Snuggis Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Merkelig greier.. Det høres veldig ut som typisk vsync. Faller under 60fps og låser på 30. Kanskje et long shot, men kunne jo prøvd å kjøre DDU og installere grafikkdriver på nytt? Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Ja jeg får nesten prøve det... rart da det kun hender i noen få spill. Uavhengig på hva jeg gjør eller hvordan jeg styrer v-sync. Men takk for svarene forresten Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg sa at i verste fall fikk man ~5% dårligere ytelse og i beste fall ~50% bedre. Mitt argument er verken latterlig eller hinsides. Jeg har bevist at flere kjerner utgjør en possitiv forskjell. Jeg har bevist at 6700k yter nesten identisk med 4770k. Når da 6700k magisk yter mye bedre så får du forklare hvorfor det er slik. Da IPC er ganske uforandret så er det veldig overraskende at 6700k plutselig skal yte bedre enn forrige generasjon. Her er det motsigende ting, så da får du forklare hvordan dette skjer å finne eventuelle feilkilder. Om det så er på de gamle testene eller nye, så må forskjellen forklares, og det holder ikke med "jammen testen sa det". Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Noen som har en god kur for kort med hikke? Mine 2 x 980ti gir bra fps i The Division. Men hver ~halvminutt så hakker det. Ser det ofte på Youtube videoer også. (Altså at andre har samme problemet.) Endret 12. mars 2016 av Gabri3L Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Må nok vente på en bedre SLI profil og/eller spill oppdatering. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Noen som har en god kur for kort med hikke? Mine 2 x 980ti gir bra fps i The Division. Men hver ~halvminutt så hakker det. Ser det ofte på Youtube videoer også. (Altså at andre har samme problemet.) Har litt av samme hikke. Merker det om jeg går en rett strekning sammenhengene. Fps går ikkje ned Er nok noe bøgg i spillet Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Noen som har en god kur for kort med hikke? Mine 2 x 980ti gir bra fps i The Division. Men hver ~halvminutt så hakker det. Ser det ofte på Youtube videoer også. (Altså at andre har samme problemet.) Har litt av samme hikke. Merker det om jeg går en rett strekning sammenhengene. Fps går ikkje ned Er nok noe bøgg i spillet Har du prøvd med single Titan? Eventuelt samme da? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Noen som har en god kur for kort med hikke? Mine 2 x 980ti gir bra fps i The Division. Men hver ~halvminutt så hakker det. Ser det ofte på Youtube videoer også. (Altså at andre har samme problemet.)Har litt av samme hikke. Merker det om jeg går en rett strekning sammenhengene. Fps går ikkje nedEr nok noe bøgg i spillet Har du prøvd med single Titan? Eventuelt samme da? Kan teste igjen. Glemte å skru på sli, men gadd ikkje spille lenge da med 30 fps La da bare merke til lav fps. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Når det gjelder den "stutteringen" så kan det være at en justering i strømstyringen kan hjelpe , fikset i alle fall problemene hos en venn av meg som slet med det samme i noen spill. Det er ikke den store endringen man må dytte inn , men litt høyere spenning var alt som skulle til (husker ikke i farta om det ble økt overalt eller kun på selve gpu men ikke minnet på skjermkortet). Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Når det gjelder den "stutteringen" så kan det være at en justering i strømstyringen kan hjelpe , fikset i alle fall problemene hos en venn av meg som slet med det samme i noen spill. Det er ikke den store endringen man må dytte inn , men litt høyere spenning var alt som skulle til (husker ikke i farta om det ble økt overalt eller kun på selve gpu men ikke minnet på skjermkortet).Kunn dette spillet Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Dx12 patch til Tombraider er ute 1 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Som i automagisk på steam ? :-) Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Noen som har en god kur for kort med hikke? Mine 2 x 980ti gir bra fps i The Division. Men hver ~halvminutt så hakker det. Ser det ofte på Youtube videoer også. (Altså at andre har samme problemet.) Har litt av samme hikke. Merker det om jeg går en rett strekning sammenhengene. Fps går ikkje ned Er nok noe bøgg i spillet Hvis det er en bug i spillet, hvorfor får han da samme problem i Youtube. Lenke til kommentar
mna Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Tror nok han mener han ser på videoer av andre folk med samme problemet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Noen som har en god kur for kort med hikke? Mine 2 x 980ti gir bra fps i The Division. Men hver ~halvminutt så hakker det. Ser det ofte på Youtube videoer også. (Altså at andre har samme problemet.)Har litt av samme hikke. Merker det om jeg går en rett strekning sammenhengene. Fps går ikkje nedEr nok noe bøgg i spillet Hvis det er en bug i spillet, hvorfor får han da samme problem i Youtube.Les det han skrev en gang til... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Som i automagisk på steam ? :-) Ja Så gå inn i options og trykk på "enable dx12" Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 La merke til det helt i begynnelsen på denne videoen. Hakking i GTA5 testen, men ikke i Crysis 3 og FarCry 4. Er det bare spillet som er slik, eller gjør til og med DF noe galt her? Jeg er på nesten ny Win10 installasjon. Første driveren jeg installerte var 364.47, tok så fresh install med 364.51. Men brukte ikke DDU. Kanskje gi DDU et forsøk? Bare jeg tviler egentlig på om det egentlig er driveren.. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Tror nok han mener han ser på videoer av andre folk med samme problemet. OK. Da skjønte jeg den. Trudde selve video i Youtube hakket på samme vis. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Som i automagisk på steam ? :-)Ja Så gå inn i options og trykk på "enable dx12" Herlig! Må få testet det ut når jeg kommer hjem i kveld. Har du fått testet det ut å evt. merket noe forskjell? :-) Da gjenstår det bare at det kommer en patch til the division også :-) Lenke til kommentar
uggy Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 har da testet dx12 i tomb raider, fikk kun rundt 30 fps, på den delen av spillet jeg befinner meg i.. Geothermal Valley, eller hva det heter.. Men SLI ble ikke brukt når dx12 ble skrudd på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå