Nizzen Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) 361.43 driveren funker bra under Windows 10 hos meg med mine 980Ti kort iallefall. Funker hos meg også, med både 2 og 3-way sli i BF4. Spillt et par runder med Dragon Valley 2015 i kveld Endret 4. januar 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Mina problem blev i vart fall inte-existerande när Experience försvann. Satan till bloat. kan skrive under på dette, virker som om å avinstallere alt igjen, ute la nvidia experience gjorde hele greia til en velfungerede maskin igjen! Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Så jeg har fulgt disse tipsene: set ipreset til 0, og satt til adaptive vsync Men jeg får fortsatt 36-37 fps i fallout 4 med et 980ti(6gb vram), har ikke testa med titans. Har kjørt på rundt 140 før uten at ting flyr rundt som i skyrim med fps over 60fps. Tips? Jeg spør her da jeg får så mye rart ut i fra søkeresultater. Endret 6. januar 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 har du prøvd borderless windowed? 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Yep Godrays også disabled. Endret 6. januar 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Noen som har brukt Evga sin Pro sli bridge? Får den ikke til å lyse opp, lurer på om det er noe galt med den eller skjermkortene mine.. Asus vet ikke om den fungerer på skjermkortene deres, og evga sier at de ikke kan hjelpe meg hvis jeg ikke har kort fra de. Eller noen som har en sli bridge på 970 Strix som lyser opp? Håper de kan lyse opp i forhold til noen av evga sine. Hvis noen lurer, fant ut av det. Det fungerer ikke med 970 Strix. Spurte en på finn.no som hadde asus sin sli bridge til 970 strix og han måtte bruke molex. Tinytomlogan sier også at den ikke fungerer med strix kortene her, kun med rog kort. PCDIY bruker også molex til sine skjermkort her. Siden ikke den fra Asus fungerer så regner jeg med at den fra Evga heller ikke fungerer, får sende tilbake den og kjøpe Asus sin og bruke molex'en Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Et av 980Ti korta hadde 79.3% i asiq og klokket greit til 1475 på 1.1620V iflg gpu-z. Har ikke testet høyere, tipper den klarer 1500 også, men pga folding så tar jeg den ned litt. Endret 6. januar 2016 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 (endret) Jeg satt Physx til CPU og nå får jeg opp til 145 fps i fallout 4. Samt oppdaterte net framework. Og da fungerte det som før. Endret 9. januar 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Høres ut som et driverproblem. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Høres ut som et driverproblem. Vel, mest sannsynelig, men det hjelper å avslutte firefox og chrome. Da er alt fint, aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 (endret) Har hørt lignende for noen år siden at browsere i bakgrunnen kunne gi fps problematikk/treghet i spill. Jeg avslutter alltid browser når jeg skal spille. Går raskt å stoppe starte den om jeg alt-tabber for å sjekke ting. Var noe med at browseren kunne hekte ressurser på skjermkort og cpu, men lenge siden jeg var borti det. Endret 11. januar 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Har hørt lignende for noen år siden at browsere i bakgrunnen kunne gi fps problematikk/treghet i spill. Jeg avslutter alltid browser når jeg skal spille. Går raskt å stoppe starte den om jeg alt-tabber for å sjekke ting. Var noe med at browseren kunne hekte ressurser på skjermkort og cpu, men lenge siden jeg var borti det. Har testet en del, aner ikke hvorfor browsere skulle ta vram? Har jo tross alt 6gb vram. Men men, det funker nå. Session manager feks er flott til dette. 1 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Vel, mest sannsynelig, men det hjelper å avslutte firefox og chrome. Da er alt fint, aner ikke hvorfor.Både Chrome og Firefox bruker GPU til rendering, og vil også spise litt minne fra skjermkortet. Dette er en vanlig kilde til stutter. 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Har hørt lignende for noen år siden at browsere i bakgrunnen kunne gi fps problematikk/treghet i spill. Jeg avslutter alltid browser når jeg skal spille. Går raskt å stoppe starte den om jeg alt-tabber for å sjekke ting. Var noe med at browseren kunne hekte ressurser på skjermkort og cpu, men lenge siden jeg var borti det. Eg har det problemet med enkelte nettsider når eg spiller. Så lukker bestandig nettleseren. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Har hørt lignende for noen år siden at browsere i bakgrunnen kunne gi fps problematikk/treghet i spill. Jeg avslutter alltid browser når jeg skal spille. Går raskt å stoppe starte den om jeg alt-tabber for å sjekke ting. Var noe med at browseren kunne hekte ressurser på skjermkort og cpu, men lenge siden jeg var borti det. Eg har det problemet med enkelte nettsider når eg spiller.Så lukker bestandig nettleseren. Nok en grunn til at Dice burde droppe den forferdelige nettleser-baserte serverbrowseren. Chrome får jeg ikke til å funke i battlelog lenger Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Har hørt lignende for noen år siden at browsere i bakgrunnen kunne gi fps problematikk/treghet i spill. Jeg avslutter alltid browser når jeg skal spille. Går raskt å stoppe starte den om jeg alt-tabber for å sjekke ting. Var noe med at browseren kunne hekte ressurser på skjermkort og cpu, men lenge siden jeg var borti det. Eg har det problemet med enkelte nettsider når eg spiller.Så lukker bestandig nettleseren. Nok en grunn til at Dice burde droppe den forferdelige nettleser-baserte serverbrowseren. Chrome får jeg ikke til å funke i battlelog lengerBruker bare Opera, bf4 funker Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Bruker chromecast så mye. Virker det i Opera? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Bruker chromecast så mye. Virker det i Opera?Hakke peil Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Noen i Trøndelag som skal kvitte seg med skjermkort snart? Eller sitter alle å venter på Pascal? Med det samme jeg skal bytte kabinett så tenkte jeg å få byttet 6950 med noe like bra eller bedre, med vannblokk Må jeg kjøpe nytt blir det sikkert 960 da det sikkert er bedre enn 6950 og skal uansett kjøpe ny pc når Pascal kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå