Ekinorak Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 masse tekst Når jeg ser på tv-en igjennom mobilen ser det ut som fargene kan være litt forvrengt, men det er ikke lett å se. Døm selv i videoklippet: https://drive.google.com/file/d/0B42jR1U7xhPYRC1SbVctVDBTc1k/edit?usp=sharing Får ikke opp 60hz som et alternativ i nvidia kontrollpanel uansett så det er noe feil et sted. Muligens at kortet ikke støtter hdmi 2.0 Jeg har 2x Hdmi 1.4 kabler. den ene får jeg ikke 60 hertz på, men får det på den andre. Har ingen anelse hvorfor. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Hadde samme problem med Dual-Link DVI og høyere oppdateringshastighet/oppløsning så var det et par kabler som ikke klarte sine minstespesifikasjoner. Til tross for at de stod de skulle klare DL. Skal ikke se bort fra at det blir akkurat det samme med HDMI, og at de har skrytt på seg for høy båndbredde? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB PhysX PCI-Express 3.0, "Twin Frozr V", DL-DVI-I, HDMI 2.0, 3x DisplayPort,UEFI 5.195,- På lager Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Neh Nizzen.. De smarte går jo heller for ETT GTX 970, også kjøper de ett te når tiden er inne å kjører det i SLI! det er kickass det.. Men tror dere GTX 970 er bra nok til å kjøre GTA V? Er det eneste spillet jeg ser fram te Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Neh Nizzen.. De smarte går jo heller for ETT GTX 970, også kjøper de ett te når tiden er inne å kjører det i SLI! det er kickass det.. Men tror dere GTX 970 er bra nok til å kjøre GTA V? Er det eneste spillet jeg ser fram te Hvorfor er de smarte som går for ett 970? Det kommer vel ann på hva man selv vil ha, hva ønsker å bruke pengene sine på og selvsagt hva man skal bruke maskinen(e) sin(e) til? Den eneste gangen jeg følte at jeg hadde kastet bort penger var nå jeg bygget en maskin med 2 stk 3970x2 for det fantes jo ikke spill eller benchmarks som utnyttet 4 GPU'er den gang. 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Man kan vel argumentere med at de som er smarte holder seg til spilling på konsoll. I så måte føler jeg meg som en idiot som har brukt såpass med penger i det siste på ny skjerm og skjermkort. Likevel, det er jo en hobby, og da kan det til dels forsvares. Uansett så er også tanken på å bytte ut PC-en for å heller spille på en konsoll med en kjip kontroller, auto-aim og lav FOV, ca like fristende som å ha sex med en mann. 7 Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Neh Nizzen.. De smarte går jo heller for ETT GTX 970, også kjøper de ett te når tiden er inne å kjører det i SLI! det er kickass det.. Men tror dere GTX 970 er bra nok til å kjøre GTA V? Er det eneste spillet jeg ser fram te du mener folk med vanlig lommebok str gaar for 970. de med feite lommeböker gaar for det beste, 980. selv om det er mye mindre ytelse pr krone. altid noen som maa ha det beste uannsett. og ja 970 vil være bra nok til aa kjöre GTA V. Endret 29. september 2014 av Blaz3r 1 Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Neh Nizzen.. De smarte går jo heller for ETT GTX 970, også kjøper de ett te når tiden er inne å kjører det i SLI! det er kickass det.. Men tror dere GTX 970 er bra nok til å kjøre GTA V? Er det eneste spillet jeg ser fram te du mener folk med vanlig lommebok str gaar for 970. de med feite lommeböker gaar for det beste, 980. selv om det er mye mindre ytelse pr krone. altid noen som maa ha det beste uannsett. og ja 970 vil være bra nok til aa kjöre GTA V. Kjøpte faktisk et 980 fordi jeg ville ha det beste for en gangs skyld etter 5 år med skuffende levetid på 3 generasjoner AMD GPU'er, selv om jeg egentlig ikke har råd til det. Jeg kommer sikkert til å angre på det og. Vil tro det plutseli kommer fram at en rekke 970'er kan gjøres x eller y med også er de like bra som et 980. 1 Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Neh Nizzen.. De smarte går jo heller for ETT GTX 970, også kjøper de ett te når tiden er inne å kjører det i SLI! det er kickass det.. Men tror dere GTX 970 er bra nok til å kjøre GTA V? Er det eneste spillet jeg ser fram te du mener folk med vanlig lommebok str gaar for 970. de med feite lommeböker gaar for det beste, 980. selv om det er mye mindre ytelse pr krone. altid noen som maa ha det beste uannsett. og ja 970 vil være bra nok til aa kjöre GTA V. Kjøpte faktisk et 980 fordi jeg ville ha det beste for en gangs skyld etter 5 år med skuffende levetid på 3 generasjoner AMD GPU'er, selv om jeg egentlig ikke har råd til det. Jeg kommer sikkert til å angre på det og. Vil tro det plutseli kommer fram at en rekke 970'er kan gjøres x eller y med også er de like bra som et 980. ja er jo lov det, har selv kjöpt "top" kortene et par ganger för, bare for aa ha det beste. mye er likt naa med 970 og 980 som det var med 670 og 680. at det er like mange rops og minnekontrollere, men kun færre shadere og tmuer paa 670/970. derfor valgte jeg den gangen aa kjöpe 2 670 framfor 1 680. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Vil MSI kortet med twin frozr kjøler få problemer med overklokking da det kun er en stk 8 pin strømtilkobling ? Tenker vs 2 x 6 pin eller 2 x 8 pin på andre kort. Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Er litt bekymra over at Asus brukar kun ein 8pin og ikkje 6+6pin som mange andre brukar på sine 970. Må vel bety at Asus dreg max frå PCIe porten då eller? Vil det ha noko å seie? Lenke til kommentar
War Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 150w + 75w nå total = 225 alternativ ville blitt 75w+75w+75w total = 225 Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) hrm...lurar på om det er med split. min 650w psu har 4 separate 12v. usikker på om eg kan tyne 150w frå ein av dei åleine. Var med 2 stk 8pin kablar så det ville vel ikkje vore det utan at den skal klare 150w per kabel. Endret 29. september 2014 av Gazer75 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 150w + 75w nå total = 225 alternativ ville blitt 75w+75w+75w total = 225 Så det har ikke noe å si om man velfger 8 pins over 2 x 6 pins altså ? Lenke til kommentar
War Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Det blir samme ulla wattmessig , lettere å legge en 8pin fint, med mindre den har jalla 6+2pin på samme kabel^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Vil MSI kortet med twin frozr kjøler få problemer med overklokking da det kun er en stk 8 pin strømtilkobling ? Tenker vs 2 x 6 pin eller 2 x 8 pin på andre kort. Uhm, det er 6+8-pin på MSI sine Twin Frozr kort. Og ikke noe problem med overklokkingen. Endret 29. september 2014 av Lakus Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Nja, teknisk sett så vil to moderne 6-pin gi lavere spenningsfall, samt levere vesentlig mer strøm enn en 8-pin. Men fra et produksjonsmessig standpunkt, så blir det akkurat det samme, da det er begge "rated" for 150W. Men dette spiller først noen særlig rolle bed tung overklokking. Muligens det først får noe å si om/når høyere overvolting blir tilgjengelig.Hvor mye som går gjennom Pcie slotten vil komme av hvor stort spenningsfall du får på kablene, og hvor tungt kablene til HKet blir belastet (spenningsfall).På GTX780 classy så sliter jeg ganske mye med å ikke få for stort spenningstap ved ca. 450w last og to 8-pin. (11,80v på det beste, og 11,60v på det værste) Og på de med "jukse 8-pin" så var spenningen nede i 11,4v!! Nå bruker GTX980 rundt halvparten så mye strøm, men fordi den også bare har halvparten så mange pins så blir det nok sannsynligvis samme "problem".Edit;Lakus. Det er klart det ikke blir problem om du har 6pin + 8pin. Her var det jo snakk om KUN en 8-pin. Endret 29. september 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Me want now kommer om ett par uker EVGA GTX 980 Classified Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Vil MSI kortet med twin frozr kjøler få problemer med overklokking da det kun er en stk 8 pin strømtilkobling ? Tenker vs 2 x 6 pin eller 2 x 8 pin på andre kort. Uhm, det er 6+8-pin på MSI sine Twin Frozr kort. Og ikke noe problem med overklokkingen. Hørte Netrum nevnte at du handla 2 stykk 970. Fornøyd? Og hvordan er ytelsen på Minecraft nå? :pp Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Me want now kommer om ett par uker EVGA GTX 980 Classified Hva er grunnen til at ingen leverer med en beskjeden og trygg memory OC? Regner de med at alle bare ser på core speed og minnemengde uansett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå