bshagen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 ATi og AMD har hatt masse bra, han er nødt til å trolle .. Anyways, det er OT uansett. ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Mine 7970 er knallgode kort i alle fall som lever den dag idag! PS, selger begge ink vannblokk om noen vil ha de 7970 var bra til gtx 680 kom. Da som multigpu. 7970 hadde ikkje fungerende framepacing før nesten 2 år etter release. 680 sli funket på dag en og var kjempesmooth. 2x7970 forsvant fort da gitt Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Mine 7970 er knallgode kort i alle fall som lever den dag idag! PS, selger begge ink vannblokk om noen vil ha de 7970 var bra til gtx 680 kom. Da som multigpu. 7970 hadde ikkje fungerende framepacing før nesten 2 år etter release. 680 sli funket på dag en og var kjempesmooth. 2x7970 forsvant fort da gitt Er lenge sia disse kortene var 2 år gamle Kjøpte vel det første i jan/feb 2011? Spiller jo ingen rolle om det tok tid før framepacing kom da det finnes nå Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Barnslig Muligens, men beskriver bare min mening om ATi/AMD igjennom 18 år med kun Nvidia kort De er bare gode til to ting, og det er å skape en smule konkurranse GPU markedet og lage prosessorer rettet mot dem som ikke vil bruke penger på CPU. Nå troller du vel? Selv som en nvidia "fan" så må til og med jeg si at du må ha glemt mye på dine 18år. ATi hadde noen knallkort før i tiden (x800 feks?) og dessuten så var 3dfx store også da med Voodoo serien. De har også hatt noen gode CPUer , og jeg husker hvordan Athlon knuste P4 HT som jeg selv hadde. Så ja, dette bør være en trollpost fra din side. Neppe, fyren er så dum som han virker som. Endret 1. september 2015 av meg0709 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Ja, AMD er kjempeærlige, lover gull å grønne (røde?) skoger med Mantle, lover konge kort, lover masse uten at det kommer. Slutt å tro at AMD er noe bedre enn nVidia. Bare fordi de er underdogs betyr ikke det at de er noe ærligere. Ok. Det er likevel helt legitimt å kritisere hver av partene, helt uavhengig av hva den andre sier eller ikke sier. Kritikk er velkommen det så lenge man holder seg til fakta. Når noen spyr ut en masse tull som ikke er sant må man få lov å komme med motsvar slik at vi får mest mulig fakta på bordet. Å snakke negativt om AMD, eller kalle dem uærlige, fordi noen la ut noe om nVidia som ikke stemmer er ikke det samme som å legge fakta på bordet. Det er ikke engang å svare på kritikk. Det er faktisk det stikk motsatte. Mye mer effektivt å skyte ned punktene du mener er feil, enn å bare sette opp et speil og sende det samme skvipet i motsatt retning. Mye mer hjelpsomt for de som leser her også. Jeg for eksempel, aner fremdeles ikke hva du mener er galt med det som ble postet, eller hvorfor. Ingen nye fakta har med andre ord blitt lagt på bordet. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Jeg tror vi alle her heier på AMD. Dersom amd yter bedre er det bra for markedet og forbrukerne. Jeg har hatt masse god erfaring med amd, alt i fra low end til high end. Noen eksempler her er x800xt, hd6850, 1090t og athlon 3200. Alle er greie produkter som endten ga mest for pengene eller var blant det kraftigste. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Mine 7970 er knallgode kort i alle fall som lever den dag idag! PS, selger begge ink vannblokk om noen vil ha de 7970 var bra til gtx 680 kom. Da som multigpu. 7970 hadde ikkje fungerende framepacing før nesten 2 år etter release. 680 sli funket på dag en og var kjempesmooth. 2x7970 forsvant fort da gitt Er lenge sia disse kortene var 2 år gamle Kjøpte vel det første i jan/feb 2011? Spiller jo ingen rolle om det tok tid før framepacing kom da det finnes nå 7970 kom ut i nettbutikkene 9 Januar 2012 Kjøpte selv 2 stk ved release. Merket ikke noe forskjell på 7970CFX vs 670SLi når det kom til stuttering, men ytelsesmessig var 7970 bedre i BF3 hos meg. Så 7970 kortene ble værende, 670 gikk i retur. Har alltid hatt ATi/AMD kort og vært fornøyd, når det er sagt er jeg storfornøyd med mine 980Ti Endret 1. september 2015 av Simkin Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Fint at innlegget mitt der jeg skriver at folk som "heier" på selskaper er idioter, mens innlegget der en bruker kaller en annen "dum" et par linjer lenger oppe får stå i fred. 1 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) "Det var dumt sagt" sa jeg. Merk også at jeg sa det etter at du kalte meg idiot. Anyway.. Grow up. Du klarer vel å delta i et diskusjonsforum uten å måtte slenge dritt etter folk. Tal heller din sak i stedet for å rakke ned på andre. Endret 1. september 2015 av Strato 2 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Tror ikke han mente deg Strato Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 "Det var dumt sagt" sa jeg. Merk også at jeg sa det etter at du kalte meg idiot. Anyway.. Grow up. Du klarer vel å delta i et diskusjonsforum uten å måtte slenge dritt etter folk. Tal heller din sak i stedet for å rakke ned på andre. Snakket ikke direkte til deg, og mener heller ikke innlegget ditt, men meg0709 sitt Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 http://www.extremetech.com/extreme/207598-demystifying-directx-12-support-what-amd-intel-and-nvidia-do-and-dont-deliver Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) 980TI sli er vel bittelitt tregere enn 980 tri sli (i spill som jeg spiller, aka bf4) var ikke det noe slikt du opplevde Nizzen? bare med TX istedenfor. Stemmer det lille venn Lille venn? Endret 4. september 2015 av ExpensiveGameFinder 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Har noen her med 980Ti/Titan X testa om Battlefield 4 ytelsen med SLI har blitt fixet av 355.82 driveren under Windows 10? Spillet stabilt nå der? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Funker nå ja:) Så W10 med sli er friskmeldt? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Funker nå ja:)Så W10 med sli er friskmeldt?Witcher 3 crasher hele tiden for meg i win 10. Ellers virker det bra. Siden jeg spiller litt w3, så hater jeg win 10 nå Dualboot enn så lenge. Ps: kjører 3-way sli. Så kan være at 2-way funker i witcher 3 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Har absolutt ingen problemer med Witcher 3 med Titan X SLi , klarer faktisk høyere stabil klokk nå enn jeg gjorde i Win 8.1 i Witcher 3. Men jeg er vist litt unik når det kommer til å ikke ha problemer med Win 10 Lenke til kommentar
svenal34 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Har absolutt ingen problemer med Witcher 3 med Titan X SLi , klarer faktisk høyere stabil klokk nå enn jeg gjorde i Win 8.1 i Witcher 3. Men jeg er vist litt unik når det kommer til å ikke ha problemer med Win 10 Hei Hvilke settings spiller du på? Hvor mye FPS får du? Hva slags skjerm har du? G-Sync eller bare 144HZ Oppløsning på skjermen? Hvis du ikke bruker G-Sync, har du problemer med lag/screen tearing jeg lurer fordi du har jo bra setup og nissen Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Bruker følgende instillinger Har rundt 80-90 FPS litt varierende på området Har Asus Swift med G-Sync 1440 P oppløsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå