Nizzen Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 https://www.komplett.no/asus-27-led-g-sync-rog-swift-demo/829902 Var ikke det en god pris? Frister veldig. Men har ikke råd akkurat nå..... Grr Konge pris! Litt riper i foten hadde ikkje gjort meg noe Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 https://www.komplett.no/asus-27-led-g-sync-rog-swift-demo/829902 Var ikke det en god pris? Frister veldig. Men har ikke råd akkurat nå..... Grr Konge pris! Litt riper i foten hadde ikkje gjort meg noe De nevner ikke eventuelle pikselfeil da Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 https://www.komplett.no/asus-27-led-g-sync-rog-swift-demo/829902 Var ikke det en god pris? Frister veldig. Men har ikke råd akkurat nå..... Grr Konge pris! Litt riper i foten hadde ikkje gjort meg noe De nevner ikke eventuelle pikselfeil da Det pleier å stå på demoskjermene til komplett. Kan jo være at kunden ikkje sa ifra, 'men bare sendte tilbake på angrefrist Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 https://www.komplett.no/asus-27-led-g-sync-rog-swift-demo/829902 Var ikke det en god pris? Frister veldig. Men har ikke råd akkurat nå..... Grr Konge pris! Litt riper i foten hadde ikkje gjort meg noe De nevner ikke eventuelle pikselfeil da Det pleier å stå på demoskjermene til komplett. Kan jo være at kunden ikkje sa ifra, 'men bare sendte tilbake på angrefrist Har jo nettopp solgt den andre riggen min... hmm Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Fikk lønning i dag... hmm.. tegn fra oven? Hadde jo vært ekstra gøy å snappe den opp rett forran nesa på Duran da. Endret 31. oktober 2014 av Andrull Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Den ble vel kjøpt da men.. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Fikk lønning i dag... hmm.. tegn fra oven? Hadde jo vært ekstra gøy å snappe den opp rett forran nesa på Duran da. Gidder ikke kjøpe den. Er for dårlig i 3DMark. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Fikk lønning i dag... hmm.. tegn fra oven? Hadde jo vært ekstra gøy å snappe den opp rett forran nesa på Duran da. Gidder ikke kjøpe den. Er for dårlig i 3DMark. Haha jeg merker faktisk loss med denne koblet til, men opplevelsen ellers og i gaming gjør mer enn opp for det Like før jeg klinte til selv Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Loss? Som i? 1000 poeng i 3dmark firestrike... Det var derfor jeg fikk dårligere poengsum enn Minhund med samme settings, bare jeg hadde 30mhz mere på 980 korta i sli enn han. Tok tid før jeg fant ut at det var swiftskjermen sin feil Jaja, nå er det 3x swift, så da dropper jeg benchmarking like greitt Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Loss? Som i? 1000 poeng i 3dmark firestrike... Det var derfor jeg fikk dårligere poengsum enn Minhund med samme settings, bare jeg hadde 30mhz mere på 980 korta i sli enn han. Tok tid før jeg fant ut at det var swiftskjermen sin feil Jaja, nå er det 3x swift, så da dropper jeg benchmarking like greitt Host host b... sh... host host 2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Loss? Som i? 1000 poeng i 3dmark firestrike... Det var derfor jeg fikk dårligere poengsum enn Minhund med samme settings, bare jeg hadde 30mhz mere på 980 korta i sli enn han. Tok tid før jeg fant ut at det var swiftskjermen sin feil Jaja, nå er det 3x swift, så da dropper jeg benchmarking like greitt WTF... driver Swift-skjermen å prøver å G-sync'e under benchmarken elns? Eller at G-sync funksjonen gir mulighet til å gjøre visse rare ting med systemet selv om det ikke er aktivt. For kan ikke se hvordan skjermen kan ha noen innvirkning. Kan jo være av for alt 3Dmark vet. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Får lavere score på swift'en uansett om jeg disabler g-sync. Er ikke alt man skal skjønne.. Lenke til kommentar
H:U.F.F Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 https://www.komplett.no/asus-27-led-g-sync-rog-swift-demo/829902 Var ikke det en god pris? Frister veldig. Men har ikke råd akkurat nå..... Grr Konge pris! Litt riper i foten hadde ikkje gjort meg noe De nevner ikke eventuelle pikselfeil da Det pleier å stå på demoskjermene til komplett. Kan jo være at kunden ikkje sa ifra, 'men bare sendte tilbake på angrefrist Har jo nettopp solgt den andre riggen min... hmm Den har ikke gått ennå!!! Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Må kjøre på den gamle 27" 60 Hz her for ikke å miste poeng på scoren Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Var vanskelig å komme over 18 000 med en 2600k og 970 SLI :/ Men er hvertfall på 1.plass over dem med likt system http://www.3dmark.com/fs/3121868 http://www.3dmark.com/search?_ga=1.26261434.603846039.1413751543#/?mode=advanced&url=/proxycon/ajax/search/cpugpu/fs/P/1203/982/500000?minScore=0&cpuName=Intel Core i7-2600K Processor&gpuName=NVIDIA GeForce GTX 970 Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Loss? Som i? 1000 poeng i 3dmark firestrike... Det var derfor jeg fikk dårligere poengsum enn Minhund med samme settings, bare jeg hadde 30mhz mere på 980 korta i sli enn han. Tok tid før jeg fant ut at det var swiftskjermen sin feil Jaja, nå er det 3x swift, så da dropper jeg benchmarking like greitt Akkurat samme opplevelse her, ca 1000 poeng mer når jeg kobler fra den skjermen. Har lest litt rundt at det handler om at g-sync ikke er "helt" av om muligheten er tilstede i nvidia-panelet. Snodige saker. Lenke til kommentar
mna Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Har lest litt rundt at det handler om at g-sync ikke er "helt" av om muligheten er tilstede i nvidia-panelet. Snodige saker. hmm mulig forklaring på hvorfor amd kort har litt problemer med denne skjermen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Har lest litt rundt at det handler om at g-sync ikke er "helt" av om muligheten er tilstede i nvidia-panelet. Snodige saker. hmm mulig forklaring på hvorfor amd kort har litt problemer med denne skjermen. Jeg har problemer med AMD 290 kort til Swift i 144hz. 120hz fungerer dog veldig bra. Siden AMD skjermkort suger, så bruker jeg nVidia, og 2x 290 med vannblokker ligger å kjeder seg i et skap Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Siden AMD skjermkort suger, så bruker jeg nVidia, Beklager men disse kommentarene begynner å bli ganske repetetive, og patetiske. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå