Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som skulle bry seg, her er resultatet (sorry for bildet på hue)

Har kjørt noen runder i firestrike og så langt har kortet holdt seg max 44C. 

Vifta på radiatoren syns jeg var litt bråkete, men det kan jeg sikkert få gjort noe med senere.

I53b.jpg

Hæ!? Du har vel ikke lagt den på baksiden av en musmatte?!  :omg:

Lenke til kommentar

ser ut som en ok pris det, og kjøleren burde jo yte bra og støye lite.

nei du trenger ikke ta av klistremerket, vet ikke hvorfor folk klager på det, er jo i utgangspunktet ikke meninga at det skal fjernes, så jeg antar det er kun for utseende sin del dersom noen ønsker å ta det vekk.

Lenke til kommentar

ser ut som en ok pris det, og kjøleren burde jo yte bra og støye lite.

nei du trenger ikke ta av klistremerket, vet ikke hvorfor folk klager på det, er jo i utgangspunktet ikke meninga at det skal fjernes, så jeg antar det er kun for utseende sin del dersom noen ønsker å ta det vekk.

Okai, da bestiller jeg skjermkortet nu!

Lenke til kommentar

På mine skjermkort var det en slags klistremerker på viftene som det stod måtte fjernes før bruk. De skal bare beskytte mot riper under produksjon/transport. Det kan være disse det er snakk om?

Hmm ja, blir forbanna hvis jeg prøver å ta de av men så sitter de godt så blir viftene ødelagt.. :p når det er meninga at man skal ta de av.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg holder ut viftestøyen til radiatoren til skjermkortet så mye lenger. Prøvde å bytte vifte til en Corsair AF120 Quiet Edt. 120mm vifte jeg hadde liggende, men da steg gradene opp til 74 på gpu-en, og da blir jo vitsen med denne kjøleren borte.

Kan noen anbefale meg en vifte på 120mm og 3pin som ikke støyer så forferdelig og får ut mye luft? EKWB Vardar ser veldig nice ut, men de er kun med 4pin. Eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...