SWAT dude... Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Nå har jeg faktisk ikke peiling på hvordan dette vil merkes men jeg får nå høyere score osv når jeg klokker opp så det skulle vel tilsi at det er rom å gå på? Ser forøvrig når jeg tester i GPU-Z så ender det opp med 1 [email protected] og 1 8x@ 1.1. Husker ikke hvorvidt det var det samme på 7970 CFX når jeg hadde det og husker ikke hvorvidt det er normalt heller, men det kan jo hende det stammer derifra. Forøvrig sliter jeg med å skjønne meg på hvordan man klokker med GPU boost. Får søke opp noen guider senere. Endret 23. september 2014 av SWAT dude... Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Noen som vet om noen nettbutikker som har 980 inne nå? Ser det står alt fra 24. til ute i oktober på de fleste jeg har funnet. Endret 23. september 2014 av Maeriel Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 http://www.digitalimpuls.no/PC-komponenter/Skjermkort/PCI-Express/EVGA/EVGA-GeForce-GTX-980-4GB-PhysX-CUDA-PCI-Express-30--Superclocked--DL-DVI--130599-p0000091250.aspx Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Noen som vet når resten av 980 non-reference begynner å dukke opp? Ser MSI og Zotac allerede er på vei, men står fortsatt som de eneste sålangt. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Mitt kort ligger står forsatt på innlevert teminal og videresendt (sist oppdatert igår 02:10) Så begynner å bli irritert, Om pakken ikke kommer denne uken så får Dustin pakka tilbake. Endret 24. september 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Vart du tvunget til å bestille derfra? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Vart du tvunget til å bestille derfra? Var den enste på lager og den billigste, Kun komplett og Dustin som jeg har sjekka (Som man kan ha utsettelse betaling på) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Vart du tvunget til å bestille derfra? Var den enste på lager og den billigste, Kun komplett og Dustin som jeg har sjekka (Som man kan ha utsettelse betaling på) Selg ikke skinnet før bjørnen er skutt.Det er jo bare et skjermkort. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Endelig en rimelig fornuftig priset kort igjen i forhold til ytelse sam nye features, så da hopper jeg på et high end kort igjen. En stund siden sist. Veldig artig å se at ytelsen går opp men strømsug går ned, kan ikke huske jeg har sett noe lignende, bare det var grunn nok til kjøp. Tidlig julepresang til meg selv i år . (980 gtx Standard fra Zotac forrøvrig, fikk 100 stk på komplett i dag). Endret 24. september 2014 av simalarion Lenke til kommentar
Brahmeister Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Testet Gigabyte GTX 970 G1 gaming litt i dag, ingenting å utsette på ytelsen så langt, men er jo overklokkinga som blir spennende. Ganske så bra kjøling må jeg si, har kommet opp i 61 grader maks ved full load i BF4, viftene snurra på rundt 1900rpm. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Veldig artig å se at ytelsen går opp men strømsug går ned, kan ikke huske jeg har sett noe lignende, bare det var grunn nok til kjøp. Tja, om jeg prøver å friske opp hukommelsen her. For denne overgangen fra kepler til maxwell er jo nesten helt lik overgangen som sist gang. Fra Fermi til kepler? Ser du på f.eks GTX 580 (244W) til GTX 660Ti (150W), så gikk strømforbruket omtrent like mye ned (uten at ytelsen falt noe særlig) fra GTX 780Ti (250W) til GTX 970 (145W). Funksjonsmessig så var det nok også minst like fordelaktig. Prisen på GTX 660Ti var vel også på rundt 2700kr? Samme som GTX 970. Ja, det er bare i vanlig "Tick, Tock" -stil, om vi bruker intel sitt navn på systemet. Altså at vi denne gangen gikk fra en stor og kraftig kjerne, til en mindre og mer effektiv versjon av den nye arkitekturen. Mens neste gang får vi se Maxwell sin nye strømkrevende og store Maxwell kjerne. Hvis det skal være noe som er nytt, så måtte det i så fall være at de klarte dette UTEN å gå ned en produksjonsnode, noe som er høyst imponerende. Men for oss forbrukere har det vel ganske nada å si. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Noen som vet ca når 8GB korta kommer? (akurat som 780 og 6GB) Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Noen som vet ca når 8GB korta kommer? (akurat som 780 og 6GB) Hva i alle verden driver du med siden du trenger mer enn 4 GB? Lenke til kommentar
War Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Kjører ramdisk på gpu. 8 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Kjører ramdisk på gpu. Må være første gangen jeg har ledd høyt av en gpu "vits" Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Mitt kort ligger står forsatt på innlevert teminal og videresendt (sist oppdatert igår 02:10) Så begynner å bli irritert, Om pakken ikke kommer denne uken så får Dustin pakka tilbake. Hehe, vi er litt motsatt. Mitt har ankommet postkontor, men jeg orker ikke hente det før i morgen. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Pakken min har ligget på postens terminal siden i dagtidlig, i samme by som jeg selv bor i. Ser ut som den har planer om å bli liggende der over natten.... Fikk meg en kraftig påminner på hvorfor jeg prøver å ungå posten for alt det er verdt.... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Da var 980-en min i hus! Endelig får jeg bruke GSync funksjonaliteten i skjermen Hva er deres favoritt program for å teste overklokk/temp osv? Heaven? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Pakken min har ligget på postens terminal siden i dagtidlig, i samme by som jeg selv bor i. Ser ut som den har planer om å bli liggende der over natten.... Fikk meg en kraftig påminner på hvorfor jeg prøver å ungå posten for alt det er verdt.... Samme med meg, Ligger i kr.sand atm, Ble sist oppdatert 11-tiden idag, Men de gidder ikke å sende den idag nei Pakken min har ligget på postens terminal siden i dagtidlig, i samme by som jeg selv bor i. Ser ut som den har planer om å bli liggende der over natten.... Fikk meg en kraftig påminner på hvorfor jeg prøver å ungå posten for alt det er verdt.... At du ikke har hentet den Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Da var 980-en min i hus! Endelig får jeg bruke GSync funksjonaliteten i skjermen Hva er deres favoritt program for å teste overklokk/temp osv? Heaven? Jeg spille bf4 for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå