Bahamut Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Ble en dyr oppgradering dette her... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Fy faen... Gratulerer!! :D)-( Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Waow. Lukta lenge på ny pc selv med 5280 og et 980ti. Men balls to the wall her ass, grattis ! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Jesus du har jo betalt nesten 5K for 16 GB med minne jo. Det er jo sept 2014 pris Helt unødvendig - 4*4 med god minne koster 2K i dag. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) 3k +/- betyr ikke så veldig mye på en ordre på 40 000kr Begynte med 8x4 brikker men tok vekk den enne fordi jeg bruker ikke engang 16GB på min nåværende rigg. Endret 17. juli 2015 av Bahamut Lenke til kommentar
uggy Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Eneste som mangler nå er vannkjøling på alt :-) Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Ahh.. Endelig hjemme igjen, alle delene er klare, så nå skal det bygges maskin. 2 stk. 980ti skal få bryne seg på... Evil Genius... Litt av et tidspunkt å få dilla på et spill fra 2004... Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Ble en dyr oppgradering dette her...Gratulerer PS: Rog sli brigden vil ikke fungere hvis du har kortene i slot 1 og 3 på Rampage V Extreme, du trenger 3-way versjonen da. Og det følger med DP kabel på rog swift, men uansett alltid greit med en ekstra Endret 17. juli 2015 av Bjonness406 Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 har 2x 980 amp zotac i sli. men det skjere seg av og til når eg gamer Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Ble en dyr oppgradering dette her...Gratulerer PS: Rog sli brigden vil ikke fungere hvis du har kortene i slot 1 og 3 på Rampage V Extreme, du trenger 3-way versjonen da. Og det følger med DP kabel på rog swift, men uansett alltid greit med en ekstra I know Den broen var en del av første bestilling som jeg kansellerte pga at jeg ikke kunne bruke nederste PCI-E sloten på mitt nåværende hovedkort som 2-Way. Kanselleringen ble avvist fordi de hadde begynt å plukke den så plutselig ble den sendt PS: Du har jo samme HK som meg samt GPU'er med bakplate, hvordan er klaringen mellom GPU'n og minnemodulene (festningstappen) samt dekselet rundt med lyd inngangene? Regner med at de går men det er vel ikke allverdens klaring? Eneste som mangler nå er vannkjøling på alt :-) Ja, om det kommer vannblokk til zotac kortene blir det vannkjøling på GPU'ene også men egentlig så er kjølingen på Zotac kortene ganske god. Tok ut det ene kortet å kjørte Heaven en stund og temperaturen gikk aldri over 60 grader med 75% på viftene. På 75% så "bråker" de like mye som resten av vitene jeg har i kabinettet. Endret 18. juli 2015 av Bahamut Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Takker begge to! Det burde nå gi meg den avstanden jeg trenger.... men så var det bare hvordan Rampage kortet takler en GPU med bakplate...hmm Det jeg viste der var for X99-Deluxe da. Hvordan det er for Rampage kortet har jeg ikke sjekket ut. Jeg har bakplate på mine kort, ingen problem. Men det er bare 0.5mm klaring til min digre Noctua D15 CPU kjøler... Endret 18. juli 2015 av Betroz Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Jezuz. Gratulerer! Du sparte ikke på kruttet akkurat Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Ble en dyr oppgradering dette her...Gratulerer PS: Rog sli brigden vil ikke fungere hvis du har kortene i slot 1 og 3 på Rampage V Extreme, du trenger 3-way versjonen da. Og det følger med DP kabel på rog swift, men uansett alltid greit med en ekstra I know Den broen var en del av første bestilling som jeg kansellerte pga at jeg ikke kunne bruke nederste PCI-E sloten på mitt nåværende hovedkort som 2-Way. Kanselleringen ble avvist fordi de hadde begynt å plukke den så plutselig ble den sendt PS: Du har jo samme HK som meg samt GPU'er med bakplate, hvordan er klaringen mellom GPU'n og minnemodulene (festningstappen) samt dekselet rundt med lyd inngangene? Regner med at de går men det er vel ikke allverdens klaring? Det gikk fint når jeg bygde, tenkte ikke noe over det siden de passet helt fint. Er på ferie nå, så er ikke hjemme før om en uke så får ikke sjekket hvor mye plass det er mellom de. Det er mulig å ta av dekselet til lyd inngangene btw. Festetappen på minnemodulene kommer vel rett under der bakplaten begynner, de ser jo ganske lave ut på bilder 1 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 takk! Da er det bare å vente på at komplett får sendt pakken, regner med at den kommer på Pick-Up point på Tirsdag Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Ja, det blir vel det...og nytt kabinett med bedre plass Kanskje også nye skjermkort som støtter vannkjøling? hehe EDIT: oops jeg var litt langt bak i tråden ja hehe Endret 18. juli 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Tenker du å vannkjøle hele systemet? Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Testa litt åssen throttlinga fungerer, syntes det er veldig interessant. Kabinettet mitt ble latterlig varmt, stod bare på vifter på skjermkortet. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor G1 gaming korta (og sikkert andre) throttler/hopper ned i mhz ved 65-67 grader... er jo ikke noe poeng i det. Ved feks 83 grader forstår jeg det men... Jeg satt på viftene igjen ved ca 1 min. Når jeg snurrer rundt på videoen. Endret 18. juli 2015 av Ottesen 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Testa litt åssen throttlinga fungerer, syntes det er veldig interessant. Kabinettet mitt ble latterlig varmt, stod bare på vifter på skjermkortet. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor G1 gaming korta (og sikkert andre) throttler/hopper ned i mhz ved 65-67 grader... er jo ikke noe poeng i det. Ved feks 83 grader forstår jeg det men... Jeg satt på viftene igjen ved ca 1 min. Når jeg snurrer rundt på videoen. Vannkjøling FTW Lenke til kommentar
octane Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Testa litt åssen throttlinga fungerer, syntes det er veldig interessant. Kabinettet mitt ble latterlig varmt, stod bare på vifter på skjermkortet. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor G1 gaming korta (og sikkert andre) throttler/hopper ned i mhz ved 65-67 grader... er jo ikke noe poeng i det. Ved feks 83 grader forstår jeg det men... Jeg satt på viftene igjen ved ca 1 min. Når jeg snurrer rundt på videoen. Hvilken oppløsning bruker du der? Og hvilken nvidia driver version? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå