Christian Thork Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 When i make a joke and someone turns it into a life lesson Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Godt å ha prøvekaniner! ? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Godt å ha prøvekaniner! Beta bunnies Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Godt å ha prøvekaniner! Beta bunnies Fysj, ikke ødelegg Playboy bunnies navnet! Edit : Sukk , moderator på avsporing takket være dere små banditter... Rask editering på plass : Hva er standard spenning og det som er anbefalt spenning på 980 ti ved overklokking? Har kjørt på med en gradvis økning (et hakk av gangen) og økt klokkefrekvensen så mye som det lar seg gå før eventuelt problemer har oppstått på de skjermkortene jeg har hatt tidligere (Amd stort sett) , men nå skal jeg hjelpe en liten 12 åring og faren (som trolig er verre enn guttungen) i å overklokke litt ekstra både cpu og gpu og kan være greit å høre hvordan 980 ti serien takler litt ekstra spenning. Kan forresten ordne seg med litt ekstra modding av skjermkortet da faren er utdannet elektriker spesialisert på styresystemene på et eller annet som innebærer kretskort og annet kult i tungindustrien så han kan litt om caps og lignende så om noen har noen gode lenker til 980 ti serien som anbefales så hadde det vært kjekt. Endret 28. oktober 2015 av Malvado Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Jeg trodde det var opplest og vedtatt at 980ti ikke drar nytte av ekstra spenning med mindre man er nede i kuldegrader. I GPU-Z kan man vel følge med på hva skjermkortet throttler på. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Tja 980 Ti kan tjene på extra spenning når man nærmer seg 1500 Mhz. Jeg måtte iallefall øke volten for å komme over 1392 Mhz på mine kort. Men her spiller ASIC litt inn. Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Slettet, feil tråd Endret 28. oktober 2015 av Crawler123 Lenke til kommentar
skripis Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) 970 liker ikke økt spenning. Med stock volt fikk jeg lett 1500mhz... med økt spenning kræsjer det, eller throttler. Endret 28. oktober 2015 av skripis Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Titan X kortenne mine må vertfall ha økt spenning for å komme seg over 1400 mhz. De som sliter med kræsj å throttling ved økt spenning har vel nok i all hovedsak å si på temperatur. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Noen her som har innspill på dette? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1692866&do=findComment&comment=22863419 Og som også kanskje har et MSI GTX970 Red til salgs? Endret 31. oktober 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Kan komme med litt erfaringer nå i forhold til TI Vi prøvde å overklokke kortene gradvis , noe som gikk relativt greit , ble en del varme og viftene tok helt av , men resultatene ble relativt greie , litt trøbbel med viftestyring førte til at vi fikk byttet det ene kortet så begge er nå identiske. Faren til guttungen hadde faktisk tatt seg tid til å gå over kortene manuelt og sa at han ikke ønsket å kjøre på for hardt med spenning da han mente at det var noe dårlig regulering der på spenningene , men at det kunne lett fikses med litt bedre kjøling og modifikasjon ,så nå er han igang med å lese seg opp og kommer trolig til å modde kortet manuelt slik han mener det vil bli bedre. Har på følelsen at guttungen faktisk ikke var årsaken til kjøpet av 2x Titan he he , han satt nå i alle fall på farens laptop og spilte minecraft mens vi var der. Resultat : Omtrent 1450 / 1550 på et av kortene , ikke samme resultat ved overklokking av begge men vi hadde ikke tid til å finne ut hva som var problemet akkurat da. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Er windows 10 nå såpass operativ opp mot SLI, at en kan bytte over fra windwos 8.1 på permanent basis? Med den nye beta driveren som ble gitt ut forrige uke(?)? Endret 31. oktober 2015 av uggy Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Er windows 10 nå såpass operativ opp mot SLI, at en kan bytte over fra windwos 8.1 på permanent basis? Med den nye beta driveren som ble gitt ut forrige uke(?)? I følge Nizzen så, ja. Men han har vel ikke testet alle spill heller. Spiller BF4 i Windows 10 jeg uten problemer, og jeg bruker en litt eldre driver, 355.82 med 980 Ti i SLI. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Er windows 10 nå såpass operativ opp mot SLI, at en kan bytte over fra windwos 8.1 på permanent basis? Med den nye beta driveren som ble gitt ut forrige uke(?)? Fungerte knirkefritt på 2 x 980 TI som jeg hjalp til med nylig. La i alle fall ikke merke til problemer på noen kjente spill ( litt dårlig ytelse i BF4??? ) og på en Nvidia kompatibel monitor (grøss og gru , svindyr greie ) . Lenke til kommentar
uggy Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Er windows 10 nå såpass operativ opp mot SLI, at en kan bytte over fra windwos 8.1 på permanent basis? Med den nye beta driveren som ble gitt ut forrige uke(?)? I følge Nizzen så, ja. Men han har vel ikke testet alle spill heller. Spiller BF4 i Windows 10 jeg uten problemer, og jeg bruker en litt eldre driver, 355.82 med 980 Ti i SLI. Er windows 10 nå såpass operativ opp mot SLI, at en kan bytte over fra windwos 8.1 på permanent basis? Med den nye beta driveren som ble gitt ut forrige uke(?)? Fungerte knirkefritt på 2 x 980 TI som jeg hjalp til med nylig. La i alle fall ikke merke til problemer på noen kjente spill ( litt dårlig ytelse i BF4??? ) og på en Nvidia kompatibel monitor (grøss og gru , svindyr greie ) . Takk for svar! Har selv 3 x titanX, men håper på at det vil fungere knirkefritt uansett Er vell clean instal valget som er veien å gå? istedenfor å bare oppdatere til windows 10 med alle innstillinger som jeg har i windows 8.1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Er vell clean instal valget som er veien å gå? istedenfor å bare oppdatere til windows 10 med alle innstillinger som jeg har i windows 8.1 Ja vil anbefale deg clean install med nye drivere. Tror det var 358.78 beta som Nizzen anbefalte. 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Jeg har ikke (bank i bordet) hatt noen problemer med 358.50 i oppgradert Windows 10 fra Windows 8.1, kjører 2 x EVGA 980 Ti SC med EK kjøling. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Download GeForce 358.87 WHQL driver http://www.guru3d.com/files-details/geforce-358-87-whql-driver-download.html Call of Duty: Blacks OPS III, Anno 2205, and the new War Thunder patch with GameWorks. Regner med at det kommer en til neste uke som støtter Fallout 4 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Download GeForce 358.87 WHQL driver http://www.guru3d.com/files-details/geforce-358-87-whql-driver-download.html Call of Duty: Blacks OPS III, Anno 2205, and the new War Thunder patch with GameWorks. Regner med at det kommer en til neste uke som støtter Fallout 4 Du har byttet ut denne med betaen du hadde eller? guru3d er plassen å følge med på for å få siste nytt om beta drivere? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 (endret) Guru3d forumet er plassen ja Tør ikkje skifte driver enda. 358.78 er sykt bra hos meg nå Og http://www.station-drivers.com/index.php?lang=fr For alle andre drivere, firmware og bioser Endret 4. november 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå