Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden

Anbefalte innlegg

Download GeForce 355.60 WHQL driver

Tror denne driveren tok knekken på Netflix App'en i Win 10 64bit. Noen som kan bekrefte?

Neivel, ingen som er på forrige driver fremdeles og gidder sjekke?

Netflix app'en fungerer greit her, om jeg skrur av G-Sync. Men med G-Sync på fryser bildet etter et par sekunder. Må bruke task manager for å skru av app'en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva er forskjellen på https://www.komplett.no/msi-geforce-gtx-970-4gb/824864

https://www.komplett.no/gainward-geforce-gtx-970-4gb/847482

https://www.komplett.no/asus-geforce-gtx-970-4gb-turbo/844145

https://www.komplett.no/msi-geforce-gtx-970-gaming-4gb/824861

https://www.komplett.no/msi-geforce-gtx-970-4gb-armor-2x/837094

selv liker jeg den første altså msi afterburner versjonen da den ser så kald ut men lurer på egentlig hva som er forskjellen er det slik at ene skjermkortet kommer til å overheate mens ikke msi tvin frozr

Ingen som lager skjermkort som overopphetes med vilje.
Jo, mitt gamle AMD 290x med stock kjøler var lagd for å steke egg&bacon på :D

Fleksibelt kort da! :) Hadde et slikt selv en liten stund.
Ja det var helt konge! Pleide slenge eggene å baconet inn, åsså fyre opp Battlefield 3. Når første blåskjermen kom, var det akkurat passe stekt :D
  • Liker 2
Lenke til kommentar

-snip-

Jo, mitt gamle AMD 290x med stock kjøler var lagd for å steke egg&bacon på :D
Fleksibelt kort da! :) Hadde et slikt selv en liten stund.
Ja det var helt konge! Pleide slenge eggene å baconet inn, åsså fyre opp Battlefield 3. Når første blåskjermen kom, var det akkurat passe stekt :D

Jeg lo  :tease:

Endret av Snusmumr1kk1
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg kan sikkert sjekke, Om du gir meg en link til direkte nedlasting av appen. :)

Har win10 64 bit med nevnte driver.

Vet ikke om det er noen web addresse. Man trykker bare på handlepose ikonet med windows logo på taskbaren. Da åpner store'en. Om ikke Netflix er på forsiden skriver man det bare inn i søkefeltet. Er det ikke flere som bruker app'en? Det er jo eneste måte å få surround lyd i windows..

Edit: Gidder du i samme slengen se om ULMB endrer fargetemp og legger til "sharpness"?

Edit2: Sjekket "siggen" din for å forsikre meg om at du har ROG Swift som jeg trodde. La merke til en annen ting, jeg antar gratulasjoner med verdens raskeste RAM er på sin plass.  :p

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Jeg kan sikkert sjekke, Om du gir meg en link til direkte nedlasting av appen. :)

Vet ikke om det er noen web addresse. Man trykker bare på handlepose ikonet med windows logo på taskbaren. Da åpner store'en. Om ikke Netflix er på forsiden skriver man det bare inn i søkefeltet. Er det ikke flere som bruker app'en? Det er jo eneste måte å få surround lyd i windows..

Gidder du i samme slengen se om ULMB endrer fargetemp og legger til "sharpness"?

Jada, no problemo!

Nope, bruker ikke store overhodet, hater den greia der :p

EDIT: Netflix appen fryser bildet, men kan gå ut og inn, lyden spiller forsatt. ULMB ga ikke noe forskjell for meg iallefall, ikke som jeg kan se  :hmm:

EDIT2: Shit, ble et null tall for mye der ja, Takk for påminnelsen ^^

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Gidder du i samme slengen se om ULMB endrer fargetemp og legger til "sharpness"?

Jada, no problemo!

EDIT: Netflix appen fryser bildet, men kan gå ut og inn, lyden spiller forsatt. ULMB ga ikke noe forskjell for meg iallefall, ikke som jeg kan se  :hmm:

Samme som her da med Netflix. Takk takk. :)

Du er på 355.60 forresten?

Lenke til kommentar

Jada, no problemo!

Samme som her da med Netflix. Takk takk. :)

Du er på 355.60 forresten?

Korrekt! :)

Lenke til kommentar

Ah, det var egentlig forrige driver jeg lurte på om fungerte. Kan jo selvsagt bare rulle tilbake, men tenkte jeg kunne høre her først. Jeg kjørte 353.30 med en 120Hz no-G-Sync skjerm. Tester nå XB270HU, oppgraderte til 355.60, og oppdaget så at Netflix app'en ikke fungerte lenger. Fant ut det var G-sync som ødela, men vet altså ikke om det er den nye driveren som gjorde det...

Lenke til kommentar

Btw, ryker garantien på kortet om jeg skrur det opp? Ser det er klistret på "garanty void" klister på den ene skrua rett ved gpuen. Burde jo egentlig ha sjekka opp i det før jeg kjøpte kjøleren men..

e; sorry for dp

DP? Håper du mener OT? :p

Anyways, merke har du på Gpu?

Er det Msi eller Evga så kan du bytte kjøler ved å beholde garanti. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...