Brahmeister Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Pakken min har ligget på postens terminal siden i dagtidlig, i samme by som jeg selv bor i. Ser ut som den har planer om å bli liggende der over natten.... Fikk meg en kraftig påminner på hvorfor jeg prøver å ungå posten for alt det er verdt.... Vel, nå var det MyPack som kom med min, og jeg kan fortelle deg følgende: Det tok 3 dager på en strekning som normalt tar en dag. Jeg klagde dag nummer 2 (siden jeg har sporing) og spurte hvordan sjåføren kunne glemme å legge av pakken 2 dager på rad. I dag presterer de å si at pakken ble levert *dag 2* klokka 14:00 på lokalbutikken. Dette er bare skrøner, jeg snakket med butikken både *dag 2*, og *dag 3* og det som er realiteten er at sjåføren har fått en telefon mens han var på tur, og han slapp da like godt pakka løs på utsida av lokalbutikken etter stengetid (19:00) på hjemveien sin når det ikke var noen der. Bare et under at ikke pakka ble stjålet i natt da den har ligget fritt tilgjengelig til butikkansatte kom i dag morges. På sporingen via nettsiden stod det i natt (2-3 tida), at pakken ikke var ankommet, mens i dag når jeg tar en refresh, står det plutselig at pakken ankom 14:00 i "går". Frekke som faen. Edit: Hahahah, tro det eller ei, *nå* endret de klar for henting fra 2014-09-23 14:00 til 2014-09-24 09:31 Endret 24. september 2014 av Brahmeister 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 2stk evga sc gtx 980 i hus 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 2stk evga sc gtx 980 i hus Men Classy kommer jo i oktober? Men når eVGA sier snart, Så er ikke det akkurat tilfelle ^!^ Bytter ut 780Ti Classy, Eller for testing? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Da var 980-en min i hus! Endelig får jeg bruke GSync funksjonaliteten i skjermen Hva er deres favoritt program for å teste overklokk/temp osv? Heaven? Bruker furmark her. Noen som vet ca når 8GB korta kommer? (akurat som 780 og 6GB) Hva i alle verden driver du med siden du trenger mer enn 4 GB? Se på spill som watch dogs. Den bruker alene 4GB maksa ut på laptopen Om jeg skal spille WD på desktopen på 3 skjermer, så må jeg nok ha 8GB video minne for å kunne utnytte grafikken og 3 skjermer Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) var nok litt kjapp på avtrekkeren der, denne gangen var det ikke posten som ha rotet, men postkontoret som ikke hadde registrert pakken. Så utolmodig som jeg var dro jeg dit og fikk de til å søke gjennom lageret, å vips var pakken der. Finst værre pakker å få på en onsdag da Endret 24. september 2014 av Evil-Duck 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 var nok litt kjapp på avtrekkeren der, denne gangen var det ikke posten som ha rotet, men postkontoret som ikke hadde registrert pakken. Så utolmodig som jeg var dro jeg dit og fikk de til å søke gjennom lageret, å vips var pakken der. DSC_0020.JPG Finst værre pakker å få på en tirsdag da Ikke feil det der. Grats Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Yaaaaaay!!!!!!!!!!!!!!! Har pressa F5 i hele dag med håp på at kortet kommer idag, Og gjett hva!!! Skal bare løpe i 15min til butikken ^!^ Buss er for de som ikke gidder å løpe etter det nye kortet... Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Fått meg 980 Superclocked jeg å Asic (68.8%) Kjører på 1500Mhz core og 1900MHz minne. Ser ut til at jeg kan gå høyere, men kortet treffer Power Target på ca 1506MHz. Har testa med Valley, Heaven, Firestrike, Firestrike Extreme og spilt en god del Watch Dogs uten noe artifacts eller krasj Kortet går egentlig ikke så varmt heller, men vil uansett ha vannblokk på pga er lei viftestøy Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hvor får dere kjøpt 980's fra? o.O Dem kommer ikke på lager på noen butikker i norge før om 8 dager. Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Det er fordi de er utsolgt de fleste steder, så de venter på nye forsyninger. Mitt EVGA-kort ble sendt fra Komplett i dag. Dustin har noen på lager akkurat nå. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Programmet dere bruker til klokking? Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Er det noen som har valgt noen spesielle kort pga research? Kjøleløsning? Støy? Minne? Utganger? Hører gjerne litt om valgene da jeg er for lat til å lese reviews av alle kort før det kommer en skikkelig roundup. Eller kjøper alle bare det første og beste som er på lager? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Er ikke dette en smule lavt på stock? http://www.3dmark.com/3dm/4145616 Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Bruker EVGA PrecisionX 16 til overklokking. Jeg kjøpte EVGA 980 SC pga jeg er veldig fornøyd med EVGA sine kort, god garanti og har hatt lite problemer med kort fra de Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Er ikke dette en smule lavt på stock? http://www.3dmark.com/3dm/4145616 Er vel litt lavere en mitt stock, vet ikke helt hvorfor http://www.3dmark.com/fs/2808257 Endret 24. september 2014 av 0l3M Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Er ikke dette en smule lavt på stock? http://www.3dmark.com/3dm/4145616 Er vel litt lavere en mitt stock, vet ikke helt hvorfor http://www.3dmark.com/fs/2808257 Har samme kort, Har dog Cpuz og andre programmer oppe, Skal prøve uten Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Bruker EVGA PrecisionX 16 til overklokking. Jeg kjøpte EVGA 980 SC pga jeg er veldig fornøyd med EVGA sine kort, god garanti og har hatt lite problemer med kort fra de Bruker også PrecisionX. Litt flashy GUI, men funker bra. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Får ikke hdmi 2.0 til å virke på mitt 980 kort. Har koblet pcen og tven sammen, men får bare satt den til maks 30 hertz så den kjører fortsatt på 1.4. Er det noe spesielt en må gjøre for å få det til å virke? Endret 24. september 2014 av Ekinorak Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Da var 980-en min i hus! Endelig får jeg bruke GSync funksjonaliteten i skjermen Hva er deres favoritt program for å teste overklokk/temp osv? Heaven? Bruker furmark her. Noen som vet ca når 8GB korta kommer? (akurat som 780 og 6GB) Hva i alle verden driver du med siden du trenger mer enn 4 GB? Se på spill som watch dogs. Den bruker alene 4GB maksa ut på laptopen Om jeg skal spille WD på desktopen på 3 skjermer, så må jeg nok ha 8GB video minne for å kunne utnytte grafikken og 3 skjermer Uten å ha satt meg inn i det, så har jeg hørt at watch dogs er koda som en råtten fisk, og ikke noe man "makser". Tror nok det ikke blir vram som stanser deg uansett, med mindre 20 fps er noe du kan kalle spillbart. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Her fikk jeg litt høyere score bare med å avslutte noen programmer http://www.3dmark.com/3dm/4146026 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå