Christian Thork Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Takk for svar til dere begge da må det bli ref 980 da synd å måtte bruke så mye peng på noe jeg egentlig ikke trenger, men er helt nødvendig at den lufta forsvinner ut helt vanvittig forskjell det utgjør i et Lian-Li TU200! Kan jo alltids selges til meg om noen mnd Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 EVGA SC du kjøpte? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Takk for svar til dere begge da må det bli ref 980 da synd å måtte bruke så mye peng på noe jeg egentlig ikke trenger, men er helt nødvendig at den lufta forsvinner ut helt vanvittig forskjell det utgjør i et Lian-Li TU200! Tja, du kan jo kjøpe den Christian_BT linka; https://www.komplett.no/gainward-geforce-gtx-970-4gb-physx-cuda/825431 Samme type kjøler som referansen, men om den er like bra vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) EVGA SC du kjøpte? YesYes Endret 26. september 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Takk for svar til dere begge da må det bli ref 980 da synd å måtte bruke så mye peng på noe jeg egentlig ikke trenger, men er helt nødvendig at den lufta forsvinner ut helt vanvittig forskjell det utgjør i et Lian-Li TU200! Tja, du kan jo kjøpe den Christian_BT linka; https://www.komplett.no/gainward-geforce-gtx-970-4gb-physx-cuda/825431 Samme type kjøler som referansen, men om den er like bra vet jeg ikke. tenkte tanken Apox, men jeg må nesten undersøke litt når det gjelder den kjøleren ja. Vet ingenting om den jeg heller. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 EVGA SC du kjøpte? YesYes får se hva jeg ender opp med Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 EVGA SC du kjøpte?YesYes får se hva jeg ender opp med Send en Pm etterhvert som du får bestemt deg, Blir evt rundt juletid jeg får spart meg opp uansett(?) ) Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Booster til 1527 på core men ikke så mye mer å gå på her Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Hmm Mitt kort har coil whine ved idle. Under load blir denne overskygget av en enda høyere "buzzing". Aner ikke hva denne lyden er fornoe, men det er ikke viftene, de står stille. Når jeg kjører kortet under ekstra load og viftene må trå til, er det veldig hipp som happ av hvilke av de to viftene som slår seg på. Ofte surrer de rundt noen runder før de stopper, og repeterer dette. Noen ganger kjører kun den ene vifta, og da gjerene på ganske høy styrke (som lager noe inni helvetes til lyd). Er ganske sjeldent jeg har observert at begge viftene slår seg på samtidig. Så er det meningen at MSI 970 skal oppføre seg slik som dette? Her frister det dessverre å returnere kortet for å prøve på en Strix istedet. Lenke til kommentar
Mantaturbo Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 Geforce GTX 980M http://www.sweclockers.com/nyhet/19380-geforce-gtx-980m-far-8-gb-gddr5-minne Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Er uten nett hele hlega,ingen klokking, folding eller gaming :/ Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Kjøpte meg et Evga gtx 980 SC, det var det siste kortet butikken hadde, eg bestilte 2 og venter på neste kort. Det var originalt oppført at det skulle komme på lager 28.sept, men ble forskjøvet til 2.oktober og nå plutselig 15.oktober. Hvorfor er ikke disse kortene å oppdrive lenger? Ville dere bare kjøpt en normal versjon og synkronisert hastigheten på kortene i stedet? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Kjøpte meg et Evga gtx 980 SC, det var det siste kortet butikken hadde, eg bestilte 2 og venter på neste kort. Det var originalt oppført at det skulle komme på lager 28.sept, men ble forskjøvet til 2.oktober og nå plutselig 15.oktober. Hvorfor er ikke disse kortene å oppdrive lenger? Ville dere bare kjøpt en normal versjon og synkronisert hastigheten på kortene i stedet? sikkert solgt ut Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Kjøpte meg et Evga gtx 980 SC, det var det siste kortet butikken hadde, eg bestilte 2 og venter på neste kort. Det var originalt oppført at det skulle komme på lager 28.sept, men ble forskjøvet til 2.oktober og nå plutselig 15.oktober. Hvorfor er ikke disse kortene å oppdrive lenger? Ville dere bare kjøpt en normal versjon og synkronisert hastigheten på kortene i stedet? Trodde du var såpass rutinert at du visste at nylanseringer av skjermkort, så blir det alltid mye utsolgt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Dukker vel opp et EVGA 980 SC som demovare snart når mitt går i retur Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Dukker vel opp et EVGA 980 SC som demovare snart når mitt går i retur Var det pga. bråk fra vifta/heatpipe som gjorde at du fikk nok nå eller Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Dukker vel opp et EVGA 980 SC som demovare snart når mitt går i retur Var det pga. bråk fra vifta/heatpipe som gjorde at du fikk nok nå eller Nei, jeg avbestilte egentlig fordi jeg bestilte 2stk 970 istedenfor. Men de klarte å sende kortet allikevel. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Åjaaa.. Venter fortsatt på at MSI's 970 skal komme på lager.. Må bare få sagt, denne gangen virker det som at nVidia har gjort det helt rektig! Og det passer meg utmerket nå som tida er helt inne for meg for å oppgradere også GTX 970 yter jo som ett top end kort idag, akkurat som GTX 580, 780 gjorde når de var nye i sin tidsalder, mens 980 blir for spesielt interesserte og ikke minst så er prisen meget overkommelig også.. husker jeg betalte mye mer før for "toppmodellene" som 8800GTX, GTX 295 osv som gjerne lå på 4500-5000 på den tiden Så må si jeg er veldig fornøyd med den situasjonen som er pr. idag. Lenke til kommentar
Doge Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Hei folkens, har det dukket opp noen andre problemer med GTX 980 enn EVGA sitt? ( Medtanke på Asus, MSI, Zotac, Gigabyte etc.) Endret 28. september 2014 av Ryoki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå