Lakus Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Hvor langt unna sitter man noe sånt? Ser for meg man må ha noe enormt bord. Og hva med innholdet, fins jo nesten ikke film i så høy kvalitet enda? 40" er nok for helt spesielt interesserte og ikke noe jeg ville anbefalt til noen egentlig. Hva med innholdet? Jeg spiller jo på skjermen. Og spill rendres i 4K ... Film ser jeg i stua, på sofaen og med skikkelig surround. Om du ikke vil anbefale en 40" til noen er egentlig rivende likegyldig for min del Jeg kan såklart bare svare for min egen del, så dette gjelder bare for meg. Det er temmelig bra. Hva med input lag finner du noe tall på det? Etter litt søking så ser det ut til å være mellom 20-22 på input lag. Så gjennom flere tester med det var der det lå... Skal innrømme at jeg ikke har peilig om det er mye eller lite da :S lol Ja, det ligger ca der, med noen modeller et par ms lavere. Det virker som det er en del der ute med det samme VA-panelet. Det er relativt høyt, men om man ikke spiller FPS og andre spill man ofte trenger å henge med i svingene er det helt bruktbart etter min mening. Og langt lavere enn veldig mange TVer der ute. Som folk også bruker til spilling. Har nettopp spilt igjennom store deler av The Witcher 3 med denne skjermen, og opplevde ingen problemer. I spill hvor presisjon og hastighet er en prioritet er den dog ikke særlig godt egnet om man vil ligge på toppen av rankingen. Heldigvis så har det seg sånn at det finnes mange skjermer å velge mellom der ute, så alle kan finne noe som passer for seg. Hvilken skjerm/monitor er det du har, Ottesen? EDIT: Noe som er ganske neat med en såpass stor 4K skjerm er at jeg kan sette custom resolution til hva f. jeg vil og spille i 21:9 aspect ratio, superduperwide, vertikal eller whatever. Og fremdeles er bildet jeg ser på stort og klart. Endret 14. august 2015 av Lakus Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Philips BDM4065UC, jeg gikk til den fra en crapy 26-27" billig benq, å gud for en forskjell. Er faktisk den beste pc relaterte handelen jeg har gjort Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Philips BDM4065UC, jeg gikk til den fra en crapy 26-27" billig benq, å gud for en forskjell. Er faktisk den beste pc relaterte handelen jeg har gjort Kjøpte en Korea-skjerm jeg, med samme panelet som den Philipsen. Litt annerledes innmat og innpakning, men selve panelet er det samme. Din skjerms bror/søster, om du vil. EDIT: For å være litt on-topic så funker 4K greit med to 970 Endret 14. august 2015 av Lakus Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Det gjør 760 i sli også, spørsmålet er bare hvor kresen man er, enkelte her på forumet trenger best of the best selvom det ikke er noe poeng i *shotsfired* Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Tror de fleste her faktisk er enig at spiller man pro fps spill online, så går man for enten en 24" eller 27" skjerm med 144 Hz, 1ms og G-Sync. For ikke å snakke om en bra spillmus. Men hvor mange av oss er pro spillere her? Tipper veldig få... En 32" skjerm er stor ja, men ikke så stor at man må bevege hodet frem og tilbake for å se noe i spilla Siden skjermen er stor, så blir jo fienden større og lettere å se, så hva er ulempen med det? Avstanden til skjermen stiller man jo etter egne preferanser og syn. Fornøyd med skjermen min jeg, men klart den hadde vært enda bedre med G-Sync, så hadde ting blitt enda mer smooth og tear-free. Endret 14. august 2015 av Betroz Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Ikke for å skuffe deg men så langt jeg vet så er cs:go eneste pro fps game hvor ingen bruker vsync eller gsync det skaper bare input lag og det er noe man ikke vil ha. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Ikke for å skuffe deg men så langt jeg vet så er cs:go eneste pro fps game hvor ingen bruker vsync eller gsync det skaper bare input lag og det er noe man ikke vil ha. Det visste jeg ikke om CS:GO. Der lærte jeg noe nytt Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Tester å kjøre singel 980Ti her nå, og syk forskjell fra 2 kort på hvor høyt man kan overklokke og temps. Vi snakker 200 Mhz mer, og attpåtil spinner vifta saktere. Hadde det ikke vært for at man trenger ytelsen SLI gir, så er singel best sånn sett. Man kan da utnytte det ene kortet til max. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Vifte på skjermkort? Har jeg ikke sett Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 http://www.digitalimpuls.no/PC-komponenter/Vannkj%C3%B8ling/GPU/EK/EK-FC-Titan-X-980TI-Nickel-nVidia-Titan-X-and-980-Ti134224-p0000114472 Hallo, SLI uten vannkjøling blir som sportsbil med sykkelhjul 3 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Vel, vannkjøling på Maxwell syns jeg virker ytelsesmessig som en svært dårlig investering. Greit nok kanskje, om du allerede har loop, og bare trenger vannblokker til skjermkortene. Men da også er det jo svært lite ekstra å hente i fps per krone. I mitt tilfelle, som ikke har vannkjøling i det hele tatt. Kommer en full loop med blokk til CPU og skjermkort nesten på like mye som 980ti nummer 2. Jeg tar heller 2x980ti på 1350MHz, enn 1x980ti på 1550MHz... 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 En gang må man starte. Det du henter det igjen på er ekstremt jevnt støynivå uansett belastning og veldig gode temps. En god pumpe varer lenge og radiatorer enda lengre igjen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Alt er dyrt når en starter med noe nytt Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Siden skjermen er stor, så blir jo fienden større og lettere å se, så hva er ulempen med det? Avstanden til skjermen stiller man jo etter egne preferanser og syn. Gikk fra 22" til 27" selv. 1050p til 1440p. Endret heller synsvinkelen jeg. Så folk er like store som de var før. Men jeg ser mye mer av omgivelsene Like irritert over at folk ser meg langt unna lenge før jeg ser dem! Men mye bedre på nært hold Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 En gang må man starte. Det du henter det igjen på er ekstremt jevnt støynivå uansett belastning og veldig gode temps. En god pumpe varer lenge og radiatorer enda lengre igjen. Vel, jeg har en Corsair Obsidian 900D nå. Og med kabinettviftene som fulgte med på 50%, en CM 412s på CPU og 980ti'ene fra siggen min i SLI. Så er det faktisk stillere enn med min forrige maskin som var vannkjølt. Hadde da 800D med custom loop med 360 rad, og noen super stille vifter som jeg ikke husker navnet på. Jeg bestilte vannkjøling til den nye maskinen, men klarte å bestille feil sett, så det gikk i retur. 412s skulle sånn sett bare være midlertidig, men når det nå først er i gang, og jeg ser temp og ytelser så ser jeg ingen grunn til å begynne med vannkjøling i denne omgang. Kanskje en søt liten AIO for CPU om jeg skulle finne ut at jeg vil høyere enn de 4GHz CPU går på nå... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 (endret) You’ve successfully secured guaranteed closed beta access Tom Clancy's Rainbow Six Siege beta. https://contests.nvidia.com/en-us/rainbow-six-siege-giveaway Lykke til Endret 15. august 2015 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 You’ve successfully secured guaranteed closed beta access Tom Clancy's Rainbow Six Siege beta. https://contests.nvidia.com/en-us/rainbow-six-siege-giveaway Lykke til Fikk også beta nøkkel, Takker for link Lenke til kommentar
larriss Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Jeg har nettopp gått i innkjøp av ROG SWIFT PG278Q. Men når jeg setter den i 144hz så ligger gpu en på ca 3500 på memory og ca 850 på core i IDEL. den holder da ca 80 grader Når jeg setter den ned på 120hz så detter den ned til ca 400 på memory og ca 130 på core i IDEL da holder den ca 35 grader Er dette riktig..? Feil noe sted.? Min pc består av Asusx99 deluxe Asus 980ti 5930k@ 4,7 32gb Ballistix ddr4 2400hz 850 evo 500gb med windows 10 CM V1000 psu Endret 16. august 2015 av larriss Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg har nettopp gått i innkjøp av ROG SWIFT PG278Q. Men når jeg setter den i 144hz så ligger gpu en på ca 3500 på memory og ca 850 på core i IDEL. den holder da ca 80 grader Når jeg setter den ned på 120hz så detter den ned til ca 400 på memory og ca 130 på core i IDEL da holder den ca 35 grader Er dette riktig..? Feil noe sted.? Min pc består av Asusx99 deluxe Asus 980ti 5930k@ 4,7 32gb Ballistix ddr4 2400hz 850 evo 500gb med windows 10 CM V1000 psu Prøv: Display Driver Uninstallerhttp://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html Deretter legg inn nyeste driver på nytt. Kan være at det hjelper. http://www.guru3d.com/files-details/geforce-355-60-whql-driver-download.html Lenke til kommentar
bamsegutten Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg har nettopp gått i innkjøp av ROG SWIFT PG278Q. Men når jeg setter den i 144hz så ligger gpu en på ca 3500 på memory og ca 850 på core i IDEL. den holder da ca 80 grader Når jeg setter den ned på 120hz så detter den ned til ca 400 på memory og ca 130 på core i IDEL da holder den ca 35 grader Er dette riktig..? Feil noe sted.? Min pc består av Asusx99 deluxe Asus 980ti 5930k@ 4,7 32gb Ballistix ddr4 2400hz 850 evo 500gb med windows 10 CM V1000 psu Samme her også. Det er visstnok et kjent problem(?) med 144Hz skjermer generelt, ikke bare Swift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå