Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nå feil med Zotac? Hadde et 780 fra zotac. Meget fornøyd med det.

 

Kjøpte et zotac 780 til lillebror ved release. Fungerer bra fortsatt og overklokker bra med "stock" kjøler. 1200mhz lett.

 

Dog har sett zotackort uten kjølepad mellom kjøler og minne :wee:

 

Har vel sett kort fra EVGA og ASUS og med noen mangler her og der. Fort gjort, når det er noen tusen enheter som skal produseres. Er jo mennesker som setter de ihop :p

Lenke til kommentar

 

War, den 06 Okt 2014 - 21:52, sa:

Helt lattelige priser, kunne fort lagt seg på 7000 og 5000 i 9serien om de ville.

Det er vel heller jævla tvilsomt at de kunne det.

 

De kan vel gjøre som de vil nå som de ikke har konkurranse.

780Ti kostet jo 5 løk lett før 980 kom.

 

Hadde ikke rynket på nesen om 780ti lå til 5 og 980 lå til 6500 osv.

Lenke til kommentar

Løser biffen lett, klokk mer så det blir over 60C.

VRM er noe flaskehalsdritt, lodd de av og legg inn rett fra 230v.

Med relativt ubegrenset strømtilførsel vil firestrike se mye bedre ut da kabinettet vil fungere som ambilight med tilsvarende farger.

Endret av War
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ergerlig at den ene vifta ikke spinner når man ikke går over 60 grader. Skulle ønske det går an å kjøle vrm omårdet bedre. Må nok sette opp en vifte som blåser rett på, itillegg til bordvifta.

 

Litt synn også at ikkje det er kommet vannblokk som passer dette kortet? Tror ikkje dette kortet er helt referanse.

Lenke til kommentar

Tryner/driverkræsj når det blir over 60 grader. Så kortet ville ha likt en vannblokk. Få konvertere han over til vannkjøling også.

 

@Nizzen: Nei, pcb'en er større enn vanlig, og med 2x8pin. Veldig ryddig på baksiden, trenger nesten ikke ei bakplate for å se fint ut. Blir spennende å se med bedre bios som gir mer juice og høyere power limit. Eller kan man ty til hard mod, men tror neppe han er med på leken. :tease:

 

Jeg fikk så lyst på et 980 kort nå...

 

@War: Med 230v rett til kortet så kommer nok brannvesenet ganske fort og banker på, hehe.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

 

 

Ergerlig at den ene vifta ikke spinner når man ikke går over 60 grader. Skulle ønske det går an å kjøle vrm omårdet bedre. Må nok sette opp en vifte som blåser rett på, itillegg til bordvifta.

Litt synn også at ikkje det er kommet vannblokk som passer dette kortet? Tror ikkje dette kortet er helt referanse.

jeg sitter klar med to 980 vannblokker og var på nippet til å trykke kjøp på msi sine kort...
Lenke til kommentar

Er det noen vits i å gå for EVGA's classy kort når jeg har tenkt å hive på vannblokk og la clocken gå så langt som volt-låsen lar meg?

Classified har ikke spenningslås, så ja? Liten vits i å vannkjøle referanse med mindre det kommer en custom BIOS med økt PT og spenning eller du voltmodder.

Lenke til kommentar

Skulle kanskje utdypet litt. Har et referansekort for øyeblikket, men usikker på om jeg skal levere det inn på angreretten (fristen går ut på lørdag) og gå for et classy kort, eller holde meg til referansekort.

Evt. kan jeg vel kanskje beholde referansekortet, vente til classy kommer ut, kjøpe det og selge det brukte til en "billigere" penge. Er jo litt tap på det, tho >:

Lenke til kommentar

Skulle kanskje utdypet litt. Har et referansekort for øyeblikket, men usikker på om jeg skal levere det inn på angreretten (fristen går ut på lørdag) og gå for et classy kort, eller holde meg til referansekort.

 

Evt. kan jeg vel kanskje beholde referansekortet, vente til classy kommer ut, kjøpe det og selge det brukte til en "billigere" penge. Er jo litt tap på det, tho >:

Har god erfaring med å vente på Classified, det er uberegnelige greier. Om du er utålmodig ville jeg beholdt kortet du har nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...