Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

 

 

 

Har lest litt rundt at det handler om at g-sync ikke er "helt" av om muligheten er tilstede i nvidia-panelet. Snodige saker.

 

 

 

hmm mulig forklaring på hvorfor amd kort har litt problemer med denne skjermen.

 

 

Jeg har problemer med AMD 290 kort til Swift i 144hz. 120hz fungerer dog veldig bra.

Ettersom 144Hz eyefinity gikk fint med 7970 ser jeg ingen grunn til å påstå at AMD-kort sliter med 144Hz over displayport. Da er det nok heller snakk om at Nvidias løsning på Swift-monitoren ikke er helt god. Det faktum at G-sync krever en handshake for hver enkelt frame har sikkert noe å gjøre med problematikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Har lest litt rundt at det handler om at g-sync ikke er "helt" av om muligheten er tilstede i nvidia-panelet. Snodige saker.

 

 

 

hmm mulig forklaring på hvorfor amd kort har litt problemer med denne skjermen.

 

 

Jeg har problemer med AMD 290 kort til Swift i 144hz. 120hz fungerer dog veldig bra.

Ettersom 144Hz eyefinity gikk fint med 7970 ser jeg ingen grunn til å påstå at AMD-kort sliter med 144Hz over displayport. Da er det nok heller snakk om at Nvidias løsning på Swift-monitoren ikke er helt god. Det faktum at G-sync krever en handshake for hver enkelt frame har sikkert noe å gjøre med problematikken.

 

 

Jeg bare delte min erfaring :)

Lenke til kommentar

 

Kjøpte jo uglekorta som ikke spinner før 50c :grin2:

 

Kjøpte ny gammel enebolig så har brekkjern i hver hånd 24/7 , har 15 pakker jeg ikke har åpnet en gang og får U42-skap fra nextron i morra # etterslep

Kjøpte 2 slike også.

https://www.komplett.no/zotac-geforce-gtx-980-4gb-physx-cuda/824856

 

Skal ikke klokkes, bare folde.

Får satt opp tirsdag senest.

 

Må være det rareste kortet jeg har sett :p

 

Burde vell være Zotac sitt svar på Classified :p

Lenke til kommentar

Hm, interessant. Kjører demo av 3Dmark - såvidt jeg så nevntes det noe med SLI fungerte kun på Firestorm Pro eller noe i den duren, mulig forklaring? Har bra ytelse i spill etc, 60fps, 4k full details i Lords of the Fallen etc.

?

SLI støttes i alle firestrike-tester i 3Dmark, demo eller ei. Ja, mener egentlig alle testene støtter SLI, men vet ikke sikkert, da de krever så lite av skjermkortet.

Og hva 3Dmark støtter har vel også heller lite med hvordan andre spill gjør det. Står det at SLI er aktivert i Nvidia kontrollpanelet, så er det nok sannsynligvis også det. ;)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...