Knutgrus Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Kjøleren som er fra Evga Dp, du fant løsningen der gitt Jah... Bare kjøleren ja Jeg må følge med mer i timen Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 For de som skulle bry seg, her er resultatet (sorry for bildet på hue) Har kjørt noen runder i firestrike og så langt har kortet holdt seg max 44C. Vifta på radiatoren syns jeg var litt bråkete, men det kan jeg sikkert få gjort noe med senere. 2 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 For de som skulle bry seg, her er resultatet (sorry for bildet på hue) Har kjørt noen runder i firestrike og så langt har kortet holdt seg max 44C. Vifta på radiatoren syns jeg var litt bråkete, men det kan jeg sikkert få gjort noe med senere. Hæ!? Du har vel ikke lagt den på baksiden av en musmatte?! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Jo? Altså ikke på baksiden av musmatta der gummien er Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Det er jo værre! Aner du hvor mye statisk elektrisitet som bygger seg opp i en mus-matte når du kjører musen frem og tilbake en dag?! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 bra han har garanti da 2 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Om den funker, no biggie liksom. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Det er jo værre! Aner du hvor mye statisk elektrisitet som bygger seg opp i en mus-matte når du kjører musen frem og tilbake en dag?! Jo, seff, men det var jo en annen musmatte jeg hadde liggende som ikke blir brukt, var ikke den jeg bruker til vanlig. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Ah, det var da enda bra. Et øyeblikk der trodde jeg du tok meg seriøst! Går ikke an å dy seg når du sier du er en drittnervøs fyr full av noobspørsmål vøtt! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Bare flott folk kommer med tips og innspill. Jeg har fortsatt masse igjen å lære innen datakomponenter Lenke til kommentar
svenal34 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 https://www.dustinhome.no/product/5010870692/tiger ville dere ha sagt at skjermkortet her er et dumt valg når det fins andre type 970? Også; noen anmeldelser på komplett sier at det er vnaskelig å ta av klistremerket på kortet, er dette noe jeg må gjøre/ bør gjøre? takker for svar Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 ser ut som en ok pris det, og kjøleren burde jo yte bra og støye lite. nei du trenger ikke ta av klistremerket, vet ikke hvorfor folk klager på det, er jo i utgangspunktet ikke meninga at det skal fjernes, så jeg antar det er kun for utseende sin del dersom noen ønsker å ta det vekk. Lenke til kommentar
svenal34 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 ser ut som en ok pris det, og kjøleren burde jo yte bra og støye lite. nei du trenger ikke ta av klistremerket, vet ikke hvorfor folk klager på det, er jo i utgangspunktet ikke meninga at det skal fjernes, så jeg antar det er kun for utseende sin del dersom noen ønsker å ta det vekk. Okai, da bestiller jeg skjermkortet nu! Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 På mine skjermkort var det en slags klistremerker på viftene som det stod måtte fjernes før bruk. De skal bare beskytte mot riper under produksjon/transport. Det kan være disse det er snakk om? Lenke til kommentar
svenal34 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 På mine skjermkort var det en slags klistremerker på viftene som det stod måtte fjernes før bruk. De skal bare beskytte mot riper under produksjon/transport. Det kan være disse det er snakk om? Hmm ja, blir forbanna hvis jeg prøver å ta de av men så sitter de godt så blir viftene ødelagt.. når det er meninga at man skal ta de av. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Vet ikke om jeg holder ut viftestøyen til radiatoren til skjermkortet så mye lenger. Prøvde å bytte vifte til en Corsair AF120 Quiet Edt. 120mm vifte jeg hadde liggende, men da steg gradene opp til 74 på gpu-en, og da blir jo vitsen med denne kjøleren borte. Kan noen anbefale meg en vifte på 120mm og 3pin som ikke støyer så forferdelig og får ut mye luft? EKWB Vardar ser veldig nice ut, men de er kun med 4pin. Eller? Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Noctura NF f12 er stille hos meg hvertfall. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 http://www.techbay.no/product.html/noctua-vifte-nf-f12pwm-120x25?utm_campaign=prisguide Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) 4pin e; eller jeg kan jo bare koble den rett i hovedkortet når jeg tenker meg om Endret 19. august 2015 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå