Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden

Anbefalte innlegg

Får du dropp med den nyeste patchen? Den nye patchen øker ytelsen drastisk ved sli iallefall!

Jeg har ikkje Titan X pga 12GB V-ram, men fordi jeg ikkje gadd å vente på gtx 980ti :p

Ja får dropp selv med nyeste patchen. Kan jo være andre grunner da, som at jeg har Google Chrome i bakgrunnen, men tviler (Chrome bruker skjermkortet litt). Hvilken driver bruker du? Jeg har 361.75

Bruker samme driver. Har bare opera som nettleser. Har Dog chrome oppe når jeg ikkje spiller pga den forbanna nacl foldinga :p

Ingen som helst dropp hos meg. Utrolig stabil fps i spillet. Før patchen, så hadde jeg stabil lav fps ~75, men ingen skikkelige drops. Kanskje det er vram drop? Ikkje lett og vite. Kanskje virus eller bassdrop  :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I feel you, var megaforvirrende å gå til nvidia.

Poenget er vel at det er en core clock, en boost clock og en actual in-game clock (som resultat av core voltage). Skjønner jo ikke heeeeelt poenget med å gjøre det sånn, men samma det.

Da virker det jo som om kortet mitt klokker relativt greit.

Lenke til kommentar

Ingen som helst dropp hos meg. Utrolig stabil fps i spillet. Før patchen, så hadde jeg stabil lav fps ~75, men ingen skikkelige drops. Kanskje det er vram drop? Ikkje lett og vite. Kanskje virus eller bassdrop  :wee:

Kan være drop pga at vram må tømmes og fylles. Jeg kunne spilt med teksturer på High, menne...neh :p

Så har det litt å si HVOR du har kommet i spillet da Nizzen. Spillet er ikke like krevende alle steder.

Lenke til kommentar

Tips til hva jeg gjør når jeg ikke får bilde på skjermen etter å ha flasha?

Har jeg en 7500 kroners brevpresse eller? Forbanna opplegg, skal kjefte på Haakon i morra :p

Brukte du nyeste NVFlash da? Huske du å enable kortet i Windows Device manager igjen før reboot? 

Lenke til kommentar

Jepp og jepp

Jeg fikk ikke flasha den EVGA BIOS'n engang da jeg prøvde i fjor. Kom bare error om at den ikke passet til korta mine. Fant ut at det beste da var å modde selv. Fant bare ikke ut hvordan jeg satt opp tdp og økt volt riktig. Flasha like godt tilbake til stock BIOS.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Tips til hva jeg gjør når jeg ikke får bilde på skjermen etter å ha flasha?

Har jeg en 7500 kroners brevpresse eller? Forbanna opplegg, skal kjefte på Haakon i morra :p

Brukte du nyeste NVFlash da? Huske du å enable kortet i Windows Device manager igjen før reboot?

Er vell ikke nødvendig å disable korta i device manager med nyeste nvflash ?

Lenke til kommentar

Jeg har en kompis som har GTX980, etter han fikk dette så har han hatt bare problemer med alle spill. Det er ikke sånn real big deal problem men tydeligvis irritasjonsmoment, men problemet er at han merker at spillet lagger litt når chrome er oppe (på skjerm 2 etc). Minimerer han chrome vinduet så funker alt fint.

Idè?

Lenke til kommentar

Jeg har en kompis som har GTX980, etter han fikk dette så har han hatt bare problemer med alle spill. Det er ikke sånn real big deal problem men tydeligvis irritasjonsmoment, men problemet er at han merker at spillet lagger litt når chrome er oppe (på skjerm 2 etc). Minimerer han chrome vinduet så funker alt fint.

Idè?

Ta bort "Use hardware acceleration when available" i Chrome settings. Eller bare be ham lukke Chrome...

Lenke til kommentar

Bah! Det ordna seg uansett. Men vi kan sikkert si brukerfeil

Det gøyeste er jo denne lille mail-tråden

Flashet bios på kortet enda? Du klarer vel fort 15xx da J

Best Regards,

Haakon Jensen

Enthusiast Purchasing Manager

Digital Impuls Norway

Tel: 0047 4002 4004

Har ikke flasha nei. Har jo ingen BIOS switch her, hva hvis jeg flasher det til helvete?cleardot.gif

Det skjer ikke. Ikke mulig å gjøre noe galt. J

Best Regards,

Haakon Jensen

Enthusiast Purchasing Manager

Digital Impuls Norway

Tel: 0047 4002 4004

Og så ble det jo litt banning da. Han var kjapp på tråden hahahaha.

Fett, må snart invitere han på julebord eller no. :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Endret av Kyrre S.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...