N o r e n g Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Leste noe interresant: Since EVGA is re-using the 780 classified PCB for the 980 classified (again), you'll likely see the 980 FTW use the 780 FTW pcb (which was custom). Da kan jeg fortsette å bruke vannblokkene som sitter på 780ti Classy Dog Bare 1DP er elendig. 3 er digg på referanse korta. Vil påstå det er hinsides all logikk å ikke kjøre 3x DP på 980 Classified, det er jo nettopp det kortet som er tenkelig at folk kjøper om de skal drive 3x Swift. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Leste noe interresant: Since EVGA is re-using the 780 classified PCB for the 980 classified (again), you'll likely see the 980 FTW use the 780 FTW pcb (which was custom). Da kan jeg fortsette å bruke vannblokkene som sitter på 780ti Classy Dog Bare 1DP er elendig. 3 er digg på referanse korta. Vil påstå det er hinsides all logikk å ikke kjøre 3x DP på 980 Classified, det er jo nettopp det kortet som er tenkelig at folk kjøper om de skal drive 3x Swift. Rimelig elendig at Classy ikkje får 3xDP Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hvor finner jeg MSI Gaming appen ? Finner ikke på msi.com -.- Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Skal du kjøre 3xDP på swift (120 @1440p) så trenger du MINST 3 av de korta. Og har man bare to kort så er det digg å ha muligheten for koreaskjermer. Da trenger du egentlig ikke like mange pga lavere Hz. Endret 3. oktober 2014 av Andrull Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Skal du kjøre 3xDP på swift (120 @1440p) så trenger du MINST 3 av de korta. Og har man bare to kort så er det digg å ha muligheten for koreaskjermer. Da trenger du egentlig ikke like mange pga lavere Hz. Funker nok ikke å kjøre G-sync på tre forskjellige GPUer skjønner du, blir problemer med synkingen. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Er jo det som er G-SYNC SURROUND vel? Finns flere reviews med 3xswift med dette.. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Leste noe interresant: Since EVGA is re-using the 780 classified PCB for the 980 classified (again), you'll likely see the 980 FTW use the 780 FTW pcb (which was custom). Da kan jeg fortsette å bruke vannblokkene som sitter på 780ti Classy Dog Bare 1DP er elendig. 3 er digg på referanse korta. Etter driver 344.11 supports Gsync surround. 3xswift blir sikkert hardt å drive, men sikkert digg med g-sync da! Er nok bare å glemme det gitt. Annen layout på minnet. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Er jo det som er G-SYNC SURROUND vel? Finns flere reviews med 3xswift med dette.. Trodde det var poenget med 3x displayport på GTX 980, men det viser seg jo at man kan kjøre G-sync surround med 3x 780 Ti også Er nok bare å glemme det gitt. Annen layout på minnet. Minnet på 980 ligger nærmere GPUen enn på 680s og 780s referansedesign Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Hmm, 3Timer med bf4 og stabilt uten articfacts plustelig ``Gråskjerm`` Fikk error på stock og Oc ang DirectX... Folding stopper opp? Tror jeg få installert win10 som ligger her og prøve, Kan jeg bruke win8 drivere på win10? EDIT: Noen aftermarked kjølere som passer ref. designet? Når lett 70¤C med full vifte, 1530Mhz boost, 7680Mhz mem og 67+ Mv EDIT: Kanskje øke volten litt? Like før den er stabil, Med mindre det er driveren som fuqer det opp^!^ Endret 4. oktober 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Er jo det som er G-SYNC SURROUND vel? Finns flere reviews med 3xswift med dette.. Trodde det var poenget med 3x displayport på GTX 980, men det viser seg jo at man kan kjøre G-sync surround med 3x 780 Ti også Er nok bare å glemme det gitt. Annen layout på minnet. Minnet på 980 ligger nærmere GPUen enn på 680s og 780s referansedesign Snakker om Classified-PCB'en. EVGA og EK har bekreftet at man ikke kan bruke de gamle Classy-blokkene på 980 Classy. Men blokker kommer nok kjappere denne gangen siden EK lager blokker for Hydrocopper nå. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Takk DuraN for oppklaring! Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Takk DuraN for oppklaring! At your service! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hmm, 3Timer med bf4 og stabilt uten articfacts plustelig ``Gråskjerm`` Fikk error på stock og Oc ang DirectX... Folding stopper opp? Tror jeg få installert win10 som ligger her og prøve, Kan jeg bruke win8 drivere på win10? EDIT: Noen aftermarked kjølere som passer ref. designet? Når lett 70¤C med full vifte, 1530Mhz boost, 7680Mhz mem og 67+ Mv EDIT: Kanskje øke volten litt? Like før den er stabil, Med mindre det er driveren som fuqer det opp^!^ Oppklar: Stock på GPU? CPU? Dersom du siktet til OC på CPU (stock) og du kjører konstant på de settings.. spesielt +67Mv på GPU har du svaret. Prøv å sette skjermkort til default en dag eller tre og se om du da får "gråskjerm". Da kan du evt konkludere om det er ett driver (spill) problem eller får mye OC/volt/varme. På mitt GTX970 kan jeg (som ett eskempel) klokke mye i Firestrike, men så godt som ingenting i "old-school" 3dMark06 før det blir "frys"/"gråskjerm" og en melding (etter crash recovery) og at ett DX API feilet. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Oc på alt, Fikk ikke gråskjerm på stock, Kun directX error. :/ Bf4 er det spillet som har klikket, Dog det eneste spillet som jeg gadd å installere. Skal uansett teste win.10 idag Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Vet ikke om du kan stole på BF4 nå, har selv fått et par DirectX error krasj i dag og går. Og dette på stock skjermkort. Kanskje et signal om ustabil maskin, vanskelig å si. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Er så forbasket i tvil om hvilket 970 jeg skal velge til maskin nummer 2. Skulle så gjerne hatt et med "blower"kjøler, men leser flere plasser at folk har dårlige erfaringer med de kjipe plastikkjølerne blir for råflott å legge ut 2000,- til for et 980 med "titan"-kjøler. Kabinettet er som tidligere nevnt et Lian Li TU200 hvor jeg har en vifte i front, og kun strømforsyningen som drar lufta ut av kabinettet. Løsningsforslag tas imot med stor takk! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Vet ikke om du kan stole på BF4 nå, har selv fått et par DirectX error krasj i dag og går. Og dette på stock skjermkort. Kanskje et signal om ustabil maskin, vanskelig å si. Hmm... Tviler på det er Cpu, Vært dønn stabil i folding og gaming, Kan være siste patch ja, EA klarer aldri noe uten å sende bugfixes i ettertid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Oc på alt, Fikk ikke gråskjerm på stock, Kun directX error. :/ Bf4 er det spillet som har klikket, Dog det eneste spillet som jeg gadd å installere. Skal uansett teste win.10 idag OK. Minner veldig om det jeg har erfart. Tror det da kan konkluderes med software bugs.. og ikke hardware/"mild" OC. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Oc på alt, Fikk ikke gråskjerm på stock, Kun directX error. :/ Bf4 er det spillet som har klikket, Dog det eneste spillet som jeg gadd å installere. Skal uansett teste win.10 idag OK. Minner veldig om det jeg har erfart. Tror det da kan konkluderes med software bugs.. og ikke hardware/"mild" OC. Digg! har økt volten bittelitt fra 67 til 77Mv, Skal spille litt senere, Men windows 10 er det deligste Os jeg noen gang har brukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå