Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så jeg har fulgt disse tipsene:

set ipreset til 0, og satt til adaptive vsync

Men jeg får fortsatt 36-37 fps i fallout 4 med et 980ti(6gb vram), har ikke testa med titans.

Har kjørt på rundt 140 før uten at ting flyr rundt som i skyrim med fps over 60fps.

Tips? Jeg spør her da jeg får så mye rart ut i fra søkeresultater.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Noen som har brukt Evga sin Pro sli bridge? Får den ikke til å lyse opp, lurer på om det er noe galt med den eller skjermkortene mine..

Asus vet ikke om den fungerer på skjermkortene deres, og evga sier at de ikke kan hjelpe meg hvis jeg ikke har kort fra de. 

Eller noen som har en sli bridge på 970 Strix som lyser opp? Håper de kan lyse opp i forhold til noen av evga sine. 

Hvis noen lurer, fant ut av det. Det fungerer ikke med 970 Strix. Spurte en på finn.no som hadde asus sin sli bridge til 970 strix og han måtte bruke molex. 

Tinytomlogan sier også at den ikke fungerer med strix kortene her, kun med rog kort.

PCDIY bruker også molex til sine skjermkort her.

Siden ikke den fra Asus fungerer så regner jeg med at den fra Evga heller ikke fungerer, får sende tilbake den og kjøpe Asus sin og bruke molex'en ;) 

Lenke til kommentar

Har hørt lignende for noen år siden at browsere i bakgrunnen kunne gi fps problematikk/treghet i spill. Jeg avslutter alltid browser når jeg skal spille. Går raskt å stoppe starte den om jeg alt-tabber for å sjekke ting.

Var noe med at browseren kunne hekte ressurser på skjermkort og cpu, men lenge siden jeg var borti det.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har hørt lignende for noen år siden at browsere i bakgrunnen kunne gi fps problematikk/treghet i spill. Jeg avslutter alltid browser når jeg skal spille. Går raskt å stoppe starte den om jeg alt-tabber for å sjekke ting.

Var noe med at browseren kunne hekte ressurser på skjermkort og cpu, men lenge siden jeg var borti det.

Har testet en del, aner ikke hvorfor browsere skulle ta vram? Har jo tross alt 6gb vram. Men men, det funker nå.

Session manager feks er flott til dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eg har det problemet med enkelte nettsider når eg spiller.

Så lukker bestandig nettleseren.

Lenke til kommentar

Nok en grunn til at Dice burde droppe den forferdelige nettleser-baserte serverbrowseren. Chrome får jeg ikke til å funke i battlelog lenger

Lenke til kommentar

Nok en grunn til at Dice burde droppe den forferdelige nettleser-baserte serverbrowseren. Chrome får jeg ikke til å funke i battlelog lenger
Bruker bare Opera, bf4 funker :p
Lenke til kommentar

Noen i Trøndelag som skal kvitte seg med skjermkort snart? :p

Eller sitter alle å venter på Pascal?

Med det samme jeg skal bytte kabinett så tenkte jeg å få byttet 6950 med noe like bra eller bedre, med vannblokk

Må jeg kjøpe nytt blir det sikkert 960 da det sikkert er bedre enn 6950 og skal uansett kjøpe ny pc når Pascal kommer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...