Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Benchmark av Dota 2 mellom OpenGL og Vulkan
http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=dota2-vulkan-redux

 

NVIDIA Titan X og 980Ti gjorde det ganske bra i spillet.

 

Vulkan hadde bedre ytelse enn OpenGL i oppløsninger opp til og med QHD (1440p). Ved oppløsning på UHD (2160p) var Vulkan litt dårligere enn OpenGL.
Det som eller ikke var sjokkerende var at NVIDIA hadde en bedre ytelse i spillet enn AMD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Benchmark av Dota 2 mellom OpenGL og Vulkan

http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=dota2-vulkan-redux

 

NVIDIA Titan X og 980Ti gjorde det ganske bra i spillet.

 

Vulkan hadde bedre ytelse enn OpenGL i oppløsninger opp til og med QHD (1440p). Ved oppløsning på UHD (2160p) var Vulkan litt dårligere enn OpenGL.

Det som eller ikke var sjokkerende var at NVIDIA hadde en bedre ytelse i spillet enn AMD.

 

Litt sjokk at AMD ikkje var bedre med Vulkan, men men.

Lenke til kommentar

Gikk for et msi gtx 980 på timesalg på komplett til 4399,- på onsdag.

Greide ikke å vente på gtx 1070, og 980ti syns jeg ble for dyrt

 

32stk 980 ble solgt på bare minutter, så kan vell ikke være et såå dårlig kjøp.

Får det mye billigere brukt, men jeg liker følelsen av å kjøpe nytt, unboxingen osv

Lenke til kommentar

Det er vell ikke det at man ikke vil ha mer ytelse..

Er vell en kombinasjon at man ikke helt vet hva 1070 blir å kost og at man ikke er så god å vente.måtte ka nytt kort asap.

Nye kort,priser,tilbud og superweekender på nettbutikkene er det jo hele tiden.

Skal man sitte på å vente på det ultimate tilbudet så blir det jo aldri kjøp. Men ja, hær skulle jeg ventet 1-2 mnd☺

 

Skulle ønske jeg var 19 år igjen å kunne bruke alle pengene mine på akkurat det jeg ville. Da hadde 1080 vært på tur i posten.

Endret av arcticviking
Lenke til kommentar

Det er vell ikke det at man ikke vil ha mer ytelse..

Er vell en kombinasjon at man ikke helt vet hva 1070 blir å kost og at man ikke er så god å vente.måtte ka nytt kort asap.

Nye kort,priser,tilbud og superweekender på nettbutikkene er det jo hele tiden.

Skal man sitte på å vente på det ultimate tilbudet så blir det jo aldri kjøp. Men ja, hær skulle jeg ventet 1-2 mnd☺

 

Skulle ønske jeg var 19 år igjen å kunne bruke alle pengene mine på akkurat det jeg ville. Da hadde 1080 vært på tur i posten.

1080TI!

Lenke til kommentar

 

Det er vell ikke det at man ikke vil ha mer ytelse..

Er vell en kombinasjon at man ikke helt vet hva 1070 blir å kost og at man ikke er så god å vente.måtte ka nytt kort asap.

Nye kort,priser,tilbud og superweekender på nettbutikkene er det jo hele tiden.

Skal man sitte på å vente på det ultimate tilbudet så blir det jo aldri kjøp. Men ja, hær skulle jeg ventet 1-2 mnd☺

 

Skulle ønske jeg var 19 år igjen å kunne bruke alle pengene mine på akkurat det jeg ville. Da hadde 1080 vært på tur i posten.

1080TI!

Vi kjøper det når det kommer også. Vanskelig å kjøpe ting som ikkje finnes :)

Lenke til kommentar

Hvor mange % bedre er gtx980 kontra 970?

 

Hvis du Googler, så finner du svar på dette i mange spill. Kan være at du må frem med kalkulatoren selv, hvis ikkje nettstedet har gjort det for deg ;)

 

Ungdommen nå til dags er jammen blitt late  :confused:

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

Hvor mange % bedre er gtx980 kontra 970?

Hvis du Googler, så finner du svar på dette i mange spill. Kan være at du må frem med kalkulatoren selv, hvis ikkje nettstedet har gjort det for deg ;)

 

Ungdommen nå til dags er jammen blitt late :confused:

Mye småsarkasme hær inne, beklager dumt spørsmål.var undom på 90 tallet så begynner å bli en stund siden.men lat ja.

 

Det meste kan googles idag,kansje legge ned hele forumet??

Lenke til kommentar

men så er jo det der noe som er diskutert 1000x ganger her på forumet, er bare å bla et par hundre sider tilbake så har du svar.

Du kan selvsagt google slik at du får svaret med engang eller vente til noen googler det for deg, det er vel taktikken du har valgt idag?  :grin:

Lenke til kommentar

 

 

Hvor mange % bedre er gtx980 kontra 970?

Hvis du Googler, så finner du svar på dette i mange spill. Kan være at du må frem med kalkulatoren selv, hvis ikkje nettstedet har gjort det for deg ;)

 

Ungdommen nå til dags er jammen blitt late :confused:

Mye småsarkasme hær inne, beklager dumt spørsmål.var undom på 90 tallet så begynner å bli en stund siden.men lat ja.

 

Det meste kan googles idag,kansje legge ned hele forumet?

 

bf4_1920.jpg

 

bf4_2560.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...