Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh! Komplett klarte ikke å levere og neste frist er på nyåret..

Netonnet har kortet på lager, men vet ikke om jeg gidder å legge inn en ordre til :p

Ikke at det egentlig haster heller

Hva ble det til?

EDIT: Skriveleif, må få lagt mæ.  :ninja:

Bestillingen ligger inne til komplett ennå da jeg er usikker på hvilket kort Netonnet egentlig selger da det har en hastighet som Asus ikke selger (nå ihvertfall), altså lavere enn det komplett selger

Har sendt mail til netonnet så får vel svar i morgen, men tviler på at jeg avbestille kortet fra komplett

ASUS GeForce STRIX GTX 980 Ti 6GB

PCI-Express 3.0, "DirectCU III OC", DL-DVI-I, HDMI

• 1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2015-12-30
Lenke til kommentar

Muligens litt OT men håper det kan tilgis.

Noen her som kjenner til brukte CPUer til salgs for X58 LGA1366? Ser etter en i7 4 eller helst 6 kjerne. Ser også etter DDR3 minnebrikker til samme plattformen, helst 6x4GB dog kan det gå greit med 12GB.

Send PM hvis du har noe input.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Fikk med Assassins Creed Syndicate på 970-en min - merker att jeg ikke har 30fps med alt på max i 1200p - er det på tide å skifte ut i5-2500k-en kanskje? Har H67-hovedkort. 

Heller overklokk din CPU først da. De Assassins spilla har vært dårlig optimaliserte for PC og har fått kritikk for det, så ikke tro du har en dårlig PC fordi det spillet ikke går bra.

Lenke til kommentar

Fikk en større oppdatering på win 10 i går sammtidig som jeg la inn nyeste nvidia driver.

Noen som har vært borti samme feilen? Ikke mitt bilde men feilenmeldingen er den samme.

Når jeg bruker Asus 144hz skjermen er alt ok, men når jeg bytter bildet over til tv via reciver kommer denne.

Ganske irriterende for å si det midt særlig når jeg ikke vet om hva som gjør det da det funket fint før jeg dro 2 uker på jobb :shrug:

Bruker en Supra 15m hdmi kabel(uten repeter) som kjører fjellstøtt 4k@60hz. Kjører ikke noe extended desktop eller noe, bytter bare skjerm når jeg skal spille casual med 360kontroller eller Jriver til media.

post-166959-0-37348300-1451666326_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Fikk med Assassins Creed Syndicate på 970-en min - merker att jeg ikke har 30fps med alt på max i 1200p - er det på tide å skifte ut i5-2500k-en kanskje? Har H67-hovedkort. 

Heller overklokk din CPU først da. De Assassins spilla har vært dårlig optimaliserte for PC og har fått kritikk for det, så ikke tro du har en dårlig PC fordi det spillet ikke går bra.

Kan ikke klokke med H67 :( 

Lenke til kommentar

Noen som har brukt Evga sin Pro sli bridge? Får den ikke til å lyse opp, lurer på om det er noe galt med den eller skjermkortene mine..

Asus vet ikke om den fungerer på skjermkortene deres, og evga sier at de ikke kan hjelpe meg hvis jeg ikke har kort fra de. 

Eller noen som har en sli bridge på 970 Strix som lyser opp? Håper de kan lyse opp i forhold til noen av evga sine. 

Endret av Bjonness406
Lenke til kommentar

Noen som har brukt Evga sin Pro sli bridge? Får den ikke til å lyse opp, lurer på om det er noe galt med den eller skjermkortene mine..

Asus vet ikke om den fungerer på skjermkortene deres, og evga sier at de ikke kan hjelpe meg hvis jeg ikke har kort fra de.

Eller noen som har en sli bridge på 970 Strix som lyser opp? Håper de kan lyse opp i forhold til noen av evga sine.

Bruker bare den gamle 3-way versjonen med lys.
Lenke til kommentar

Bruker bare den gamle 3-way versjonen med lys.

På dine Asus Titan X?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...