efikkan Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Du kan synes hva du vil, men du har godtatt betingelsen ved å gjennomføre kjøpet. Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Ja og da er det jo temmelig enveiskjørt hvis jeg har godtatt betingelsene deres også kan dem i ettertid bare komme og gjøre dem om. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Den som gjennomfører kjøpet har godtatt at de kan korrigere prisen, det står i vilkårene. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 ZOTAC Gives the GeForce GTX 980 Ti a Massive 25% Factory Overclock Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Vi får se hva som skjer, kastet vertfall inn bestilling for 2 stykk, jeg har komet over et par hodetelefoner engang som manglet et siffer på prisen, det gikk fint igjennom. Men nå ble jo dette postet på et forum, så er vel fort et par hundre kort som kommer til å bli bestilt på denne prisen, så da merker de det nok ganske fort før de starter å sende ut :/ Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 http://www.dinside.n...en-til-feilpris Lenke til kommentar
Strato Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Det er klart at CDON har ikke anledning til å plutselig trekke 6.999 fra kredittkortet i stedet for 699,- Selv om det hadde stått i vilkårene at cdon har anledning til å trekke hvilken sum de ville fra kortet ditt så ville dette godt i mot norsk lov Cdon har antakelig anledning til å kansellere kjøpet og refundere 699,- Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg bestillte 20 stk før dette ble postet på dette forumet Jeg sier bare lykke til 1 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Selgeren har rett til å rette opp slike feil og når som helst å endre eller oppdatere informasjonen. Hvis en uriktig pris er oppgitt for et produkt bestilt av Kunden, skal Selgeren selvsagt informere kunden om dette og avvente Kundens godkjenning av den endrede prisen før Selgeren fortsetter bestillingsprosessen.Som sagt pengene trekkes ikke med én gang hos CDON, det skjer normalt ved avsendelse av pakker. Hvis ordre splittes opp i flere forsendelser, deles beløpet opp. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg bestillte 20 stk før dette ble postet på dette forumet Jeg sier bare lykke til Jeg satt og lurte på om jeg skulle spørre om du hadde lagt inn et tosifret antall... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Det blir nok noen hos CDON som skvetter over morgenkaffen i morgen... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) Ser ut til at de allerede har fått kaffen i vrangstrupen. Prisen er justert nå Edit: den var ikke det likevel. Fikk normale priser når jeg gikk inn for litt siden... Endret 1. juni 2015 av Eriond Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Dere får selvfølgelig ikke et kort til en tidel av prisen. Hadde det vært noen få hundre kroner forskjell så kanskje. Alle nettsider tar forbehold mot prisfeil. De som lar feil komme kunden til gode gjør det bare for å være snille. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Forbrukertvistutvalget har sett på saker med feilprising før. Hvis feilprisingen er helt åpenbar (som her), så kan nettbutikken kansellere kjøpet. Feilprising som ikke er åpenbar (la oss si 50-60% rabatt) må selger normalt stå ved. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Linkene til produktene 980 TI hos cdon er ikke tilgjengelige engan med normal navigering. Er noen her så naive å tro at de skal bli skjenket 980TI for 699,- når alle her "vet" uendelig godt at det er grov feilprising - ja da tror dere på julenissen. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Nei? Alle har jo skrevet at man regner med dette blir kansellert, men at det er morsomt å prøve. Ikke vær så negativ da. Ikke nødvendig å slenge med leppa og spre dårlig stemning. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Nå kostet det meg ingenting å trykke reserver og neste et par ganger. Sjangsenne for at det går gjennom er minimale, nærmest ikke eksisterende siden det ble postet på et forum å det nok helt sikkert er noen hundre bestillinger på kortet som fort vil bli huket opp av systemet. Jeg bestilte dog et par hodetelefoner fra CDON med veil. pris på 4000 kroner som hadde blitt enormt feilpriset på release. Lang historie kort så sparte jeg 3000 kroner å har disse hodetelefonenne den dag i dag. Så at en prøver seg på en feilpriset vare er ikke like idioti som du skal ha det til, går det ikke så går det ikke, ingenting tapt, går det så spare en enorme summer med penger. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) Det er en viss forskjell på 1/10 av prisen på et helt nytt produkt som 980 ti og det hodetelefon eksempelet. Det kunne likeså godt vært satt en krone og femti øre. Du vet godt at dette er feil grunnet en batch prisings feil "Evil"-duck og har derfor ikke noe gyldig krav. Dette er heller ikke "annonsert" eller "markedsført" noe sted.Noen har gravd frem upubliserte ulinkede URL ved hjelp av søkefunksjonen på lanseringsdatoen av produktet globalt. Når man med viten og vilje søker etter feil prising av prisrobot kjøringer i nettbutikker for å prøve på å utnytte firmaets glipp er man en større kjeltring selv i mine øyne. Endret 1. juni 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 @syar2003 Men det spiller jo ingen rolle? Det er som mange har sagt: Det koster ingenting å prøve. Hva er poenget med å være så forbasket negativ? Dette er jo bare morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå