helt perfekt skalering opp fra lillbror GTX 970'en. GTX 980 får 26,9% høyere ytelse, av 27% teoretiske på shaderene (i alle fall ved maks boost), så tydelig hva som er flaskehalsen der. Ca. samme ved 4K og 1080p. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Civilization ser ut til å være alle GTX 980-eiere sin "drøm". Helt perfekt skalering opp fra lillbror GTX 970'en. GTX 980 får 26,9% høyere ytelse, av 27% teoretiske på shaderene (i alle fall ved maks boost), så tydelig hva som er flaskehalsen der. Ca. samme ved 4K og 1080p. På en annen side kjører spillet femti ganger bedre med Mantle sammenlignet med DirectX... EDIT: Forskjellen på Mantle og DirectX merkes ikke i average framerate, men på minimum framerate. Mellom runder med DirectX vil spillet hakke noen øyeblikk på senere runder og med større kart, det skjer ikke med Mantle Endret 13. november 2014 av N o r e n g Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 980 Classified hos komplett.. Men innih¤!%" for en pris^!^ Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Med tanke på at det er 2 måneder leveringstid, så tipper jeg de kjører rimelig god fortjeneste den første tiden, ja de har jo ikke så mange å ta av, og da er det ingen vits å selge første batch tom lenge før du får den pga. for lave priser. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Tipper den ramler med en tusenlapp når butikkene begynner å få den på lager. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) 980 Classified hos komplett.. Men innih¤!%" for en pris^!^ Ca 500 over det jeg forventet, 780 Ti Classified var jo like dyr om jeg husker rett? EDIT: Dessuten er kronen svakere nå, så 6500 kr for 980 Classified er såvidt 500 kr mer enn amerikansk pris ($699) omgjort til kroner pluss moms. Endret 13. november 2014 av N o r e n g Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Feil bilde? Er 2 DVI på bildet, men står DVI + 3x DP på beskrivelsen. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Feil bilde? Er 2 DVI på bildet, men står DVI + 3x DP på beskrivelsen. Feil kilde ja, er bare en displayport på det kortet dessverre. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Noen som vet hvordan denne budsjett g-synch skjermen er? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Noen som vet hvordan denne budsjett g-synch skjermen er? Her har du vertfall en ganske så utfyllende anmeldelse. https://pcmonitors.info/reviews/aoc-g2460pg/ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Noen som vet hvordan denne budsjett g-synch skjermen er? Her har du vertfall en ganske så utfyllende anmeldelse. https://pcmonitors.info/reviews/aoc-g2460pg/ Takker Hvordan er den skjermen sammelignet med den shitten jeg har idag? Endret 13. november 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Vannblokk med vifte på. Helt ubrukelig spør du meg.+1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 980 Classified hos komplett.. Men innih¤!%" for en pris^!^ Mitt MSI 970 SLI oppsett kosta mindre enn det der...og gir bedre ytelse. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Silence is Golden... : http://www.guru3d.com/news-story/msi-officially-announces-gtx-970-gaming-4g-golden-edition.html Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 980 Classified hos komplett.. Men innih¤!%" for en pris^!^ Mitt MSI 970 SLI oppsett kosta mindre enn det der...og gir bedre ytelse. Og så får du gleden av å fikle med SLI attpåtil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå