Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Takker. Da holder jeg meg til 362.00 en stund til. Kjører ikke SLI lenger, så trenger jo da ingen nye SLI profiler. Står det at ytelsen i et spill jeg skal spille har forbedret ytelsen med f.eks 15% for singel GPU eller noe sånt, ja da kan man jo "oppgradere" til en ny driver. nVidia var flinkere til å spessifisere slikt før. Nå står det for det meste kun ny "Game ready driver" bla bla bla bla   :roll:

Lenke til kommentar

Har fått problemer med det ene 980ti kortet,som står i sli når jeg skulle starte PCen idag.

Når jeg slår på som vanlig,blinker alt i ett halvt sekund. Etter det er det ikke mulig å boote. Det andre kortet funker fint... Altså med begge kort vil den ikke boote?

Lenke til kommentar

Har fått problemer med det ene 980ti kortet,som står i sli når jeg skulle starte PCen idag.

Når jeg slår på som vanlig,blinker alt i ett halvt sekund. Etter det er det ikke mulig å boote. Det andre kortet funker fint... Altså med begge kort vil den ikke boote?

Høres ut som PSUen er blitt dårlig og ikke gir nok effekt for to skjermkort.

Lenke til kommentar

Prøvd å boote med det defekte kortet alene? Om du ikke har det under vann da.. :)

Asus RVE som det står i signaturen hans er laget for nettopp slike problemer. Ved at du kan skru av og på PCI-e slots med brytere på HKet, så fysisk omkobling trengs ei. Tar bare 5 sec å sjekke. :) Veldig hendig. 

Lenke til kommentar

Som Simkin nevnte:


 


Ny driver:365.10:


 


"...med optimeringar för Battleborn, Forza Motorsport 6: Apex, Overwatch och Paragon.


SLI-profiler för Everybody's Gone to the Rapture, Gears of War Ultimate Edition och Overwatch.


 övrigt nämns även diverse buggfixar och bättre prestanda i Dark Souls III för Windows 7, Windows 8 och Windows 8.1.


 


Nvidias officiella webbplats.


Endret av C64C
Lenke til kommentar

 

Ny driver:365.10:

 

"...med optimeringar för Battleborn, Forza Motorsport 6: Apex, Overwatch och Paragon.

SLI-profiler för Everybody's Gone to the Rapture, Gears of War Ultimate Edition och Overwatch.

 övrigt nämns även diverse buggfixar och bättre prestanda i Dark Souls III för Windows 7, Windows 8 och Windows 8.1.

 

Nvidias officiella webbplats.

 

Se et par poster opp du :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prisen på toppkortene for 980 Ti har ikke beveget seg veldig ned i pris. Bare rundt 100-200kr. Kanskje det tar seg mer ned når Pascal er lansert. Jeg har holdt EVGA GeForce GTX 980 Ti Hybrid under overvåking i en måned nå og den holder seg ganske stabilt på pris.

Endret av DJViking
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prisen på toppkortene for 980 Ti har ikke beveget seg veldig ned i pris. Bare rundt 100-200kr. Kanskje det tar seg mer ned når Pascal er lansert. Jeg har holdt EVGA GeForce GTX 980 Ti Hybrid under overvåking i en måned nå og den holder seg ganske stabilt på pris.

Hydro Copper har faktisk droppet litt, 7888 nå.

Lenke til kommentar

 

Reinstallerte win igår, den klarte å finne fram alle driverene. Kan man stole på windows, eller skal jeg avinstaløere alt og installere på egenhånd? :p

 

Hovedregelen er at man skal dobbeltsjekke at alt er oppdatert.

Som regel legger Windows inn basis driverne , nyere oppdateringer på skjermkort , lydkort og annet må nesten brukeren selv passe på at man har de siste WHQL godkjente driverne.

 

At man må ha nyeste WHQL er jo ikkje nødvendig. I de fleste tilfeller er det faktisk bedre å ha nyeste beta ;)

 

Nyeste drivere til det meste:

 

www.station-drivers.com/index.php?lang=eng

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

 

Reinstallerte win igår, den klarte å finne fram alle driverene. Kan man stole på windows, eller skal jeg avinstaløere alt og installere på egenhånd? :p

 

Hovedregelen er at man skal dobbeltsjekke at alt er oppdatert.

Som regel legger Windows inn basis driverne , nyere oppdateringer på skjermkort , lydkort og annet må nesten brukeren selv passe på at man har de siste WHQL godkjente driverne.

 

At man må ha nyeste WHQL er jo ikkje nødvendig. I de fleste tilfeller er det faktisk bedre å ha nyeste beta ;)

 

Nyeste drivere til det meste:

 

www.station-drivers.com/index.php?lang=eng

 

 

Om man er villig til å støte på problemer , ja ;)

WHQL driverne er noe mer testet enn beta. 

Lenke til kommentar

 

Det er en myte at WHQL er bedre enn Beta. Beta fikser feil som ikkje er fikset i WHQL igen. Nyeste er best i de fleste tilfeller. Det er min mening ;)

 

Kanskje det er noe annet med AMD skjermkort, men det virker ikkje slik der heller, da jeg som oftest brukte betadrivere/nyeste driver med AMD skjermkorta mine.

 

 

Da husker du sikkert ikke denne famøse driveren? 196.75 : http://www.techspot.com/news/38131-nvidia-19675-gpu-driver-burning-up-graphics-cards.html

Lenke til kommentar

 

Det er en myte at WHQL er bedre enn Beta. Beta fikser feil som ikkje er fikset i WHQL igen. Nyeste er best i de fleste tilfeller. Det er min mening ;)

 

Kanskje det er noe annet med AMD skjermkort, men det virker ikkje slik der heller, da jeg som oftest brukte betadrivere/nyeste driver med AMD skjermkorta mine.

 

Da husker du sikkert ikke denne famøse driveren? 196.75 : http://www.techspot.com/news/38131-nvidia-19675-gpu-driver-burning-up-graphics-cards.html
Jeg husker ingen drivere. Legger inn nye stadig vekk.. Synn at det ikkje var spesielt mange skjermkort som døde....

 

Er vel 100x flere som dreper skjermkort hver dag pga brukerfeil :p Øl i pc etc...

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...