Christian Thork Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 NB e-loop 120mm ~1200 rpm tror jeg. Kan sjekke mer nøyaktig senere. Takk og bukker, finner de nok da! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Hvilket model bør jeg velge? Ser det er flere forskjellige av eLoop serien 12-2 modellen er det vel du bør se på. 1200 rpm. For min del alt over 1200 rpm bråker. Er det denne du mener? Står 1300 rpm https://www.techbay.no/product.html/noiseblocker-vifte-eloop-b12-2-120x25?category_id=93 Ja det er de Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Noctua viftene er gode de, men de har mange forskjellige. Noen passer som kabinett vifte, mens andre på kjøleribber og radiatorer. F.eks Noctua NF-S12A FLX er en ren kabinett vifte. Noctua NF-F12 PWM passer på kjøleribbe/radiator. Så har dem de Redux viftene, men de er jeg mer usikker på. Står litt her. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Martinsliquidlab.org hadde tester på både noctua og corsair sine radiatorvifter, de var helt average. Som sagt, det er bare merket du betaler for. Etter at GT-viftene forsvant så var det vanskelig å finne en erstatter, og det er bare en vifte som skilte seg ut, nemlig e-loop. Dette var vel dog i 2013/2014, men tviler på at det har skjedd mye. Støy ved X rpm er ubrukelig info, da du kan få vifter som bråker middels men yter samtidig vanvittig, eller bråker lite og yter ingenting. Ergo er det bare ytelse i forhold til støy som gir mening, og det eneste stedet på nettet som testet det er nå lagt ned. Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Når vi først er inne på vifter, siden jeg vurderer en Ti til (se,det er gtx relatert ) så skulle jeg hatt bedre kjøling i kassa mi. Og ja jeg vet korta burde vært vannavkjølt. Jeg har Lian li 600 tower: Jeg skulle gjerne hatt 2x 120 vifter på toppen i den. Anbefaling av vifte da ? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg skulle gjerne hatt 2x 120 vifter på toppen i den. Anbefaling av vifte da ? Gikk selv for Noctua NF-S12A FLX, så kan anbefale den. Taake89 er sikkert uenig og anbefaler deg heller NB eLoop B12-2. Bra vifter begge deler. Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Kjapp OT spm, jeg har blitt kastet ut av kontoret grunnet ei som sku spontan male hele rommet. Så nå har jeg kobla meg opp på tv'n i stua, men bilde er bitte litt større enn skjermen, halve start linja synes og halvparten av ikonene helt til venstre. Er det mulig å fikse? Prøvd det meste fra instillinger på tv til datan Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Hvis du må så kan du gjøre det under nvidia kontrolpanel -> juster skrivebordstørrelse og posisjon, noe sånt... måtte gjøre det på prosjekor engang da jeg ikke kunne stille den helt perfekt :/ Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg skulle gjerne hatt 2x 120 vifter på toppen i den. Anbefaling av vifte da ? Gikk selv for Noctua NF-S12A FLX, så kan anbefale den. Taake89 er sikkert uenig og anbefaler deg heller NB eLoop B12-2. Bra vifter begge deler. Er forskjell på kabinett og radiatorvifter. Jeg har bare snakket om vifter til radiatorer her inne. Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg skulle gjerne hatt 2x 120 vifter på toppen i den. Anbefaling av vifte da ? Gikk selv for Noctua NF-S12A FLX, så kan anbefale den. Taake89 er sikkert uenig og anbefaler deg heller NB eLoop B12-2. Bra vifter begge deler. Ja virker som den er tingen å ha, ser rundt at flere sier den. Eneste negative jeg syntes er at den er så stygg :S Normalt så er ikke det så farlig men den blir evt stående veldig synlig. Optimalt skulle jeg hatt noe fra techbay feks, er steinkast unna her. Takker for svar forresten Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Har noen av dere disablet boost på 980Ti/TitanX og flashed BIOS sånn? At man kjører en hastighet hele tiden. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 1400mhz "stock" hos meg Genialt Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 1400mhz "stock" hos meg Genialt Da booster den ikke noe over det, bare ligger der hele tida? Lenke til kommentar
svenal34 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 hei unnskyld for at jeg spør her men hvor dum må man være for å kunne for å ødelegge grafikkkortet med tanke på msi afterbuner og voltage? vil det være slik at de har lagt "dumb proof" ting sånn at jeg kan ikke ved uhell maxe ut voltage og brenne ned nabolaget Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 hei unnskyld for at jeg spør her men hvor dum må man være for å kunne for å ødelegge grafikkkortet med tanke på msi afterbuner og voltage? vil det være slik at de har lagt "dumb proof" ting sånn at jeg kan ikke ved uhell maxe ut voltage og brenne ned nabolaget med max volt så skjer det ikke noe, Hadde det vært et classy derimot... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Å maxe ut volt i Afterburner er vel rimelig trygt? Lenke til kommentar
svenal34 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 hei unnskyld for at jeg spør her men hvor dum må man være for å kunne for å ødelegge grafikkkortet med tanke på msi afterbuner og voltage? vil det være slik at de har lagt "dumb proof" ting sånn at jeg kan ikke ved uhell maxe ut voltage og brenne ned nabolaget med max volt så skjer det ikke noe, Hadde det vært et classy derimot... forstår ikke helt hva du mener er veldig noob noen som bare sa at jeg burde lese om msi afterburner men jeg skjønner ikke en dritt faens helvette angrer på at jeg ikke lærte engeslk Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Okay, la meg simplifisere det (om det er et ord ^^) Men vanlige kort slik du har så er det rimelig trygt å maxe ut volt, altså det kommer ikke til å ta skade, bare være et par grader varmere. Classy er en annen type kort som du kan lese om, du kan overklokke rimelig langt med det, for det er lagd for kun overklokking Med ditt 980Ti AnXViiiIV (elns ^^) så kan du maxe ut volt lett og overklokke Lenke til kommentar
svenal34 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Okay, la meg simplifisere det (om det er et ord ^^) Men vanlige kort slik du har så er det rimelig trygt å maxe ut volt, altså det kommer ikke til å ta skade, bare være et par grader varmere. Classy er en annen type kort som du kan lese om, du kan overklokke rimelig langt med det, for det er lagd for kun overklokking Med ditt 980Ti AnXViiiIV (elns ^^) så kan du maxe ut volt lett og overklokke ok så kan jeg bare dra voltage helt til høyre det vill ikke bety at gpu'en min sitter på 5 volt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå