Nizzen Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Har en følelse av at SLI ikke fungerer med nye Doom ved lansering...som er en trend med nye spill i dag. Derfor blir det ingen SLI på meg fremover. Orker ikke det styret der. Synd egentlig da siden SLI funker sinnsykt bra med f.eks Battlefield 4. Igjen så blir det mer varme og støy fra maskina om man har 2 kort (unntaket er vel for dere som har vannkjøling). Tror jeg skal gå tilbake til slik jeg gjorde før om åra, og det er å ha ett kraftig skjermkort per maskin Ja, men det tok jo oss et år?? før SLI funket skikkelig med BF4 uten masse småfeil.Bf4 beta funka med sli tilogmed Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Ja, men det tok jo oss et år?? før SLI funket skikkelig med BF4 uten masse småfeil. Var ikke dette et windows 10-problem? Fungerte strålende på 8? Eller husker jeg feil? Og tok det virkelig ett år med BF4? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Ja, men det tok jo oss et år?? før SLI funket skikkelig med BF4 uten masse småfeil.Var ikke dette et windows 10-problem? Fungerte strålende på 8? Eller husker jeg feil? Og tok det virkelig ett år med BF4? Win 10 problem som varte ca 3 mnd. Derfor brukte jeg 8.1 lenge. Dualboot ftw Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Samma her. Bruker kun win10 nå da. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Har en følelse av at SLI ikke fungerer med nye Doom ved lansering...som er en trend med nye spill i dag. Derfor blir det ingen SLI på meg fremover. Orker ikke det styret der. Synd egentlig da siden SLI funker sinnsykt bra med f.eks Battlefield 4. Igjen så blir det mer varme og støy fra maskina om man har 2 kort (unntaket er vel for dere som har vannkjøling). Tror jeg skal gå tilbake til slik jeg gjorde før om åra, og det er å ha ett kraftig skjermkort per maskin Ja, men det tok jo oss et år?? før SLI funket skikkelig med BF4 uten masse småfeil.Bf4 beta funka med sli tilogmed BF4 beta funka med sli, men så slapp de BF4... og jeg hadde mye problemer med windows 8.0(jeg oppdaterte fra windows 7 også) (kjørte 2 titans, kanskje derfor?, en kompis fikk høyere ytelse enn meg med 2x 970) Han kunne til og med streame samtidig! Så disabla jeg SLI, også funket det mye bedre. Hadde det problemet leeenge. Jeg reinstallerte systemet og hele pakka. Endret 3. april 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Mye spennende i Nvidia driver 364.12 til Linux. Den er dog fortsatt i beta. https://devtalk.nvidia.com/default/topic/925607/unix-graphics-announcements-and-news/linux-solaris-and-freebsd-driver-364-12-beta-/ Støtte for Vulkan API 1.0 GLVND GLX blir default over non-GLVND EGL Extensions DRM KMS Wayland Endret 5. april 2016 av DJViking Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Er det bare jeg som gleder meg til Doom 4 den 13 mai? Nope! jeg gleder meg som et lite barn Dere er ikke helt alene men skjer med at det ikke støtter annet enn 16:9 da ? id Software has announced that there will be an open beta test for DOOM running from April 15th to April 18th. 2 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Er det bare jeg som gleder meg til Doom 4 den 13 mai? Nope! jeg gleder meg som et lite barn Dere er ikke helt alene men skjer med at det ikke støtter annet enn 16:9 da ? id Software has announced that there will be an open beta test for DOOM running from April 15th to April 18th. Fuck yeah!!! Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Nvidia har lansert nye 364 drivere for Windows og Linux. April 8th, Windows 364.91, Linux 364.16 Updated Vulkan API to 1.0.8 Improve pipeline creation performance and multi-threaded scaling Increase our maximum bound descriptor sets from 4 to 8 Add support for asynchronous transfer queue Improve VK_EXT_debug_report messages on incorrect API usage and shader compile failure Fix VkImageFormatProperties maxMipLevels property Reduce VkPhysicalDeviceLimits bufferImageGranularity requirement on GM20x GPUs Improve Vulkan support on Optimus platforms Fixes for minor driver and SPIR-V compiler bugs http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=Win10-Linux-Vulkan-Early With regard to the Vulkan performance between Windwos 10 and Ubuntu 16.04, while both were using the NVIDIA 364 series driver, the Linux results on all three graphics cards were noticeably faster! Driveren for Linux har blitt betydelig bedre mtp. ytelsen til Vulkan. Nvidia 361.28 fikk dårligere FPS i Talos Principle med lavere oppløsning: http://openbenchmarking.org/result/1602191-GA-TALOSP12801 Endret 12. april 2016 av DJViking Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 (endret) "Add support for asynchronous transfer queue" Nå er jeg spent Eller kanskje ikke? Endret 12. april 2016 av 6u4rdi4n Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 "Add support for asynchronous transfer queue" Nå er jeg spent Eller kanskje ikke? Akkurat det har med Vulkan å gjøre, ikke DX12. Men, ting kommer etterhvert... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 nVidia Vulkan Driver 364.91 Beta (Linux Driver 364.16)Win 7/8/8.1 x32 :https://developer.nvidia.com/win7win832bitWin 7/8/8.1 x64 :https://developer.nvidia.com/win7win864bitWin 10 x32 :https://developer.nvidia.com/win1032bitWin 10 x64 :https://developer.nvidia.com/win1064bithttps://developer.nvidia.com/vulkan-driverDriverVer = 04/08/2016, 10.18.13.6491Updated Vulkan API to 1.0.8Improve pipeline creation performance and multi-threaded scalingIncrease our maximum bound descriptor sets from 4 to 8Add support for asynchronous transfer queueImprove VK_EXT_debug_report messages on incorrect API usage and shader compile failureFix VkImageFormatProperties maxMipLevels propertyReduce VkPhysicalDeviceLimits bufferImageGranularity requirement on GM20x GPUsImprove Vulkan support on Optimus platformsFixes for minor driver and SPIR-V compiler bugs Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Jeg har ikke fulgt med i det siste, beklager for å være uvitende, men hva er Vulkan? (Enklere å spørre her) Endret 12. april 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Jeg har ikke fulgt med i det siste, beklager for å være uvitende, men hva er Vulkan? (Enklere å spørre her) Grafikk API som skal ta over for OpenGL etter det jeg har forstått. 1 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Og jeg trudde Nizzen hadde et voldsomt oppsett med sitt 3-way Titan X SLI Her er det en kar som har kjørt Rise of The Tomb Raider med 4-way SLI i 7680x1440 http://steamcommunity.com/app/391220/discussions/0/365163686082475454/ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 (endret) Og jeg trudde Nizzen hadde et voldsomt oppsett med sitt 3-way Titan X SLI Her er det en kar som har kjørt Rise of The Tomb Raider med 4-way SLI i 7680x1440 http://steamcommunity.com/app/391220/discussions/0/365163686082475454/ Vil heller ha 3x TX + Pci-e nvme ssd enn 4x TX Han fra steam kjører bare luft: https://steamcommunity.com/linkfilter/?url=http://cdn.overclock.net/e/e1/e1c0a7e8_20151217_185824.jpeg Tipper boost på korta er rundt max 1100mhz under load Endret 13. april 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 (endret) Scalinga di ser ødelagt ut på høyre monitor, btw. Endret 13. april 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Scalinga di ser ødelagt ut på høyre monitor, btw. Det er fordi det er elendig innsynsvinkel på TN skjerm når man ser underifra. Altså TN er ikkje optimalt om man ikkje ser dem rett forfra. Spesielt når man har dem på høykant. Står de normalt, så er det ikkje noe problem å se dem fra siden. Er en grunn for at jeg har nå en 4k IPS som står på høykant ved siden av Acer X34 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå