Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått meg MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB PhysX og er stor fornøyd, men det som er litt rart er når jeg aktiverer overvåking med Show in On-Screen Display (dvs vis ingame) i MSI Afterburner, stopper opp spillene nesten totalt. Alt går treigt og hakker noe grusomt.

 

Har brukt Afterburner og Show in On-Screen Display med min tidligere kort uten problemer, men på dette kortet er den funksjonen helt ubrukelig.

 

Noen som har vært borti dette problemet?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Fått meg MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB PhysX og er stor fornøyd, men det som er litt rart er når jeg aktiverer overvåking med Show in On-Screen Display (dvs vis ingame) i MSI Afterburner, stopper opp spillene nesten totalt. Alt går treigt og hakker noe grusomt.

 

Har brukt Afterburner og Show in On-Screen Display med min tidligere kort uten problemer, men på dette kortet er den funksjonen helt ubrukelig.

 

Noen som har vært borti dette problemet?

huk av lukk origin ingame. Tipper det blir slik i bf4 :p

Lenke til kommentar

 

Fått meg MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB PhysX og er stor fornøyd, men det som er litt rart er når jeg aktiverer overvåking med Show in On-Screen Display (dvs vis ingame) i MSI Afterburner, stopper opp spillene nesten totalt. Alt går treigt og hakker noe grusomt.

 

Har brukt Afterburner og Show in On-Screen Display med min tidligere kort uten problemer, men på dette kortet er den funksjonen helt ubrukelig.

 

Noen som har vært borti dette problemet?

huk av lukk origin ingame. Tipper det blir slik i bf4 :p

 

 

Ja stemme, er i BF4. Takk for tipset, skal teste ikveld.

Lenke til kommentar

 

 

Da skal jeg få testa MSI GTX 970 etterhvert! :)

 

Spørsmål: skaffer jeg drivere fra Nvidia eller MSI sine nettsider? :p Er det noe forskjell?

Alltid, alltid, alltid last ned fra nvidia. Ser du bort i fra noe sære beta-drivere, så er det som regel derfra en finner de nyeste :)
Alltid nyeste betadriver fra guru3d.com Ferdig snakka ;)

 

Skal laste ned drivere i dag:

 

Guru3d: Nvidia GeForce 306.23 WHQL 64-bit

Nvidia.com: release 344.16 WHQL

Lenke til kommentar

 

 

 

Da skal jeg få testa MSI GTX 970 etterhvert! :)

 

Spørsmål: skaffer jeg drivere fra Nvidia eller MSI sine nettsider? :p Er det noe forskjell?

Alltid, alltid, alltid last ned fra nvidia. Ser du bort i fra noe sære beta-drivere, så er det som regel derfra en finner de nyeste :)
Alltid nyeste betadriver fra guru3d.com Ferdig snakka ;)

 

Skal laste ned drivere i dag:

 

Guru3d: Nvidia GeForce 306.23 WHQL 64-bit

Nvidia.com: release 344.16 WHQL

 

Vet ikkje hva du driver med....

 

guru2.jpg

guru.jpg

guru3.jpg

 

Vanskelig å ta høyde for noobs og brukerfeil :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Slike kabler. :)

Men det vil følge strømtrekket fra skjermkortet, som nok var nærmere det dobbelte av hva du finner på et maxwell-kort.

 

Du ønsker så tykke og så mange ledere (disse små kablene) som mulig. Å splitte de opp på slutten vil føre til mer strøm som går gjennom hver leder, som igjen gir et økende spenningstap.

Testet med AX1200i'n med tilhørende kabler, samme problemene. Akkurat nå låner jeg vekk GTX980'n til en kompis som tester det litt. Han har ikke hatt noen problemer, og har en CX600W psu. Skal teste i noen dager til.

Som nevnt (eller ikke nevnt) så hadde 690'n i samme maskin tidligere, og hadde ikke problemene med driverkrasj etc. Da brukte jeg også RM750 psu'en, med de medfølgende kablene.

Jeg oppdaterte også biosen, uten at det hjalp noe særlig.

Står nå i ett eldgammelt 8800GTX, dette har ikke bydd på noen problemer i det hele tatt.

Har dog kun testet med AX1200i'n her, så skal prøve med RM750'n igjen.

Men er egentlig ikke blitt noe klokere, men står igjen med mistanke til HK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...