DuraN Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Har det noe for seg og kjøpe evga classy kort? Jeg kan lite om dette her, men har skjønt at 9xx kort ikke klarer mye over 1500 uansett merke uten minusgrader. Så er det egentlig noe vits og kjøpe noe annet enn billigste kortet der ute da det ganske sikkert at i di fleste tilfeller vil uansett hva jeg kjøper klokka likt? Hvis det har noe betydning så vil det komme vannblokk på uansett. Det greie med 980Ti Classy er at man kan bruke 780 Classy-blokka fra EVGA. Mange som har en slik liggende Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Mitt booster til rett over 1300mhz (men har jo amp bios). Men med å økende core hastigheten og men (uten voltøkning) får jeg 1525/2005mhz. Hva klarer du med stock spenning? Rundt det samme, 1522/2003 er det Afterburner rapporterer. Stabilt i TW3 iallefall. Har riktignok ikke testa med noe særlig spenningsøkning, burde kanskje se om det klarer noe høyere i 3DMark nå som det er litt kaldere. 980 KPE klarte jo 1622 med 1.45v Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Da er det jo ikke akkurat noe spesiell fordel over vanlig 980Ti om de klokker like langt på stock spenning. (Jeg klarer jo 2 mhz mer ^^) Jeg klarer maks 1580mhz med maks spenningsøkning, så er ikke rare forskjellen med og uten spenning dessverre. Hadde håpt på 1600mhz. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Da er det jo ikke akkurat noe spesiell fordel over vanlig 980Ti om de klokker like langt på stock spenning. (Jeg klarer jo 2 mhz mer ^^) Jeg klarer maks 1580mhz med maks spenningsøkning, så er ikke rare forskjellen med og uten spenning dessverre. Hadde håpt på 1600mhz. Hvis man overklokker. 99% av de som kjøper skjermkort gjør ikke det De fleste av våre kunder tror man ødelegger hardware hvis man overklokker. Da pleier jeg å si at "Neida, det gjør man ikke. Med mindre man heter Christian Thorkildsen ødelegger man veldig sjelden hardware ved overklokking" Kjøpte Classykortet fordi jeg kunne bruke 780-blokka. Endret 8. desember 2015 av DuraN 3 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Faktisk mener jeg at jeg aldri har ødelagt noe hw grunnet OC tho! Var psu som tok med seg 780 Classy samt 2x hk. (først røk hk, så prøvde jeg gpu på et annen hk og der røyk alle tre :/) Ellers har jeg vel ikke direkte drept noe Men at jeg har hatt stabilitetsproblemer før så kan det være pga OC ^^ Jeg har vel bygd rundt 30 maskiner og kun min har jeg hatt problemer med, men så er det kun min jeg har pushet over 4.2Ghz ^^ Ser den, når du kan brukte gml blokka. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 RMA-sending med mitt GTX570HD til MPX.no underveis! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Får håpe på det beste komplett/MPX er ganske greie med RMA. Er du heldig får du 970 er kreditering så kan du kjøpe deg såogsi et 970 ^^ Værstefall får du vel 960? Endret 8. desember 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Har det noe for seg og kjøpe evga classy kort? Jeg kan lite om dette her, men har skjønt at 9xx kort ikke klarer mye over 1500 uansett merke uten minusgrader. Så er det egentlig noe vits og kjøpe noe annet enn billigste kortet der ute da det ganske sikkert at i di fleste tilfeller vil uansett hva jeg kjøper klokka likt? Hvis det har noe betydning så vil det komme vannblokk på uansett. Det greie med 980Ti Classy er at man kan bruke 780 Classy-blokka fra EVGA. Mange som har en slik liggende Blir nok et classy kort om jeg blir kvitt di to jeg har. Er 7000 greit og forlange for 980 amp omega med vann blokker? 6-7mnd gammle? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) 7000 var billig! Hadde kjøpt lett om jeg hadde hatt råd. Spør om 9K. Endret 8. desember 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Såpass ja, hvis noen på bruket her vil ha kan dem få di for 7000 hvis ikke prøver jeg på finn for litt mere Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Dæven! Skulle hatt penger så hadde det gått rett til folderiggen :/ Er jo snakk om 700-800K PPD rett der. Ligger på 1.2-1,3mill nå. Venter på at et 970 kommer i posten så hjelper det med 250-300K også ^^ Endret 8. desember 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 ingen som har GTX780 classy for salg ? velger å handle det, fram til pascal kommer. var en for salg i forrige uke, men den gikk rimelig fort bort. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 ingen som har GTX780 classy for salg ? velger å handle det, fram til pascal kommer. var en for salg i forrige uke, men den gikk rimelig fort bort. Har et vi bruker på teknisk her, men jeg har måttet reparere den ene vifta samt demontert hele kortet og bada kjøleren i grønnsåpe og PCB i isopropanol. Kortet er en avslått reklamasjon, vet ikke om jeg tør legge ut bilder av det slik det så ut FØR vasken for å si det sånn. Så usikker på om jeg tør selge det Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Vis oss et par før - etter bilder!! Du har vekket nysgjerrigheten min ^|^ Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) ingen som har GTX780 classy for salg ? velger å handle det, fram til pascal kommer. var en for salg i forrige uke, men den gikk rimelig fort bort. Har et vi bruker på teknisk her, men jeg har måttet reparere den ene vifta samt demontert hele kortet og bada kjøleren i grønnsåpe og PCB i isopropanol. Kortet er en avslått reklamasjon, vet ikke om jeg tør legge ut bilder av det slik det så ut FØR vasken for å si det sånn. Så usikker på om jeg tør selge det haha såpass, har en nå med EKweb vannblokk, så om det kun er vifta som er defekt så er jo det gull for sende meg hva du ønsker for kortet på PM EDIT; om du ikke tørr å legge ut bilder her, så kan du sende det på PM. greit å se om det har blitt etsende over tid Endret 8. desember 2015 av hølands_gutt Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Vis oss et par før - etter bilder!! Du har vekket nysgjerrigheten min ^|^ Hehe ok, får ta bilder med tlf. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Før: Etter: Bakerste vifta hadde plastikklåseskiva som holder fast vifta gjennom kulelageret falt av. Tok fra hverandre vifta og satte på plass låseskiva, nå funker det greit 2 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Dæven! Hvordan endte kortet opp I den forfatningen på de første bildene? Stått å folda inni en støvsuger? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Dæven! Hvordan endte kortet opp I den forfatningen på de første bildene? Stått å folda inni en støvsuger? Støvet var så seigt at om man plukka av en kanin så kunne man rulle den sammen til en kule. Samt vaske hendene med en busslast med såpe etterpå. Jeg har en mistanke om hva som har skjedd, og det har lite med støv og mer med en viss type tobakk å gjøre Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Kanskje feil tråd. Hva vet man om Pascal så langt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå