Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Husk å gjør en ordentlig installering av driveren ovenfor 364.72 WHQL drivers , flere brukere som har brent seg på at de la denne direkte inn over 364.xx driver og fjernet ikke den gamle driveren først.

 

Utifra hva jeg har sett har nå  .72 driveren fikset en del problemer som de slet med noen få versjoner bak , flere som mener at de får bedre ytelse og mindre "lag" i noen spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har funnet ut at GTX 970 er litt snaut for meg nå, med tanke på at jeg spiller i 2560x1440. Først så kikka jeg på 980, men så har 980 Ti kommet opp som en aktuell kandidat, kikker hovedsaklig på EVGA sine modeller hos Komplett. Prisforskjellen er rundt 1500,-, er forskjellen stor nok til at det er verdt å legge 1500,- ekstra i oppgraderingen? :)

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at GTX 970 er litt snaut for meg nå, med tanke på at jeg spiller i 2560x1440. Først så kikka jeg på 980, men så har 980 Ti kommet opp som en aktuell kandidat, kikker hovedsaklig på EVGA sine modeller hos Komplett. Prisforskjellen er rundt 1500,-, er forskjellen stor nok til at det er verdt å legge 1500,- ekstra i oppgraderingen? :)

 

Definitivt! 980 er bare hakket over 970, og har lite å tilby om man overklokker 970 kortet. Ett 980 ti derimot har lik ytelse som 2x 970 i SLi, så 980 ti ligger et godt hestehode foran GTX 980. 

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at GTX 970 er litt snaut for meg nå, med tanke på at jeg spiller i 2560x1440. Først så kikka jeg på 980, men så har 980 Ti kommet opp som en aktuell kandidat, kikker hovedsaklig på EVGA sine modeller hos Komplett. Prisforskjellen er rundt 1500,-, er forskjellen stor nok til at det er verdt å legge 1500,- ekstra i oppgraderingen? :)

 

Hva har du nå?

Problemet er at nye kort kommer snart , jeg hadde personlig ventet nå , men igjen om du ønsker å kose deg med spilling mest mulig så er det løp og kjøp.

Det er vel en 15% forskjell mellom 970 og 980 eller litt mer ,kommer av på spill.

 

Mellom 970 og 980 ti er det enda større forskjell som påpekt ovenfor , men igjen ser man på ytelse per krone mener jeg at 970 ligger best an om man i tillegg overklokker det litt.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Finnes det noe mer konkret om lanseringsdato, og når Pascal blir tilgjengelig for salg i butikker per dags dato? Eller er det kun løse rykter som er ute?

 

Ikkje noe håndfast enda. Kommer også litt ann på hvilke Pascal man venter på. Venter man på sjefen sjøl, eller venter man på fattigmannsPascal.

Lenke til kommentar

Finnes det noe mer konkret om lanseringsdato, og når Pascal blir tilgjengelig for salg i butikker per dags dato? Eller er det kun løse rykter som er ute?

 

Ikkje noe håndfast enda. Kommer også litt ann på hvilke Pascal man venter på. Venter man på sjefen sjøl, eller venter man på fattigmannsPascal.

Man venter vel på Pascal Ti, eller hva nå den modellen heter...

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

 

Finnes det noe mer konkret om lanseringsdato, og når Pascal blir tilgjengelig for salg i butikker per dags dato? Eller er det kun løse rykter som er ute?

 

Ikkje noe håndfast enda. Kommer også litt ann på hvilke Pascal man venter på. Venter man på sjefen sjøl, eller venter man på fattigmannsPascal.

Man venter vel på Pascal Ti...

 

Pascal Titan :p

 

Ser ut som om "1080" og "1070" kommer først. Blir vel anonsert neste uke på GTC16 i følge ryktene.

 

Dermed "må" vi kjøpe "1080" først, så blir det Pascal Titan etterpå. Samme mølla som gtx 980 ---> Titan X

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...