uggy Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 GeForce 361.43 WHQL game ready driver http://www.guru3d.com/files-details/geforce-361-43-whql-driver-download.html Testet den hvordan den oppfører seg med win10 og SLI ? Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 [GM20x] Clock speeds remain above idle at 144 Hz on desktop.woot! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 GeForce 361.43 WHQL game ready driver http://www.guru3d.com/files-details/geforce-361-43-whql-driver-download.html Testet den hvordan den oppfører seg med win10 og SLI ? Kommer vel an på hvilket spill du mener. Battlefield 4 har iallefall virket bra med Win10 og SLI i noen driver versoner nå. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Meh! Komplett klarte ikke å levere og neste frist er på nyåret.. Netonnet har kortet på lager, men vet ikke om jeg gidder å legge inn en ordre til Ikke at det egentlig haster heller Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 (endret) Meh! Komplett klarte ikke å levere og neste frist er på nyåret.. Netonnet har kortet på lager, men vet ikke om jeg gidder å legge inn en ordre til Ikke at det egentlig haster heller Hva ble det til? EDIT: Skriveleif, må få lagt mæ. Endret 26. desember 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Meh! Komplett klarte ikke å levere og neste frist er på nyåret.. Netonnet har kortet på lager, men vet ikke om jeg gidder å legge inn en ordre til Ikke at det egentlig haster heller Hva ble det til? EDIT: Skriveleif, må få lagt mæ. Bestillingen ligger inne til komplett ennå da jeg er usikker på hvilket kort Netonnet egentlig selger da det har en hastighet som Asus ikke selger (nå ihvertfall), altså lavere enn det komplett selger Har sendt mail til netonnet så får vel svar i morgen, men tviler på at jeg avbestille kortet fra komplett ASUS GeForce STRIX GTX 980 Ti 6GB PCI-Express 3.0, "DirectCU III OC", DL-DVI-I, HDMI 1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2015-12-30 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Ordren kansellert av meg og venter nå på at det resverte beløpet blir ledig så jeg kan kjøpe vannkjøling til deler/system jeg ikke har (Har kjøpt treplater og kobberrør og skal snekre eget kabinett) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 (endret) Muligens litt OT men håper det kan tilgis.Noen her som kjenner til brukte CPUer til salgs for X58 LGA1366? Ser etter en i7 4 eller helst 6 kjerne. Ser også etter DDR3 minnebrikker til samme plattformen, helst 6x4GB dog kan det gå greit med 12GB.Send PM hvis du har noe input. Endret 31. desember 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Ryktene sier sommer for Pascal? Pris? 7-8K? Spørs om jeg ikke skal gi mormi 980ti kortet, så setter jeg bare gml 980 g1 på vann i min rig. Inntil Pascal kommer, som mellomkort. (Grunn: PPD selvsagt:)) Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Er ikke 1000 tråden pascal? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) Fikk med Assassins Creed Syndicate på 970-en min - merker att jeg ikke har 30fps med alt på max i 1200p - er det på tide å skifte ut i5-2500k-en kanskje? Har H67-hovedkort. Endret 1. januar 2016 av Joachim Vadseth Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Fikk med Assassins Creed Syndicate på 970-en min - merker att jeg ikke har 30fps med alt på max i 1200p - er det på tide å skifte ut i5-2500k-en kanskje? Har H67-hovedkort. Heller overklokk din CPU først da. De Assassins spilla har vært dårlig optimaliserte for PC og har fått kritikk for det, så ikke tro du har en dårlig PC fordi det spillet ikke går bra. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Fikk en større oppdatering på win 10 i går sammtidig som jeg la inn nyeste nvidia driver. Noen som har vært borti samme feilen? Ikke mitt bilde men feilenmeldingen er den samme. Når jeg bruker Asus 144hz skjermen er alt ok, men når jeg bytter bildet over til tv via reciver kommer denne. Ganske irriterende for å si det midt særlig når jeg ikke vet om hva som gjør det da det funket fint før jeg dro 2 uker på jobb Bruker en Supra 15m hdmi kabel(uten repeter) som kjører fjellstøtt 4k@60hz. Kjører ikke noe extended desktop eller noe, bytter bare skjerm når jeg skal spille casual med 360kontroller eller Jriver til media. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Fikk med Assassins Creed Syndicate på 970-en min - merker att jeg ikke har 30fps med alt på max i 1200p - er det på tide å skifte ut i5-2500k-en kanskje? Har H67-hovedkort. Heller overklokk din CPU først da. De Assassins spilla har vært dårlig optimaliserte for PC og har fått kritikk for det, så ikke tro du har en dårlig PC fordi det spillet ikke går bra. Kan ikke klokke med H67 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) Er det noe ytelse forskjeller på det her https://www.komplett.no/product/847482/datautstyr/skjermkort/pci-express/gainward-geforce-gtx-970-4gb og fra Msi (https://www.komplett.no/product/824861/datautstyr/skjermkort/pci-express/msi-geforce-gtx-970-gaming-4gb) ? Endret 1. januar 2016 av neeeeii Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) Er det noe ytelse forskjeller på det her https://www.komplett.no/product/847482/datautstyr/skjermkort/pci-express/gainward-geforce-gtx-970-4gb og fra Msi (https://www.komplett.no/product/824861/datautstyr/skjermkort/pci-express/msi-geforce-gtx-970-gaming-4gb) ?neeeeii Edit: men ville valgt msi her pga støy Endret 1. januar 2016 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Noen som har brukt Evga sin Pro sli bridge? Får den ikke til å lyse opp, lurer på om det er noe galt med den eller skjermkortene mine.. Asus vet ikke om den fungerer på skjermkortene deres, og evga sier at de ikke kan hjelpe meg hvis jeg ikke har kort fra de. Eller noen som har en sli bridge på 970 Strix som lyser opp? Håper de kan lyse opp i forhold til noen av evga sine. Endret 3. januar 2016 av Bjonness406 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Noen som har brukt Evga sin Pro sli bridge? Får den ikke til å lyse opp, lurer på om det er noe galt med den eller skjermkortene mine.. Asus vet ikke om den fungerer på skjermkortene deres, og evga sier at de ikke kan hjelpe meg hvis jeg ikke har kort fra de. Eller noen som har en sli bridge på 970 Strix som lyser opp? Håper de kan lyse opp i forhold til noen av evga sine. Bruker bare den gamle 3-way versjonen med lys. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Noen som har brukt Evga sin Pro sli bridge? Får den ikke til å lyse opp, lurer på om det er noe galt med den eller skjermkortene mine.. Asus vet ikke om den fungerer på skjermkortene deres, og evga sier at de ikke kan hjelpe meg hvis jeg ikke har kort fra de. Eller noen som har en sli bridge på 970 Strix som lyser opp? Håper de kan lyse opp i forhold til noen av evga sine. Bruker bare den gamle 3-way versjonen med lys. På dine Asus Titan X? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå