Trondz1 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Er jo to ganske forskjellige CPU'er i di to testene der, så hvis det ikke er "dårligere" performance med en 4790k enn en 5980k ( eller noe i den duren) ville det vært noe ugler i måssen Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Frestande med 980ti SLI och 4K G-sync. Nån som testat Acer 4K G-sync? Det som är trist är att man har i snitt 40-50fps i 4K i gårdagens spel, men fan vet i nästa års spel? Skulle också vara fint att se om 16X/16X i SLI ger något extra mot 16X/8X som man får med 5820. Om inte så är ju Skylake högaktuell för oss som sitter på Haswell. S1150 refresh som släpptes i går gav ju bara bättre APU och en del bättre resultat i idle. Det lilla det eventuellt ger kan ju vara nog till att det blir bra flyt i 4K. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Frestande med 980ti SLI och 4K G-sync. Nån som testat Acer 4K G-sync? Det som är trist är att man har i snitt 40-50fps i 4K i gårdagens spel, men fan vet i nästa års spel? Skulle också vara fint att se om 16X/16X i SLI ger något extra mot 16X/8X som man får med 5820. Om inte så är ju Skylake högaktuell för oss som sitter på Haswell. S1150 refresh som släpptes i går gav ju bara bättre APU och en del bättre resultat i idle. Det lilla det eventuellt ger kan ju vara nog till att det blir bra flyt i 4K. Da burde du vel heller gå for Acer XB270HU. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Fikk nvidia shield tv i dag, all honnør til ups som leverer fra usa til rogaland på 40 timer. Fikk også evga sli bridgen min i sølv, så pen. Venter fortsatt på x2 980ti fra komplett, men men. Testet forøvrig nvidia grid, den cloud tjenesten dems. Lurer på om dette er fremtiden for konsollene. Basert på der jeg bor, så burde jeg ha minimum 30mbit, og det er det jeg hadde, valgte 1080p og 60fps under options på grid innstillingene, og fyrte opp noen spill. Av en eller annen grunn er det gratis nå å teste, så prøvde borderlands, grid osv. Og det fungerer feilfritt. Ingen dropped frames eller noe sånt. Det er så lite forsinkelse at for folk flest er det vanskelig å legge merke til det. Utrolig imponert, har prøvd diverse strømmetjenester før, men det har vært dårlig, så får håpe det går bedre med nvidia sin løsning. Dog trenger de flere nyere spill der inne, kan godt hende at de bare har 50-100 spill nå for å teste tjenesten (siden det er gratis) Lenke til kommentar
Strato Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Er veldig spent på Shield TV. Stilig konsept dersom man har en dritkraftig stasjonær stående i et annet rom. Hva skal man med en ps4 dersom man har en monster pc og shield TV? Kommer du med en "mini-review" når du har fått testet litt til? Lenke til kommentar
KBundy Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Ikke relatert til gtx kort. Men bestilte Nvidia shield tv i dag på ebay. Blir spennende å se hvordan gamestream fungerer. Samt da får jeg endelig byttet ut Mac mini med kodi. Stua blir veldig grønn nå. Shield tv har jeg lyst på. Du har ikke link til hvilken du bestilte? (har ikke undersøkt så nøye) Lenke til kommentar
Strato Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Den er ikke komt til Norge enda. Du kan velge mellom 16gb: http://www.amazon.com/NVIDIA-SHIELD/dp/B00U33Q940/ref=sr_tr_sr_1?ie=UTF8&qid=1433516227&sr=8-1&keywords=shield+tv og 500gb: http://www.amazon.com/NVIDIA-SHIELD-Pro/dp/B00XO7AK1U/ref=sr_tr_sr_2?ie=UTF8&qid=1433516227&sr=8-2&keywords=shield+tv Ser personlig ikke grunn til å ha en haug med lagring med en streaming enhet. Henrik har nok bestilt 16gb utgaven da 500gb ikke lanseres før 12 juni Endret 5. juni 2015 av Strato Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hva ble prisen med alt av frakt osv? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Om det ikke er en GTX9xx(ti) i den så syns jeg kanskje det hører til en annen tråd? Lenke til kommentar
Strato Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Prisen kan han få lov til å si i denne tråden Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Bestilt et 980Ti ref mens jeg venter på noe bedre. Kan nesten ikke være uten skjermkort Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Ser at Digital Impuls har fått inn 980 Ti (med mindre lagerstatus er feil), stikker ned og henter et i morgen. gleder meg til å få litt bedre fps i Witcher 3 @ 4K. Lenke til kommentar
steinarsen44 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Skjer med at ny dato på evga ACX 2 ikke er på lager før 20.juni på komplett? Regner med at vi som bestilte på dag 1 får kortene før det? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Ser at Digital Impuls har fått inn 980 Ti (med mindre lagerstatus er feil), stikker ned og henter et i morgen. gleder meg til å få litt bedre fps i Witcher 3 @ 4K. Skal ha 5 stk, snakket med **dp** i dag! 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Skjer med at ny dato på evga ACX 2 ikke er på lager før 20.juni på komplett? Regner med at vi som bestilte på dag 1 får kortene før det? Ser ikke slik ut. Forventet levering er flyttet på ordren min også. Passer i grunnen greit for meg. Kan jo være jeg likevel kansellerer den 16. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Skjer med at ny dato på evga ACX 2 ikke er på lager før 20.juni på komplett? Regner med at vi som bestilte på dag 1 får kortene før det? Ser ikke slik ut. Forventet levering er flyttet på ordren min også. Passer i grunnen greit for meg. Kan jo være jeg likevel kansellerer den 16. Tviler jeg på at du gjør Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Ser ut som 980 Ti blir bare et ventekort på hva som kommer.... : NVIDIA's next-gen GPU being tested, 16nm GPU with up to 32GB of HBM2 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Jada, men når Pascal kommer en gang kommer, må man vel ha nytt hovedkort etc da PCIe ikke skal benyttes på den GPU'en. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Herlig å ha en samboer med dyre idiotiske hobbyer, slik at jeg kan kan prioritere fornuftige ting som ny hardware flere ganger i året Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Jada, men når Pascal kommer en gang kommer, må man vel ha nytt hovedkort etc da PCIe ikke skal benyttes på den GPU'en. Jeg er rimelig sikker på at oss med X99 plattformen har det som trengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå