ExpensiveGameFinder Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Trokke de hadde klart 2200mhz på referanse pcb, eller? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Kanskje feil tråd. Hva vet man om Pascal så langt? Den blir dyr, og vi vet at jeg skal ha 2 ved release. 6 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Skal du ha nye extreme cpu fra intel også da tipper jeg? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Kanskje feil tråd. Hva vet man om Pascal så langt?Den blir dyr, og vi vet at jeg skal ha 2 ved release. +1 Endret 8. desember 2015 av bshagen Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Mitt 970 kjøpt brukt røyk. etter 2mnd med folding Endret 8. desember 2015 av ExpensiveGameFinder Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Mitt 970 kjøpt bruk røyk. EDIT: Nå slenger du på folding Neida, får håpe du får ordnet noe. Endret 8. desember 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Endret til folding, sånn at folk ikke skulle lure på hvorfor. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg bare tuller med deg Men kortet ditt var nok litt mer ment til å dø om det ikke tålte å bli foldet på noe timer pr. dag. Ingen av mine kort har død enda. Kun vifta på 780Ti som daua (men foldet fordeom på full peis ^^) Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg bare tuller med deg Men kortet ditt var nok litt mer ment til å dø om det ikke tålte å bli foldet på noe timer pr. dag. Ingen av mine kort har død enda. Kun vifta på 780Ti som daua (men foldet fordeom på full peis ^^) 12-18 timer per dag Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Jeg bare tuller med deg Men kortet ditt var nok litt mer ment til å dø om det ikke tålte å bli foldet på noe timer pr. dag. Ingen av mine kort har død enda. Kun vifta på 780Ti som daua (men foldet fordeom på full peis ^^) 12-18 timer per dag. J/K ^^ PS: Sov mer, 6 timer ain`t enugh ^^ - t Da du spiller med oss ^^ Samme som jeg kjører på 980Ti riggen. Endret 9. desember 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Har det noe for seg og kjøpe evga classy kort? Jeg kan lite om dette her, men har skjønt at 9xx kort ikke klarer mye over 1500 uansett merke uten minusgrader. Så er det egentlig noe vits og kjøpe noe annet enn billigste kortet der ute da det ganske sikkert at i di fleste tilfeller vil uansett hva jeg kjøper klokka likt? Hvis det har noe betydning så vil det komme vannblokk på uansett. Ta en titt på . Ser jo at classy kortet ligger bra ann, og det uten OC. Valget står mellom classy med vannblokk eller poseidon som har vann mulighet med en gang til ett laken billigere. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Mitt 970 kjøpt brukt røyk. etter 2mnd med folding Kjøp AMD Lenke til kommentar
Stigus Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Har det noe for seg og kjøpe evga classy kort? Jeg kan lite om dette her, men har skjønt at 9xx kort ikke klarer mye over 1500 uansett merke uten minusgrader. Så er det egentlig noe vits og kjøpe noe annet enn billigste kortet der ute da det ganske sikkert at i di fleste tilfeller vil uansett hva jeg kjøper klokka likt? Hvis det har noe betydning så vil det komme vannblokk på uansett. Ta en titt på . Ser jo at classy kortet ligger bra ann, og det uten OC. Valget står mellom classy med vannblokk eller poseidon som har vann mulighet med en gang til ett laken billigere. Synes Classy kortet kom svært svakt ut av den testen jeg men. Og det er jo klokka en god del høyere ut av eska, så spørs vel litt hvor mye mer du kan tyne ut av det kontra f.eks. "ftw" versjonen som stakk av med seieren i de fleste spill, merkelig nok. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Mitt 970 kjøpt brukt røyk. etter 2mnd med folding Kjøp AMD Har et til 970 som står igjen som skal kjøre sli igjen, så det er nok ikke akkseptabelt Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Har det noe for seg og kjøpe evga classy kort? Jeg kan lite om dette her, men har skjønt at 9xx kort ikke klarer mye over 1500 uansett merke uten minusgrader. Så er det egentlig noe vits og kjøpe noe annet enn billigste kortet der ute da det ganske sikkert at i di fleste tilfeller vil uansett hva jeg kjøper klokka likt? Hvis det har noe betydning så vil det komme vannblokk på uansett. Ta en titt på . Ser jo at classy kortet ligger bra ann, og det uten OC. Valget står mellom classy med vannblokk eller poseidon som har vann mulighet med en gang til ett laken billigere. Synes Classy kortet kom svært svakt ut av den testen jeg men. Og det er jo klokka en god del høyere ut av eska, så spørs vel litt hvor mye mer du kan tyne ut av det kontra f.eks. "ftw" versjonen som stakk av med seieren i de fleste spill, merkelig nok. Har vel ingenting å si hvor mye "mer" du kan tyne ut, da maks overklokk på Maxwell på vann/luft er 1500 mhz +/- 50 mhz uansett EDIT: Samt det der lotteriet da Endret 9. desember 2015 av DuraN Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Får håpe på det beste komplett/MPX er ganske greie med RMA. Er du heldig får du 970 er kreditering så kan du kjøpe deg såogsi et 970 ^^ Værstefall får du vel 960? Vi får se. Planen er jo 970, men skal en tenke att jeg synes ytelsen på 570 var helt ok _i dag_ (kunne hatt litt høyere settings i GTA5 kanskje :'D) så greier jeg vell godt med 960..men det er nok ikke slik det funker! Det må bli en 970! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 ASUS ranks number one for reliability in independent French findings http://www.tweaktown.com/news/48839/asus-ranks-number-one-reliability-independent-french-findings/index.html Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Får håpe på det beste komplett/MPX er ganske greie med RMA. Er du heldig får du 970 er kreditering så kan du kjøpe deg såogsi et 970 ^^ Værstefall får du vel 960? Vi får se. Planen er jo 970, men skal en tenke att jeg synes ytelsen på 570 var helt ok _i dag_ (kunne hatt litt høyere settings i GTA5 kanskje :'D) så greier jeg vell godt med 960..men det er nok ikke slik det funker! Det må bli en 970! Egentlig så vil du ha et 980ti. Du vet du vil. Selg biln eller noe annet av verdi. Du trenger feks ikke kjøleskap eller fryser om vinteren. Edit: Når eg sendte inn mitt 570 så fikk eg et 660ti tilbake. Så du får neppe bedre enn 950 :S Kanskje 960 om du er veldig heldig. Endret 9. desember 2015 av Netrum Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Vet at Mydog fikk 290x etter å ha tatt rma på 5870 tror jeg det var. (Var et kort I HD5000 serien) Dette var også hos komplett. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Du har langt ifra krav på ett nytt toppkort, men det kan hende de gir deg det alikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå