Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Venter på Broadwell jeg.. :D

Synd det vil koste det samme. 6900K skal koste det samme som 5960X (6900K har 8 kjerner 16 tråder) og 6950X vil nok koste 16-17K (10 kjerner 20 tråder)

 

Slikt skjer når intel har monopol.

Skal finne link imorra til ryktene/kildene. :)

 

 

Slik skjer når Intel har monopol.. jasså ja :D

Lenke til kommentar

Har en følelse av at SLI ikke fungerer med nye Doom ved lansering...som er en trend med nye spill i dag. Derfor blir det ingen SLI på meg fremover. Orker ikke det styret der. Synd egentlig da siden SLI funker sinnsykt bra med f.eks Battlefield 4. Igjen så blir det mer varme og støy fra maskina om man har 2 kort (unntaket er vel for dere som har vannkjøling). Tror jeg skal gå tilbake til slik jeg gjorde før om åra, og det er å ha ett kraftig skjermkort per maskin  :hmm:

Lenke til kommentar

Flere som har lagt merke til at Display Driver Uninstaller har blitt mer kommers med nyeste versonene? Nå man åpner den så sjekker den etter ny oppdatering hver gang, og vil at man skal gå til en ny download side istedenfor Guru3D. Versonen som ligger på Guru3D er ikke den nyeste. Bare sånn småirriterende eller hva  :hrm:

Lenke til kommentar

Har en følelse av at SLI ikke fungerer med nye Doom ved lansering...som er en trend med nye spill i dag. Derfor blir det ingen SLI på meg fremover. Orker ikke det styret der. Synd egentlig da siden SLI funker sinnsykt bra med f.eks Battlefield 4. Igjen så blir det mer varme og støy fra maskina om man har 2 kort (unntaket er vel for dere som har vannkjøling). Tror jeg skal gå tilbake til slik jeg gjorde før om åra, og det er å ha ett kraftig skjermkort per maskin  :hmm:

Ja, men det tok jo oss et år?? før SLI funket skikkelig med BF4 uten masse småfeil.

Lenke til kommentar

 

Har en følelse av at SLI ikke fungerer med nye Doom ved lansering...som er en trend med nye spill i dag. Derfor blir det ingen SLI på meg fremover. Orker ikke det styret der. Synd egentlig da siden SLI funker sinnsykt bra med f.eks Battlefield 4. Igjen så blir det mer varme og støy fra maskina om man har 2 kort (unntaket er vel for dere som har vannkjøling). Tror jeg skal gå tilbake til slik jeg gjorde før om åra, og det er å ha ett kraftig skjermkort per maskin  :hmm:

Ja, men det tok jo oss et år?? før SLI funket skikkelig med BF4 uten masse småfeil.

 

 

Jau, tyder på at SLI ikke er en prioritet. Skal man liksom bli lei av et spill før SLI en dag fungerer for det spillet som det skal da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...