Lunalotic Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) GTX 980 blir jo knust av 290x i beta benchmarks av Star Wars: Battlefront . Flaut egentlig. Finner vel 290x på finn for en 1500 kr tenker jeg. Endret 8. oktober 2015 av Lunalotic 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) GTX 980 blir jo knust av 290x i beta benchmarks av Star Wars: Battlefront . Flaut egentlig. Finner vel 290x på finn for en 1500 kr tenker jeg. Har ikkje rukket å sett på tester enda, men knust? Da må det jo være 20%+ bedre ytelse? Høres kult ut Edit: Var ikkje noe knusing på guru3d sin test iallefall med "stock" kort. At amd gjør det bra er det ingen tvil om. Fury X gjorde det veldig bra for meg også på første alpha test i SW Battlefront Endret 8. oktober 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Ytelse i et spill som ikke er lansert enda (pluss et par uker med bugs man må forvente) er vel i beste fall veiledende. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Amd gjør det bra ser det ut til, bare synd de ikke klokker som Nv! Hadde vel knappest nok en dipp under 140fps i 1080p med 1500Mhz 980TI! Ganske strøken ytelse med singelkort vil jeg si Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Win 10 -1440p og ultrasettings : 88-100fps med 1stk Titan X @ 1400mhz. Går veldig smooth med g-sync. Veldig bra optimalisert spill igjen i Bf serien! Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Eg angrer egentlig på at eg kjøpte 980ti. Spiller ikke over 1080p og går for det meste i minecraft... Så eg blir garantert å oppgradere til neste toppmodel når pascal kommer. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Win 10 -1440p og ultrasettings : 88-100fps med 1stk Titan X @ 1400mhz. Går veldig smooth med g-sync. Veldig bra optimalisert spill igjen i Bf serien! Glemte å nevne det, kjører også i win 10(med 90fov såklart) Kan du med dual boot teste om det er noen merkbar forskjell fra win 8.1 til win 10? EDIT: Frostbite bruker som vanlig bra med cpu men HT gjør ikke en dritt som CPU USAGE2.bmp Endret 8. oktober 2015 av Mumriken Lenke til kommentar
skripis Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg har lagt merke til at med nye drivere fra nVidia den siste tiden (en stund nå), har nesten utelukket handlet om å støtte nye spill og ha oppdaterte profiler. Kan ikke huske sist nVidia har nevnt at ytelsen øker med f.eks 980 Ti i noen spill. Klarer de ikke melke mer ytelse ut av driverene sine for Maxwell? Vanskelig å si om de enten nå faktisk gir ytelse opp mot det maksimale hva kortene kan gi (noe som er bra for alle sammen) eller rett og slett først prioriterer å få spillene til å fungere feilfritt for å så ta tak i ytelsen senere om det er et problem. Uansett siden Nvidia nå "leder" rotteraset så er det ingen tvil om at de kan slappe litt av. Leser dere changelog eller kun den infoen som Geforce Experience kommer med? Jeg har avinstallert GfE, orker ikke det maset. Sist jeg leste changelogen til driver var det en del ytelses- og stabilitetsforbedringer. http://uk.download.nvidia.com/Windows/358.50/358.50-win10-win8-win7-winvista-desktop-release-notes.pdf Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Leser dere changelog eller kun den infoen som Geforce Experience kommer med? Jeg har avinstallert GfE, orker ikke det maset. Sist jeg leste changelogen til driver var det en del ytelses- og stabilitetsforbedringer. http://uk.download.nvidia.com/Windows/358.50/358.50-win10-win8-win7-winvista-desktop-release-notes.pdf Ja leser loggen. For meg og de spilla jeg spiller, så ser jeg ingen grunn til å oppgradere fra 355.82 til nyeste 358.50. "If it ain't broke, don't fix it". Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Dx12 m3d nyere driver http://www.computerbase.de/2015-10/ashes-of-the-singularity-neue-directx-12-benchmarks-mit-amd-und-nvidia/?utm_source=newsletter-weekly&utm_medium=email&utm_content=html&utm_term=content-title&utm_campaign=newsletter-weekly Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Å nice. Så da har nvidia fikset problemene med async? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Å nice. Så da har nvidia fikset problemene med async?Det har vel aldri vært noe problem med "async" Bare at de ikkje har lagt det inn i driveren. Dette vet HKS bedre enn meg Endret 18. oktober 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Viser jo at toppkortene til Nvidia nå begynner å fungere som de skal , 970 kortene har dog enda ikke støtten på plass... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Bf4: Samme fps (110) på low, ultra, med, samme med 2 og 3-ways sli? wtf? Har noen opplevd noe lignende? Tipper ikke at 5960x 4500mhz burde bottlenecke Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Viser jo at toppkortene til Nvidia nå begynner å fungere som de skal , 970 kortene har dog enda ikke støtten på plass... Høh? Er det ikke nå vi skal protestere og påpeke at dette bare er en pre-alfa-alfa og at dette ikke har noen ting med "real life" å gjøre? 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Det er jo "ikke noe" dere går glipp av , ingen DX12 spill ute enda og man risikerer jo bare å bli "litt" skuffet om ytelsen i DX12 per dags dato vedvarer over til når spill slippes. Uansett en storm i et vannglass slik jeg ser det , men ja det kan være litt ubehagelig om det viser seg at Nvidia ikke har alltid rent mel i posen som serveres- Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Å nice. Så da har nvidia fikset problemene med async? http://ext3h.makegames.de/DX12_Compute.html Ser ikke ut som de kan fikse "problemene" med mindre de klarer å få Grid Management Unit-en til å fungere med Direct3D12. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Det er jo "ikke noe" dere går glipp av , ingen DX12 spill ute enda og man risikerer jo bare å bli "litt" skuffet om ytelsen i DX12 per dags dato vedvarer over til når spill slippes. Uansett en storm i et vannglass slik jeg ser det , men ja det kan være litt ubehagelig om det viser seg at Nvidia ikke har alltid rent mel i posen som serveres- Bare et par dager til nå da: Link Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Å nice. Så da har nvidia fikset problemene med async? http://ext3h.makegames.de/DX12_Compute.html Ser ikke ut som de kan fikse "problemene" med mindre de klarer å få Grid Management Unit-en til å fungere med Direct3D12. Jepp, ser stygt ut for en del Nvidia kort sånn sett... Man kan jo dra den konklusjonen at for å få det meste ut av Nvidia kortene må man kode spesifikk for at de skal brukes riktig ,dog med den store markedsandelen til Nvidia er det godt mulig at det skjer. Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 På 358.50 gikk jeg opp opptil 50 FPS i C3, BFH og BF4 fra 355.98 ....... MEN bildet ble noe blurry ved små men raske bevegelser, ex med auto våpen med en del recoil og Scope. Noen som har samme problem eller lignende? Noen som har testet 358.59? Som vistnok skal utbedre ytelse problemer med G-sync, står ikke noe om dette problemet oppsto i 358.50 eller er generelt. https://forums.geforce.com/default/topic/885014/geforce-drivers/announcing-geforce-hotfix-driver-358-59/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå