Lakus Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Ikke noe whine i det hele tatt her. Kan ikke høre en lyd generelt faktisk. Nå har jeg dog til gode å klokke dem noe særlig. Skal nyte litt spill først i kveld :3 Edit: 970 Endret 22. september 2014 av Lakus Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Coil whine er og blir tilfeldig mellom individuelle enheter. Ikke vært borti annet enn tilsynelatende tilfeldige forekomster hittil. (vanskelig å se noen rød linje) Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Coil whine er og blir tilfeldig mellom individuelle enheter. Ikke vært borti annet enn tilsynelatende tilfeldige forekomster hittil. (vanskelig å se noen rød linje) Andrull, Jeg tror jeg fant ut problemet til min Coil whine, Nemlig Hk, Har ikke merket Coil whine etter å ha byttet Hk, Men da tror jeg komplett tok imot retur for å være ``snille``? Lenke til kommentar
War Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Har på hk selv om jeg gpu-laster det på en viss måte. Hatt og psu og på gpu før, kommet for å bli^^ Finn der det buzzer og limpistol delen, volla stille. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Har på hk selv om jeg gpu-laster det på en viss måte. Hatt og psu og på gpu før, kommet for å bli^^ Finn der det buzzer og limpistol delen, volla stille. Først finne en lim pistol, Deretter finne ut hvor det vibrerer, Hvordan fant du ut at det var akkurat der? Noen spesielle komponenter som pleier å være utsatt? Nå skal jo Hk selges, Så ikke noe jeg skal gjøre, men kjekt å vite Endret 22. september 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
War Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Resonans, dårlig lodding eller komponenter som holder på å dø, det kan kommer fra så si alt ^^ Pleier å "stoppe" om man tar på den. Har ett hk jeg ikke klarer å finne ut hvor enda. msi big bang II 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Resonans, dårlig lodding eller komponenter som holder på å dø, det kan kommer fra så si alt ^^ Pleier å "stoppe" om man tar på den. Har ett hk jeg ikke klarer å finne ut hvor enda. msi big bang II Har muligens en løsning på Hk problemet ditt, Bare lim overalt... Tror du kan få stoppet det da Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Har jobbet med å motstå fristelsen men ga til slutt opp. Bestillte 2x Evga gtx 980 SC. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 RIP lommebok. Må plukke opp noe deler til loopen og... 1 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hvis du har din 2600k klokket til 5ghz under gaming, så vil ikke 4790k gi deg så mye gane egentlig. Kan nesten legge pengene i 2x gtx 980 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Er det egentlig vits for en dedikert 980 Tråd? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Screenshot_3.png RIP lommebok. Må plukke opp noe deler til loopen og... Har samme kabbis, Hva får du stappet i av vannkjøling? Lenke til kommentar
KBerntsen Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Oh snap! Kan ikke vente til alt mitt dumper i posten, sånn at jeg kan sette meg til å bygge <3 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Bestiller nok 970 imorgen Bør jeg velge Asus eller Gigabyte, har på følelsen Gigabyte er det bedre valget i denne situasjonen Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hvis du har din 2600k klokket til 5ghz under gaming, så vil ikke 4790k gi deg så mye gane egentlig. Kan nesten legge pengene i 2x gtx 980 HK streiker og er problematisk. Forventer ikke mye mer av prosessoren, kjøper for kjøpelystens skyld. Hadde egentlig planer om 5820 men ærlig talt så trenger jeg ikke de to siste kjernene, og selv om jeg har råd så er det ikke alltid dumt å holde seg litt i skinnet som student. Screenshot_3.png RIP lommebok. Må plukke opp noe deler til loopen og... Har samme kabbis, Hva får du stappet i av vannkjøling? 1x 280x30mm og en 200mm rad. Lite sannsynlig at det blir kjøling på GPU siden det ikke er ref. design, så må legge om til kun CPU. Blir fort vann på GPU og dersom det kommer noen med blokker. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Har jobbet med å motstå fristelsen men ga til slutt opp. Bestillte 2x Evga gtx 980 SC. :green: :green: jaaaaa første på 91 sider som ikke kjøpte 2x970 Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Avbestilte faktisk. Tror det heller blir nytt HK og 2x980. Lenge leve galskapen. Siden det kan virke som en del av dere her har kontakter i DI, noen som vet om de får 980 på lager ila. uken eller er det like greit å lete andre steder? http://www.proshop.no/Grafikkort/ASUS-GeForce-GTX-980-4GB-GDDR5-2457700.html?utm_source=tekno&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Påståes at de har 15 på lager men har nesten lovt bort kjøpet til DI. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Kjøp på Dustin proshop du, jeg kan kjøpe mine av DI jeg så går det i null Endret 22. september 2014 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå