Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hyppige oppdateringer, det driver meg gal

Skal si du er i siget i dag :wee:

Jeg er høy på et finnkjøp :green: 1366-cpu til under prisen av en cola

1366 er det ellers budkrig på og ender nesten på x5960priser pga man av prinsipp ikke skal oppgradere hk.

Lenke til kommentar

Er det viktig for deg å ha det beste?

Nei, prøver jo som regel å kjøpe ganske "rasjonelt". Det er vel heller alt folket i den tråden her som får meg til å tvile på om 970 er "godt nok".

970 er utvilsomt det beste kjøpet, 980 er for de som ønsker/trenger det beste på markedet til enhver pris.

Lenke til kommentar

1366 er det ellers budkrig på og ender nesten på x5960priser pga man av prinsipp ikke skal oppgradere hk.

Westmere eller Nehalem? Finner man en Westmere så billig skal jeg jaggu grave frem Rampage III Extreme-kortet og Dominator-settet med Elpida Hyper-chips på :D

Lenke til kommentar

Westmere eller Nehalem? Finner man en Westmere så billig skal jeg jaggu grave frem Rampage III Extreme-kortet og Dominator-settet med Elpida Hyper-chips på :D

Det er nok en Nehalem Intel Xeon 5506, jeg skal ikke bruke cpu-kraft, skal bare kjøre hk så jeg får bruke gpu til regnekraft.

9 av 10 skal ha over tusenlappen for 1366 da alle som var hard core-gamer i 2009 hadde den socketen og nekter å oppgradere for den er så bra. Som egentlig betyr at de ikke finner flere flasker.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...